Licitatie Publica - Studiu de fezabilitate pentru extinderea in SH Hatega sistemului de telecontorizare pentru energie electrica si servicii de sistem al SC Hidroelectrica SA Bucuresti
Anunt de participare (utilitati) numarul 117394/17.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Sucursala Hidrocentrale Hateg, loc. Hateg, str.Progresului, nr.38 bis, cod postal 335500., Tel. 0254207422, In atentia: Birou Contracte, Tasala Petru, Email: [email protected], Fax: 0254777761, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Studiu de fezabilitate pentru extinderea in SH Hatega sistemului de telecontorizare pentru energie electrica si servicii de sistem al SC Hidroelectrica SA Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: SH Hateg
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va elabora un studiu de fezabilitate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare.
Valoarea estimata fara TVA: 170, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 3400 lei.Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.Plata se face in maxim 30 de zile de la avizarea studiului in CTE.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta:
-declaratie privind neincadrarea in prevederiile art.180 si 181 din OUG 34/2006.
-confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general si local.
-certificat de inregistrare si constatator
-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de dispozitiile art.69^1din OUG 34/2006
-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta
Documentele se vor prezenta in conformitate cu documentatia de atribuire atasata prezentului anunt de participare.
La documentele la care se solicita copie legalizata se poate prezenta si copie lizibila semnata si stampila pentru''conformitate cu originalul''de catre reprezentantullegal alfirmei ofertante.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta:
-copie legalizata ultimul bilant contabil din anul precedent.
-cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani.
Documentele se vor prezenta in conformitate cu documentatia de atribuire atasata prezentului anunt de participare.
La documentele la care se solicita copie legalizata se poate prezenta si copie lizibila semnata si stampila pentru''conformitate cu originalul''de catre reprezentantullegal alfirmei ofertante.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta:
-declaratie privind echipamentelesi utilajele.
-declaratie privind efectivele de personal angajat.
-recomandari din partea altor beneficiari.(minim 1)
-sa faca dovada implementarii standardelor: ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001.Documentele se vor prezenta in conformitate cu documentatia de atribuire atasata prezentului anunt de participare.La documentele la care se solicita copie legalizata se poate prezenta si copie lizibila semnata si stampila pentru''conformitate cu originalul''de catre reprezentantullegal alfirmei ofertante.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2011 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2011 13:00
Locul: SH Hateg;loc. Hateg, str. Progresului 38 bis., cod postal 335500.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si imputernicitii ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
ConsiliulNational de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SH Hateg, Birou Contracte
Adresa postala: str.Progresului, 38 bis, Localitatea: Hateg, Cod postal: 335500, Romania, Tel. 0254207422, Email: [email protected], Fax: 0254777761
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.03.2011 13:44