Licitatie Publica - Studiu de fezabilitate Proiect Subcarpatica
Anunt de participare numarul 39291/15.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Dambovita
Adresa postala: Piata Tricolorului, Nr 1, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130060, Romania, Punct(e) de contact: Natalia Ceptureanu, Tel.0245-211428, In atentia: ing. Traian Icobet, Email: [email protected], Fax: 0245-211428, Adresa internet (URL): www.cjd.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Dambovita
Adresa postala: Piata Tricolorului, Nr 1, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130060, Romania, Punct(e) de contact: ing. Traian Icobet, Tel.+40-245-611030/224, Email: [email protected], Fax: +40-245-616827, Adresa internet (URL): www.cjd.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Dambovita
Adresa postala: Piata Tricolorului, Nr 1, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130060, Romania, Punct(e) de contact: ing. Traian Icobet, Tel.+40-245-611030/224, Email: [email protected], Fax: +40-245-616827
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Studiu de fezabilitate Proiect Subcarpatica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: Limita judetului Prahova (Costisata) Bezdead Magura Buciumeni Fieni Runcu - Raul Alb - Gura Barbuletului Pietrari Voinesti Candesti - limita judetului Arges, apartinand DJ 710, DJ 715, DJ 712A, DJ 702B si DJ702
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Imbunatatirea infractructurii de transport rutier pe traseul: Limita judetului Prahova (Costisata) Bezdead Magura Buciumeni Fieni Runcu - Raul Alb - Gura Barbuletului Pietrari Voinesti Candesti - limita judetului Arges, apartinand DJ 710, DJ 715, DJ 712A, DJ 702B si DJ702.Faza Studiu de fezabilitate cu ridicari topografice, studii geotehnice, expertize, documentatii tehnice la drumuri si lucrarile de arta, documentatii pentru avize si acorduri si daca este cazul pentru exproprieri sau cumparare teren necesar platformei drumului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Imbunatatirea infractructurii de transport rutier pe traseul: Limita judetului Prahova (Costisata) Bezdead Magura Buciumeni Fieni Runcu - Raul Alb - Gura Barbuletului Pietrari Voinesti Candesti - limita judetului Arges, apartinand DJ 710, DJ 715, DJ 712A, DJ 702B si DJ702
Valoarea estimata fara TVA: 268, 874.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 21.12.2007 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. Garantie de participare: 5.000 lei.2.Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA, inainte de semnarea acestuia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetean Dambovita
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizatinainte de datasemnarii contractului, daca este cazul.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea Formularul 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 Formularul 2Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul 4Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: ofertantul sa fie legal inregistrat.Se va atasa copie dupa codul unic de inregistrare.Se va atasa copie dupa documentele de infiintare si toate modificarile intervenite. Operatorii economici trebuie sa aiba dreptul de a presta serviciile avand oricare din codurile CAEN: 7420 (cod CAEN), 7420 (cod CAEN rev.1), 7112 (cod CAEN Rev.2), 74.20 (cod NACE Rev 1), 7112 (cod NACE Rev.2), sau echivalent, precum si oricare din 7412 (cod CAEN), 7412 (cod CAEN rev.1), 6920 (cod CAEN Rev.2), 74.12 (cod NACE Rev 1), 6920 (cod NACE Rev.2)sau echivalent.Mod de dovedire: Certificat constatator eliberat de ORC, in original, valabil la data deschiderii ofertelor.Persoane juridice /fizice straineOperatorii economici sa fie legal inregistrati.Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana : dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si dupa documentele de infiintare ale operatorului economic cu toate modificarile intervenite.Operatorii economici trebuie sa aiba dreptul de a presta serviciile avand oricare din codurile CAEN precizate mai sus.Se vor atasa copii dupa original, si traducere legalizata in limba romana dupa documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2004, 2005 si 2006) sa fie de minim 750.000 lei sau echivalentul a 222.479 Euro.In cazul in care exista subcontractanti sau asociati, cifra de afaceri care va fi luata in considerare va fi cea rezultata din adunarea ponderata a cifrelor de afaceri ale subcontractantilor, asociatilor si a ofertantului/liderului de asociatie, in functie de procentul din valoarea contractului care revine fiecaruia, dupa caz.Solvabilitate patrimoniala min. 30%Lichiditate generala min. 100%Mod de dovedire: Informatii generale Formularul nr. 5Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierderi, anexe) pe anii 2004, 2005 si 2006, in original.Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca nu au avut activitate in unul sau mai multi din anii 2004, 2005 sau 2006, cifra de afaceri se va lua in considerare conform bilanturilor contabile respective.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnicaExecutia si finalizarea, in ultimii trei ani, a cel putin 1 contract similar a carui valoare totala sa fie egala cu minim 30% din valoarea viitorului contract si a cel putin 1 contract de realizare plan topografic.Formularul 6 DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR PRESTARI DE SERVICII EXECUTATE IN ULTIMII 3 ANI.Se vor atasa: certificari de buna executiesa dispuna de echipamentele si bunurile considerate ca fiind strict necesare.Formularul 7 DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICESa detina certificat ISO 9001:2000 sau echivalent - copie.Sa aiba certificat de autorizare clasa I eliberat de ANCPI - copie.Ofertantul sau ofertantul asociat care va intocmi studiul de evaluare a impactului asupra mediului, trebuie sa fie autorizat - copie.Informatii privind capacitatea profesionalaFormularul 8 INFORMATII GENERALE PRIVIND ANGAJATIIOfertantul trebuie sa faca dovada acoperirii riscului profesional - copie dupa asigurarea in domeniul proiectarii si cadastrului.Informatii privind subcontractantiiFormularul 13 DECLARATIE PRIVIND PARTEA/PARTILE DIN CONTRACT CARE SUNT INDEPLINITE DE SUBCONTRACTANTI SI SPECIALIZAREA ACESTORA.Informatii privind asociatiiFormularul 14 DECLARATIE PRIVIND PARTEA/PARTILE DIN CONTRACT CARE SUNT INDEPLINITE DE ASOCIATI SI SPECIALIZAREA ACESTORA Formularul 15 IMPUTERNICIREA LIDERULUI ASOCIATIEI DE A REPREZENTA ASOCIATIA LA PROCEDURA DE ATRIBUIRE daca este cazul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: a) Calculator desktop sau laptop min. 6 buc. b) Soft operare, inclusiv licenta (daca e cazul) min. 6 buc. c) Soft editare si prelucrare texte, cu licenta min. 6 buc. d) Soft cartografie digitala GIS/CAD, cu licenta min. 5 buc. e) Imprimanta color (pentru formate A4) min 1 buc. f) Plotter color (pentru formate A0) min. 3 buc. g) Statii grafice: min 5 buc. h) Statie totala min. 5 buc. i) Receptor GPS min. 5 buc. j) Mijloc de transport: min. 5 buc. k) Scanner color A0:1 buc. Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: a) Un sef proiect cu experienta in specialitate de minim 15 ani; b) Min. 3 ingineri geodezi sau cadastru autorizati ANCPI categoria D, cu experienta mai mare de 5 ani; c) Min. 5 operatori GIS/CAD. d) Min 1 economist cu experienta mai mare de 5 ani. e) Un responsabil pentru asigurarea calitatii, cu studii superioare si experienta mai mare de 10 ani, autorizat ANCPI categoria D si specializat in managementul calitatii ISO 9001:2000.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
55%
Descriere:
2.
experienta profesionala a personalului de specialitate care va avea roluri esentiale in indeplinirea contractului
20%
Descriere:
3.
durata de executie
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se face direct la casieria autoritatii contractante, prin ordin de plata in contul R015TREZ2715006XXX000252, deschis de CJD la Trez. Tirgoviste.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2007 13:00
Locul: sediul Consiliul Judetean Dambovita, Piata Tricolorului, nr. 1, Targoviste, sala de sedinte, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1. membrii comisiei de evaluare 2. reprezentantii autorizati ai ofertantilor 3. observatorii desemnati de UCVAP 4. alte persoane autorizate de autoritatea contractanta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40-21-3104641, Email: [email protected], Fax: +40-21-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Dimbovita, Directia Administratie Publica Locala -Serviciul Juridic
Adresa postala: Piata Tricolorului nr. 1, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130060, Romania, Tel.+40-245-640517, Email: [email protected], Fax: +40-245-612509, Adresa internet (URL): www.cjd.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.11.2007 11:54