Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Studiu de fezabilitate pt inst de centralizare electronica pt statii mici si mijlocii pe raza SRCF Buc, SRCF Craiova, SRCF Cluj, SRCF Brasov si SRCF Galati


Anunt de participare (utilitati) numarul 26806/04.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Directia Comerciala-Serviciul Achizitii Publice, Tel.021/3192433, In atentia: Virgiliu Delca, Email: [email protected], Fax: 021/3192433, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Studiu de fezabilitate pt inst de centralizare electronica pt statii mici si mijlocii pe raza SRCF Buc, SRCF Craiova, SRCF Cluj, SRCF Brasov si SRCF Galati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: SRCF Buc (3st), SRCF Craiova (1st), SRCF Cluj (4 st), SRCF Brasov(1st), SRCF Galati (3st)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea unui st de fezab pt inloc instal CEM cu instal de centraliz electronica pt st mici si mijl iar pe dist adiacente se va realiza controlul liniei crte utiliz nr de osii precum si interblocarea cu inst de centralizare din st adiacente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
12 studii de fezabilitate
Valoarea estimata fara TVA: 70, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare - scrisoarede gar bancara sau depunere suma in numerar la caseria CN CF CFR de 1400 lei. Gar de buna executie 6% din valoarea contractului de servicii fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.Se solicita legalizarea asocierii pt grupul de operatori numai daca oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincad in sit prevazute la art 181 din OUG nr 34/2006.Declaratie priv eligibiltatea. Certificate constatatoare privind indepl oblig exigibile de plata a imp si taxelor catre stat inclusiv cele locale, CAS la 30.07.2007 sau ulterior. Certificat inregistrare de la Cam de Comert si Ind a ORC. Certif constatator emis de ORC de pe langa Trib Munic Buc/teritorial (original)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa inform generale din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani in val de 120000 lei. Bilanturile contabile din anii 2005 si 2006 vizate si inregistr de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor serv in ult 3 ani. Exp similara indepl si finaliz in ult 3 ani a unui contract a carui val este egala sau mai mare decat 21000 lei. Contr va fi insotit de recomandare din partea beneficiarului. Decl privind nr mediu in ult 3 ani al pers angajat. CV pt pers de specialitate implicate direct in indepl contractului. Autorizatie de furniz ferov insotita de Agrement th ferov emise de AFER conf OMT 290/2000 pt studii si proiecte la lucr in toate fazele doc tehnice si ec aferente lucr noi repa si moderniz, in dom transp ferov.Certif atestare asig calit(SREN ISO 9001:2001)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la casieria CN CF CFR SA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2007 11:00
Locul: CN CF CFR SA - Serv Achizitii Publice , Bd D Golescu nr.38, s 1, Buc, cod post 010873, et 7, cam 50
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor care vor prezenta copie dupa BI/CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a aplica prevederile art.110 al.2 din OUG nr.34/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel a Municipiului Bucuresti - Sectia Contencios, Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5 sect 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.(+4)/021/3195180, Email: [email protected], Fax: (+4)/021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)/021/3104641, Email: [email protected], Fax: (+4)/021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 5 zile pt depunerea contestatiei de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN CF CFR SA - Directia Asistenta Juridica
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.(+4)/021/3151117, Fax: (4)/021/3151117
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2007 22:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer