Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Studiu de Fezabilitate pentru reconstructia ecologica in polderul Zaghen din Rezervatia Biosferei Transfrontaliera Delta Dunarii Romania/Ucraina


Anunt de participare numarul 48830/07.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA REZERVATIEI BIOSFEREI DELTA DUNARII
Adresa postala: strada Portului, nr 34 A, Tulcea, cod 820243, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820243, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN COSMA, Tel.0240518924, 0240518925, Email: [email protected], Fax: 0240518975, Adresa internet (URL): www.ddbra.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritate pentru administrarea ariei protejate Delta Dunarii
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Studiu de Fezabilitate pentru reconstructia ecologica in polderul Zaghen din Rezervatia Biosferei Transfrontaliera Delta Dunarii Romania/Ucraina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: sediul ofertantului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
refacerea unor habitate naturale pentru dezvoltarea florei si faunei acvatice si terestre, dezvoltarea unor resurse naturale: peste, stuf, papura, lemn ;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
74131110-0-Servicii de elaborare de studii (Rev.1)
74220000-7-Servicii de arhitectura si servicii conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
se va intocmi STUDIUL DE FEZABILITATE, insotit de toate studiile aferente (geotehnice, hidrologice, topografice, cadastrale, etc.), inclusiv documentatiile necesare obtinerii Certificatului de Urbanism si documentatiile necesare obtinerii avizelor necesare emiterii Autorizatiei de Construire, precum si Planul Urbanistic Zonal
Valoarea estimata fara TVA: 120, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de buna executie de 5% din valoarea fara TVA, garantia de participare 1.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
virament bancar din fonduri PHARECBC RO 2005/017-539.01.01.20
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata, posibilitatea de subcontractare cu precizarea partilor din contract ce se subcontracteaza
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate-Certificat de inregistrare, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente (din care sa rezulte obiectul de activitate necesar prestarii serviciilor achizitionate)-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, sau echivalent
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cifra medie anuala de afaceri-bilantul contabil si contul de profit si pierderi
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-minim 200.000 lei -pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-servicii de proiectare in domeniul constructii hidrotehnice, civile, imbunatatiri funciare, reconstructie ecologica, alte lucrari proiectate asemanatoare celor solicitate prin tema de proiectare-declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii-declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (specializari: constructii hidrotehnice, civile, imbunatatiri funciare, topografie, arhitectura, alte specializari ale personalului legate de tema de proiectare constituie un avantaj) inclusiv CV-certificat ISO 9001-alte certificate (daca exista)in domeniul protectiei mediului-cel putin doua contracte finalizate in ultimii 3 ani, care au avut ca obiect prestarea unor servicii similare;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.05.2008 23:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: prin Ordin de plata in contul RO11TREZ6415005XXX000132 deschis la Trezoreria Tulcea, sau direct la caseria ARBDD Tulcea
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 07.07.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2008 14:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor, reprezentanti imputerniciti din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program de Vecinatate Romania Ucraina 2004 2006 Phare CBC RO 2005 /017-539.01.01.20 Proiect Cooperarea transfrontaliera pentru demonstrarea multiplelor utilizari si beneficii ale refacerii zonelor umede (in polderele Zagen si Stensovsko Zhibrianskie Plavni) din Rezervatia Biosferei Transfrontaliera Delta Dunarii Romania/Ucraina
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, instantele judecatoresti din Romania
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021318094, Email: [email protected], Fax: 021318094, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinata, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, de catre contestator, despre un act AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE ACESTA IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiul juridic al A.R.B.D.D. Tulcea
Adresa postala: str. Portului nr. 34 A, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820243, Romania, Tel.0240518924, Email: [email protected], Fax: 0240518975, Adresa internet (URL): www.ddbra.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2008 12:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer