Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Studiu de Fezabilitate pentru obiectivele de investitii Modernizare strazi in municipiul Cluj-Napoca


Anunt de participare numarul 29524/28.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Cluj-Napoca
Adresa postala: strada Motilor, nr. 3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400001, Romania, Punct(e) de contact: virgil porutiu, Tel.0264/592588, Email: [email protected], Fax: 0264/431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Studiu de Fezabilitate pentru obiectivele de investitii Modernizarestrazi in municipiul Cluj-Napoca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: municipiul Cluj-Napoca
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea Studiilor de Fezabilitate pentru obiectivele de investitii Modernizare strazi in municipiul Cluj-Napoca.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Studiu Fezabilitate pentru obiectivele de investitii Modernizare strazi in municipiul Cluj - Napoca:
LOT 1: Agricultorilor, Agronomilor, Batozei, Borsa (alee), Campului, Garbau, Moricz Zsigmond, Retezat: LOT 2: Dimitrie Cantemir, Gheorghe Pop de Basesti, Moise Nicoara, VasileLadislau Pop, Vasile Parvan; LOT 3: Albiei, Bulgarilor, Ierbii, George Gordon Byron, Vulturului LOT 4:13.Septembrie, Calea Motilor, Constantin Dobrogeanu Gherea, Navodari, Nicolae Cristea, Onisifor Ghibu, Pavel Rosca, Rubin.Patitia; LOT 5: Alverna, Constantin Brancusi, Heltai Gaspar, Horticultorilor; LOT 6 Buzau, George Enescu, Grigore Ureche, Hateg, Honore de Balzac, Ion Ghica, Jean Jacques Rousseau, Milcov, St.Mora, Teodor Grozavescu; LOT 7 Barsei, Cepei, Cernavoda, Dimitrie Comsa, H.Barbusse, Lalelelor, Meseriilor LOT 8 Berariei, Cobzarilor, Deva;
Valoarea estimata fara TVA: intre 585, 000 si 733, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
50 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii participare: lei RON LOT 1- 1300, LOT 2- 450, LOT 3 - 500, LOT 4-1100, LOT 5-1400, LOT 6-1000, LOT 7-800, LOT 8-250.Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, credit bancar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea , Informatii generale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Neincadrarea in prevederile art. 180 -Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 -Declaratia va fi insotita de Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorexigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (pentru persoane fizice si juridice), inclusivcele locale(pentru persoane juridice) : DGFP a judetului, Consiliul local sub forma de formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langacamera de comert si industrie nationala sau teritoriala./Certificat de inregistrare de la Registrul comertului, Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competentela data de 31.12.2006, Insusirea modelului de contract prin semnare si parafare cu/fara obiectiuni
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, recomandari, Informatii privind personalul angajat si cadrele de conducere -Declaratie referitoare la efectivele medii anuale
ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii privind subcontractantii, Asociere,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 3 ani a unui contract al carui obiectiv a fost proiectarea unor lucrari similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: plata in numerar la Casieria autoritatii contractante, str.Motilor nr.3
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 18.01.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2007 11:00
Locul: str.Motilor nr.3, Sala Mare de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatori UCVAP, imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare nr.1, ,Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 48536, Romania, Tel.0264/593865, Email: [email protected], Fax: 0264/592322, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatori asupra actului autoritatii pe care il contesta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Cluj-Napoca, Serviciul Drumuri Urbane
Adresa postala: str.Motilor nr.3, ,Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 430001, Romania, Tel.0264/596030 int.4410, Email: [email protected], Fax: 0264/431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2007 10:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer