Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Studiu de fezabilitate pentru ?Reabilitarea si reamenajarea centrului urban vechi si valorizare potential Dunare in Municipiului Drobeta Turnu-Severin?


Anunt de participare numarul 120984/11.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala:  Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Localitatea:  Drobeta-Turnu Severin, Cod postal:  220131, Romania, Punct(e) de contact:  LAURA SAMAN, Tel. 0252314379, Email:  [email protected], Fax:  0252316317, Adresa internet (URL):  www.primariadrobeta.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Studiu de fezabilitate pentru ?Reabilitarea si reamenajarea centrului urban vechi si valorizare potential Dunare in Municipiului Drobeta Turnu-Severin?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiului Drobeta Turnu-Severin
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea studiului de fezabilitate pentru ? REABILITARE SI REAMENAJARE CENTRU VECHI SI VALORIZARE POTENTIAL DUNARE IN MUNICIPIULUI DROBETA TURNU-SEVERIN ?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea studiului de fezabilitate pentru ? REABILITARE SI REAMENAJARE CENTRU VECHI SI VALORIZARE POTENTIAL DUNARE IN MUNICIPIULUI DROBETA TURNU-SEVERIN ? conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 630, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
art.122 lit j/OUG 34/2006, modif si compl.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Cuantumul garantiei de participare este de 9.500 lei;2.Cuantumul garantiei de buna executieva fi 5% din valoarea contractului, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modif si completata;3.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social(A.N.A.F.), din care sa reiese ca societatea ofertanta nu are obligatii de plata la Bugetul de Stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor sociale de sanatate, bugetul asigurarilor sociale pentru somaj) , in original sau copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor.4.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local-in original sau copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor.5.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din OUG 34/20066.Declaratiei privind calitatea de participant la procedura7.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului8.Certificat Unic de Inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale2. Bilant contabil pe anii 2008, 2009, 2010 vizat si inregistrat de organele competente -in copie3. Identificarea financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani, respectiv 2008, 2009, 2010 trebuie sa fie de minim 1.200.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani ;3. Resurse umane - Ofertantul va prezenta o lista nominala cu persoanele responsabile de proiect pentru fiecare specialitate in parte.Se vor anexa listei documente din care sa rezulte ca persoanele nominalizate au experienta necesara indeplinirii contractului.Ofertantul are obligatia sa asigure personalul minim de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului, astfel: -un arhitect cu drept de semnatura- experienta cel putin o lucrare de proiectare pentru o investitie de 2.000.000 euro sau echivalent in lei ? se va prezenta dovada inscrierii in Ordinul Arhitectilor din Romania;sef de proiect;un arhitect urbanist;un inginer constructii;un inginer instalatii ; un expert auditor principal de mediu; un economist.Pentru intreg personalul mentionat mai sus se vor prezenta urmatoarele documente: -documente justificative din care sa rezulte raportul juridic dintre ofertant si personalul nominalizat, in copie conform cu originalul, semnata si stampilata de catre persoana autorizataCV-urile;Acte doveditoare ale competentelor in domeniu: autorizatii, certificate de atestare, legitimatii(care confirma domeniul sau subdomeniul respectiv, specialitatea in care au fost atestati, precum si termenul de valabilitate a acesteia pe toata durata de derulare a contractului), in copie conform cu originalul, semnata si stampilata de catre persoana autorizata.4. Declaratie pr utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic 5. Declaratie pr subcontractantii si specializarea acestora; Acord de subcontractare ? dupa caz;6. Acord de asociere ? dupa caz; Imputernicire lider asociatie? dupa caz 7. Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii;8.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.Minimum un contract cu obiect prestarea de servicii de elaborare studii de fezabilitate, proiecte tehnice, etc. , cu valoare egala sau mai mare de 600.000 lei, fara T.V.A. Se va prezenta copia contractului/contractelor insotita de: -Procesul verbal de predare-primire al acestuia, semnat si stampilat de beneficiar; -Recomandarea din partea beneficiarului aferenta contractului - se va prezenta in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, semnata si stampilata de catre persoana autorizata; - Fisa experientei similare - Pentru contractele incheiate cu autoritati contractante(definite conform OUG nr.34/2006), se va prezenta documentul constatator specificat la art. 97^1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?copie. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari/recomandari din partea acestuia, demonstrarea prestarii serviciilor se realizeaza printr-o declaratie pe propria raspundere a operatorului economic
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
25%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de prestare a serviciului
5%
Descriere: durata intocmire SF
3.
Oferta tehnica
70%
Descriere: Concept urban;Sol. tehn;Expr graf
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.06.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.06.2011 11:00
Locul: sediul municipiului DROBETA TURNU SEVERIN
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI, OBSERVATORI CVAP, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Fax:  (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel ? sectia contencios - administrativ si fiscal Craiova, jud. Dolj
Adresa postala:  str. Nicolae Titulescu nr. 4, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200136, Romania, Tel. 0251418568, Fax:  0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conf art.256^2/OUG34 din 2006, modif si compl
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic Primaria Drobeta Tr. Severin
Adresa postala:  str. Maresal Averescu nr. 2, Drobeta Tr. Severin , judetul Mehedinti, Localitatea:  Drobeta Tr. Severin, Cod postal:  220131, Romania, Tel. 0252314379, Fax:  0252326252
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.05.2011 22:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer