Licitatie Publica - Studiu de fezabilitate pt valorificarea energetica a deseurilor municipale prin conceperea unei instal adecvate si integrarea acesteia in cadrul CT Sud Timisoara
Anunt de participare (utilitati) numarul 94788/24.02.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Punct(e) de contact: Departament Comercial, Tel.0256308350, In atentia: Birou Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 0256430631, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Studiu de fezabilitate pt valorificarea energetica a deseurilor municipale prin conceperea unei instal adecvate si integrarea acesteia in cadrul CT Sud Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare studiu de fezabilitate pentru valorificarea energetica a deseurilor municipale prin conceperea unei instalatii adecvate si integrarea acesteia in cadrul CT Sud Timisoara, in conformitate cu prevederile temei de proiectare nr 1427/11.02.2010
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare studiu de fezabilitate pentru valorificarea energetica a deseurilor municipale prin conceperea unei instalatii adecvate si integrarea acesteia in cadrul CT Sud Timisoara, in conformitate cu prevederile temei de proiectare nr 1427/11.02.2010
Valoarea estimata fara TVA: 1, 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.04.2010 pana la 14.05.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 13000 lei; garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii Plan de investitii-studii si proiecte.Plata serv in lei, in max 30zile de la accept fact de achiz. Achizitorul nu acorda avans
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea se va legaliza pentru grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 dinOUG 34/2006, Pers jurid /fiz romane: Prezentarea Certificatului constatator emis de oficiul registrului comertului (original sau copie legalizata) Documentul va fi valabil la data deschiderii documentelor de calificare, si va atesta faptul ca : domeniul de activitate al candidatuluicorespunde obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Pers jurid/fiz straine : Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit. (original sau copie legalizata)Documentul va fi valabil la data deschiderii documentelor de calificare, si va atesta faptul ca domeniul de activitate al candidatuluicorespunde obiectului procedurii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani. (CompletareaFormularului B2 ) Cerinta minima de calificare : Media cifrei de afaceri anuala pe ultimii 3 ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008) sa fie mai mare sau cel putin egala cu2.600.000lei.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista princip serv prest in ultim 3ani, resp in per 2007-2009 si final cel mai tarz la 31.12.2009, contin val, per de prest, benef, indif daca acestia sunt aut contr sau clienti privati (Confserv prest se realiz printr-o declar scrisa a op ec-completarea Form 12 Esi a tab anexa)2. Exper simil (complet Form B3).Cer minim: indepl si finaliz in ultimii 3 ani(cel mai tarz la 31.12.2009) a cel putin unui contr de serv care are ca ob prest unor serv simil, iar suma val a cel mult 2 contr de prest de serv simil, safie de val egala sau mai mare de cat400.000 lei .Serv similare = serv de elaborare studii siproiectare pt gestiunea deseurilor-tratare termica conform HG nr 128/ 2002. Docum doveditoare din care sa rezulte indepl cer minim oblig de mai sus, care se vor prez oblig de catre op ec , sunt : -contractul/contracteleresp(copie) - Doc constatator elib conform art 97^ยน din HG nr 925/2006 sau recomand din parteabenef/ clientului pt contractul/contractele resp (in original)sau copie. 3. Declar care contine inf priv, asig cu pers de specialit precum si pers de cond pt prest serv, se va preciza numele, studiile, pregatirea prof, exper profes (in ani) si calif personal respons direct de indepl contr de serv.Cer minima de calific : Prestatorul va asigura pt prest serv specialisti cu experienta de minim 3 ani, dupa cum urmeaza : Spec gestiunea deseurilor min 2 pers. Spec arhitectura min 2 pers.Spec plan general minim 2 pers. Spec termoenergetica minim 2 pers.Spec termomecanica minim 2 pers.Spec instalatii pt constructii civ si ind min 2 pers.Spec instalatii termice min 2 pers.Spec inst electrice min 2 pers.Spec automatizari min 2 pers.Spec inst hidraulice minim 2 pers Special sist energetice min 2 pers Spec evaluare impact asupra mediului min 2 pers. Spec analiza de risc min 2 pers Spec analize economico financiare min 2 pers. Pt pers nominal, se va prez Curriculum Vitae (CV-uri).4. Declar ref la efect med anuale ale pers angajat si al cadr de cond in ultimii 3 ani(compl Form 12I).Atunci cand un grup de op ec depune candidat comuna, cap tehnica si profes se demonstr prin luarea in consid a resur tut membr grup.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.03.2010 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.03.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.03.2010 10:00
Locul: sediul SC COLTERM SA Timisoara str.Episcip J.Lonovici nr.4 (parter sala de instructaj)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantul imputernicit al operatorului economic desemnat sa participe la deschidere/negociere oferta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Timis
Adresa postala: P-ta Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 305300, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC COLTERM SA - Oficiul Juridic
Adresa postala: str.Episcop Joseph Lonovici nr.4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Tel.0256308348
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2010 13:23