Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Studiu de fezabilitate, studiu de trafic si oportunitate, studiu geotehnic si studiu topografic pentru implementarea proiectului ,, Elaborarea studiului de fezabilitate pentru modernizarea retelei de drumuri, ?drum expres? de legatura, limita judetului


Anunt de participare numarul 133877/13.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara "Segarcea Vale - Lita - Turnu Magurele"
Adresa postala: str. Republicii, nr.2, mun. Turnu Magurele, jud.Teleorman, Localitatea: Turnu Magurele, Cod postal: 145200, Romania, Punct(e) de contact: Irina Gabriela Totu, Tel. +40 247313034, Email: [email protected], Fax: +40 0247314787/+40 0247416453, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara , ,Segarcea Vale ? Lita ? Turnu Magurele?
Adresa postala: Adresa: str. Republicii, nr.2, mun. Turnu Magurele, jud.Teleorman, Localitatea: Turnu Magurele, Cod postal: 145200, Romania, Punct(e) de contact: Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara , ,Segarcea Vale ? Lita ? Turnu Magurele?, camera 5, Tel. +40 247313034, In atentia: Totu Irina, Email: [email protected], Fax: +40 247314787/+40 247416453
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara
Activitate (activitati)
Altele: initiere si dezvoltare de proiecte de infrastructura, dezvoltare economica, mediu, cultura, etc.
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Studiu de fezabilitate, studiu de trafic si oportunitate, studiu geotehnic si studiu topograficpentru implementarea proiectului, , Elaborarea studiului de fezabilitate pentru modernizarea retelei de drumuri, ?drum expres? de legatura, limita judetului Olt, punct de trecere al frontierei Turnu Magurele ? Nikopol, tronson I Segarcea Vale ? Lita ? Turnu Magurele (intersectie cu DN 52) si drumul PVN2002-II-52 Dekov ? Byala Voda ?Kulina Voda, municipalitatea orasului Belene?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Tronson ISegarcea Vale-Lita ?Turnu Magurele
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- elaborare studiu de fezabilitate
- elaborare studiu de trafic si oportunitate
- elaborare studiu geotehnic
- elaborare studiu topografic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71330000-0-Diverse servicii de inginerie (Rev.2)
71354300-7-Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
, ,Elaborarea studiului de fezabilitate pentru modernizarea retelei de drumuri, ?drum expres? de legatura, limitajudetului Olt, punct de trecere al frontierei Turnu Magurele ? Nikopol, tronson I Segarcea Vale ? Lita ? Turnu Magurele (intersectie cu DN 52) si drumul PVN2002-II-52 Dekov ? Byala Voda ?Kulina Voda, municipalitatea orasului Belene?
Valoarea estimata fara TVA: 868, 598RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de 16.000 lei, echivalent 3.688 euro.Garantia de participare se constituie prin: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Pentru constituirea garantiei de participare prin ordin de platacontul este: RO79TREZ607509804X001698 deschis laTrezoreria mun. Turnu Magurele. Cod de inregistrare fiscala 25483032.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 180 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Conform prevederilor art. 278^1 alin. (1), lit.b) din O.U.G. nr. 34/2006, in cazul unei contestatii, in masura in care C.N.S.C o respinge ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.648, 59 lei , echivalent1.071, 59 euro. Cuantumul garantiei de buna executie = 10 % din pretulcontractului fara TVAEliberarea/restituirea garantiei de buna executie se va face in termen de 14 zile de la data predarii si insusirii/aprobarii documentatiei tehnico-economice respective, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei;Modul de constituire a garantiei de buna executie: retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform prevederilor art.90 alin.(3) din H.G.nr.925/2006 modificat prin H.G. nr.1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEDR, Bugetul de stat, Bugetul ADI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1-Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Ofertantul trebuie sa completeze formularul ANEXA nr.10.1
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular
Cerinta nr. 2-Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Ofertantul trebuie sa completeze formularul ANEXA nr.10.2
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, pesoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181, lit.a), c1), d) din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Tertul sustinator trebuie sa completeze Formular nr.10.4
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Documentele prezentate de persoanele juridice straine vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora , autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul consolidat general si/sau bugetul local indiferent de cuantumul acestora in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Cerinta nr. 3-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaOfertantul trebuie sa completeze Formularul ANEXA nr. 62In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular
Cerinta nr. 4-Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Ofertantul trebuie sa completeze Formularul ANEXA nr.10.3In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular
Deasemenea , in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.
Lista cu persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Nicolae Mohanu, Popescu Dorel, Oancea Ecaterina, Ristea Constanta, Pena Elena, Gavanescu Marian, Ograzeanu Eugenia, Milos Rozalia Daniela, Guna Corina, Totu Irina Gabriela, Modoran Cristina, Ciubreag Elena, Voicu Catalin, Gavrila Manuela Carmen, Giui Gheorghe. Cerinta nr. 1-Pentru persoane juridice romane: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor
Din Certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publiceDocumentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata , ,conform cu originalul?
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document .
NOTA: autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ca acesta sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constatator ORC in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2-Pentru persoane juridice straine: In vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale se solicita ofertantului prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident.
Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa.
Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta documentele insotite de traducerea autorizata in limba romana.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Cerinta nr. 3-Documente edificatoare considerate necesare pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat.
-Pentru studiu topografic -Certificat de autorizare categoria D (pentru persoanefizice) , copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru studiu geotehnic -Atestat verificator de proiecte, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1-Se vor prezenta bilant.contabile sau extrase de bilant inregistr.la organele competente pe anii 2008, 2009 si 2010.In situatia in care operatorul ec.si-a inregistrat bilantul contab.aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus priv.cifra de afaceri si prin raportare la ultimii 3 ani financ.incheiati, respectiv 2011, 2010 si 2009.
Cerinta nr.2-Inform.priv.cifra de afaceri
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie min.de 1.600.000lei echivalent a 368.834 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1-Lista princ.serv.prestatein ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prest., beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autorit.contract.sau client privati. Cerinta nr.2-Prez.de inform.priv. experienta similara.Cerinta minima: Se solicita ofertantului sa confirme prest.de serv.in ultimii 3ani: -cel putin a unui contract de serv.de studii de fezab.in valoare de minim 600.000lei, fara TVA, cuprins in Form. ANEXA nr.15, SAU, -a max.trei contracte de serv.de studii de fezab.cu o val. cumulata a contractelor de min.600.000lei, fara TVA, cuprinse in Form.ANEXA nr.15.Cerinta nr.3-Inform.referitoare la studiile, pregatirea profes.si calific.personalului de conducere, precum si ale pers.responsab.pt. indeplinirea contractului de serv.Pers. responsab.pentru indepl.contractului de serv.sa faca dovada ca au participat in cel putin un proiect similar.- Angajam.de particip.al pers.responsab.pt.indepl.contract.Cerinta nr.4-Inform.priv.subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
180zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2012 11:00
Locul: A.D.I. "Segarcea Vale-Lita-Turnu Magurele", str. Republicii, nr.2, mun. Turnu Magurele, jud.Teleorman
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013)
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret, se va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara , ,Segarcea Vale ? Lita ? Turnu Magurele?
Adresa postala: Adresa: str. Republicii, nr.2, mun. Turnu Magurele, jud.Teleorman, Localitatea: Turnu Magurele, Cod postal: 145200, Romania, Tel. +40 247313034, Fax: +40 247314787/+40 247416453
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2012 15:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer