Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Studiu de fezabilitate. Retehnologizarea Statiei de tratare a apei din CET Centru Timisoara


Anunt de participare (utilitati) numarul 108568/28.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala:  STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300092, Romania, Punct(e) de contact:  Departament Comercial, Tel. 0256308350, In atentia:  Birou Achizitii Publice, Email:  [email protected], Fax:  0256430631, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala constituita in baza Legii 31/90, modificatasi completata ulterior
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Studiu de fezabilitate. Retehnologizarea Statiei de tratare a apei din CET Centru Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare Studiu de fezabilitate. Retehnologizarea Statiei de tratare a apei din CET Centru Timisoara , in conformitate cu prevederile temei de proiectare nr9213/30.08.2010
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
in conformitate cu prevederile temei de proiectare nr9213/30.08.2010
Valoarea estimata fara TVA: 130, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
70 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare :2.600 lei ;garantie de buna executie :10%din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: Surse proprii ?Program investitii 2010; Platile se vor efectua in lei, prin OP, in termen de 30 zile de la accept fact prestat de catre achiz in baza proc verbal de receptie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea se va legaliza pentru grupul de operatori economici declarati castigatori pana la data semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea (form.12A)
Declaratia privind calitatea de participant la procedura(form.12C)
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006(form.12B)
Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 dinOUG 34/2006(form.12D)
Pentru pers.juridice/fizice romane- Prezentare Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, nu mai vechi de 30 de zile (original sau copie legalizata).Pentru pers juridice /fizice straine- Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistraresi atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (original sau copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata ).Documentele vor atesta faptul ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista pricipalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care va contine valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati (Formular 12 E si tabel anexa)2. Experienta similara ( Formular B3). Cerinta min : indepl si finaliz in ultimii 3 ani(cel mai tarziu la 31.12.2009 ) a cel putin 2 (doua) contr de serv care au ca obiect prest unor serv similare, iar suma val a doua contr de prestare de serv similare, safie de val egala sau mai mare de cat65.000 lei Doc doveditoare din care sa rez indepl cer min oblig de mai sus : contractelerespective (copie), Docum constatator eliberat conform art 97^¹ din HG nr 925/2006 sau recomandarea din parteabeneficiarului/ clientului pentru contractele respective (in originalsau copie ) care sa precizeze daca serviciile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fostduse la bun sfarsit.Servicii similare = servicii de elaborare studii si/sau proiecte de lucrariininstalatiile chimice de tratare a apei din centrale termice si/sau termoelectrice3. Declaratie care contine informatii privind, asigurarea cu personal de specialitate precum si personalul de conducere pentru prestarea serviciului, se va preciza numele, studiile, pregatirea profesionala, experienta profesionala (in ani) si calificarea personalului responsabil direct de indeplinirea contractuluide servicii. ( se va nominaliza echipa)Cerinte minime de calificare : - Prestatorul va asigura pentru prestarea serviciului specialisti cu experienta de minim 3 ani.Pentru persoanele nominalizate, se va prezenta Curriculum Vitae (CV-uri).
4. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formular 12I )
5.Informatii privind subcontractantii ( Form. 12G si 12C)
7.Informatii privind asociatii ( Acord asociere-Form.1A, form.12C)
8.Certificatul emis de un organism national sau internat de certificare acreditat, privind implementarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echiv pt.ofertant in dom de activ serv de proiectare .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
50zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2010 10:00
Locul: SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara str Ep Joeph Lonovici nr 4-parter sala instr
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
documentatia de atribuire este publicata in anunt la "Documentatie si clarificari"
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL TIMIS
Adresa postala:  P-ta Tepes Vodanr 2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  305300, Romania, Tel. 0256 4980440, Fax:  0256200040
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str Stavropoleosnr.6sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021-3104641, Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in term de 5 zile incepand cu ziua urmat luarii la cunost , in conditiile OUG nr. 34/2006, modif si compl ulterior, de catre contestator de un act al aut contr pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA
Adresa postala:  str Episcop Joseph Lonovici nr 4, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300092, Romania, Tel. 0256308348
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2010 13:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer