Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - studiu de fezabilitate, studiu de trafic si oportunitate, studiu geotehnic si studiu topografic pentru implementarea proiectului ,,Elaborarea studiului de fezabilitate pentru modernizarea retelei de drumuri, drum expres de legatura, limita judetului Ol


Anunt de participare numarul 132419/29.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara , ,Beciu - Plopii Slavitesti Slobozia Mindra"
Adresa postala: comuna Slobozia Mandra, jud.Teleorman, Localitatea: comuna Slobozia Mandra, Cod postal: 147355, Romania, Punct(e) de contact: A D I , ,Beciu - Plopii Slavitesti Slobozia Mindra", Tel. +40 766365902, In atentia: Teodor Mioara, Email: [email protected], Fax: +40 247314787, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara , ,Beciu ? Plopii Slavitesti ? Slobozia Mandra?
Adresa postala: comuna Slobozia Mandra , jud.Teleorman, Localitatea: comuna Slobozia Mandra, Cod postal: 147355, Romania, Punct(e) de contact: A.D .I.Beciu ? Plopii Slavitesti ? Slobozia Mandra, Tel. +40 766365902, In atentia: Teodor Mioara, Email: [email protected], Fax: +40 247314787
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara , ,Beciu ? Plopii Slavitesti ? Slobozia Mandra?
Adresa postala: comuna Slobozia Mandra , jud.Teleorman, Localitatea: comuna Slobozia Mandra, Cod postal: 147355, Romania, Punct(e) de contact: A.D .I.Beciu ? Plopii Slavitesti ? Slobozia Mandra, Tel. +40 766365902, In atentia: Teodor Mioara, Email: [email protected], Fax: +40 247314787
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara
Activitate (activitati)
Altele: initiereasi dezvoltarea de proiecte de infrastructura, dezvoltare economica, mediu, cultura, etc.
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
studiu de fezabilitate, studiu de trafic si oportunitate, studiu geotehnic sistudiu topograficpentru implementarea proiectului , ,Elaborarea studiului de fezabilitate pentru modernizarea retelei de drumuri, drum expres de legatura, limitajudetului Olt, punct de trecere al frontierei Turnu Magurele ? Nikopol, tronson III, Beciu ? Plopii Slavitesti ? Slobozia Mandrasi drumul PVN1005-III-5202Belene -NPP Belene?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: tronson III, Beciu ? Plopii Slavitesti ? Slobozia Mandra
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- elaborare studiu de fezabilitate
- elaborare studiu de trafic si oportunitate
- elaborare studiu geotehnic
- elaborare studiu topografic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71330000-0-Diverse servicii de inginerie (Rev.2)
71354300-7-Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
, ,Elaborarea studiului de fezabilitate pentru modernizarea retelei de drumuri, drum expres de legatura, limitajudetului Olt, punct de trecere al frontierei Turnu Magurele ? Nikopol, tronson III, Beciu ? Plopii Slavitesti ? Slobozia Mandrasi drumul PVN1005-III-5202Belene -NPP Belene?, municipalitatea orasului Belene
Valoarea estimata fara TVA: 775, 771RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de11600 lei; Cuantumul garantiei de buna executie = 10 % din pretulcontractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEDR, Bugetul de stat, Bugetul ADI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006;
-Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006;
-Persoanele juridice romane vor prezenta: Certificat de atestare fiscal (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii SCADENTE LA PLATA in luna anterioara celei in care se depun ofertele si Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale ) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii SCADENTE LA PLATA in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-Persoanelejuridice straine vor prezenta: orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata ale impozitelor , taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local valabile la data deschiderii ofertelor
-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010-Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006
-Certificat constatator emis de ONRC in care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic
-Pentru studiu topografic -Certificat de autorizare categoria D (pentru persoanefizice)
-Pentru studiu geotehnic -Atestat verificator de proiecte
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil sau extrase de bilant pe anii 2008, 2009 si 2010, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri globale pe anii 2008, 2009 si 2010 trebuie sa fie mai mare sau egala cu suma de 1.400.000lei, echivalent 339.517 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau client privati;
-O declaratie referitoare la echipamentele tehnice de care dispune si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii ;
-Informatii referitoare la studiile , pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere , precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii: Diploma studii superioare, C.V-uri ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului, certificate de autorizare ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului;
-Angajament de participare al persoanei /persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului-O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ;
-Informatii privind partea e contract pe care operatorul economic are, eventual , intentia sa o subcontracteze;
-ISO 9001:2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Lista principalelor servicii prestate in ultimii3 ani va fi insotita de maxim 3 contracte/ procese verbale de receptie prin care sa se confirme prestarea de servicii de studii fezabilitate invaloare egala sau mai mare de 500.000 lei, fara TVA.-Persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii sa faca dovada ca au participat in cel putin un proiect similar, ca obiect.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.02.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.02.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
6luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.02.2012 11:00
Locul: A. D. I. , ,Beciu ? Plopii Slavitesti ? Slobozia Mandra ?, comuna Slobozia Mandra, jud.Teleorman
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Fondul European de Dezvoltare Regionala)
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara , ,Beciu ? Plopii Slavitesti ? Slobozia Mandra?
Adresa postala: comuna Slobozia Mandra, jud.Teleorman, Localitatea: Slobozia Mandra, Cod postal: 147355, Romania, Tel. +40 766365902, Email: [email protected], Fax: +40 247314787
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.12.2011 12:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer