Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Studiu de fezabilitate:Colectarea si transportul in depozit a zgurii, cenusii si a produselor de desulfurare.


Anunt de participare (utilitati) numarul 26894/06.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ELECTROCENTRALE DEVA S.A.
Adresa postala: str santierului nr 1, Localitatea: Mintia, Cod postal: 337532, Romania, Punct(e) de contact: valentin branzea, Tel.0254236407, In atentia: Neag Tiberiu, Email: [email protected], Fax: 0254236404
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Studiu de fezabilitate: Colectarea si transportul in depozit a zgurii, cenusii si a produselor de desulfurare.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: la sediul firmei
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare Studiu de fezabilitate pentru obiectivul de investitii: CTE Deva. Colectarea si transportul in depozit a zgurii, cenusii si a produselor de desulfurare. Elaborarea documentatiilor pentru obtinerea tuturor acordurilor si avizelor prevazute de legislatia in vigoare si obtinerea acestor acorduri si avize, inclusiv cele de mediu.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232300-7 - Servicii de proiectare tehnica pentru procese si productie industriale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati / prestatii servicii / lucrari : Proiectare si elaborare Studiu de fezabilitate, documentatii pentru obtinerea de avize si acorduri, precum si obtinerea acestora, cu respectarea legislatiei in vigoare( inclusiv cele de mediu
Valoarea estimata fara TVA: 280, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este de 5000 rongarantie de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie de eligibilitate
-declaratie privind art.181 din OUG 34/2006, solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor (inclusiv locale) la bugetul general consolidat la data de: 30.06.2007.
-declaratie privind calitatea de participant la procedura-formular 12 C
-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente. Din documentele prezentate trebuie sa reiese ca au in obiectul de activitate executia tipului de serviciu ce urmeaza sa fie ofertat
-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Din documentele prezentate trebuie sa reiese ca au in obiectul de activitate executia tipului de serviciului ce urmeaza sa fie ofertat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani
Se solicita declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte similare executate in ultimii3 ani.CONDITIE ELIMINATORIE
Se va completa formularul 12E
Ofertantul trebuie sa fi executat in ultimii 3 ani minim DOUA Studii de Fezabilitate, privind colectarea si transportul slamului dens.
Recomandari din partea a doi achizitori,
cu privire la calitatea si respectarea termenelor contractuale pentru lucrari similare, sau certificari de buna executie.
-Se solicitacompletarea formularului 12G cu subcontractantii si specializarea acestora.Subcontractantii vor prezenta documente din care sa rezulte situatia personala a ofertantului( cap.V.1)Subcontractantii vor prezenta documente din care sa rezulte ca au capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (cap.V.2) si capacitatea tehnica si/sau profesionala (cap.V.4.) pentru partea de contract ce urmeaza sa o execute .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2007 08:00
Documente de plata: DA
Pretul: 90 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire este atasata anuntului sau se poate procura de la Serviciul Investitii et5.Plata se face la caseria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2007 14:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2007 10:00
Locul: la sediul firmei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
delegati imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Piata I.C.Bratianu nr., Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al S.C.Electrocentrale Deva S.A.
Adresa postala: str.Santierului, nr.1, Localitatea: Mintia, Cod postal: 337532, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2007 13:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer