Licitatie Publica - Studiu de Fezabilitate"Dezvoltarea infrastructurii generale si specifice activitatilor de turism in zona turistica Lacul Vidraru - Cumpana (Masivul Muntos Fagaras)"
Anunt de participare numarul 56705/27.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL ARGES
Adresa postala: Piata Vasile Milea Nr.1, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110035, Romania, Punct(e) de contact: Sabina Elena Bocioaca, Tel.0248220075, Email: [email protected], Fax: 0248220137, Adresa internet (URL): www.cjarges.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Studiu de Fezabilitate"Dezvoltarea infrastructurii generale si specifice activitatilor de turism in zona turistica Lacul Vidraru - Cumpana (Masivul MuntosFagaras)"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: judetul Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studiul de Fezabilitate pentru proiectul "Dezvoltarea infrastructurii generale si specifice activitatilor de turism in zona turistica Lacul Vidraru - Cumpana (Masivul MuntosFagaras)"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
un Studiu de fezabilitate pentru zona descrisa in Documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 200, 000 si 1, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
nu s-a solicitat
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
prin H.G. 1424/2007 si Bugetul Consiliului Judetean Arges
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
individual sau in asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl eligibilitate, Declaratie neincadr. in art. 181, Certif constat ORC, Certif priv plata imp si taxelor locale (Primarie) si la bug de stat (directia de Finante unde este arondat op. ec), certif inreg fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BilantInformatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
anul 2007 - vizat si inreg.Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani conf. Form. F 11
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Inf. priv asig cu pers. specialit.
Experienta similara
Recomandari
Certificate de calitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Formular F 2 si anexate CV-uri- Formular F 3- Formular F 4- ISO 9001, 14001, 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
60%
Descriere:
2.
durata de executie
20%
Descriere:
3.
personal de specialitate
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2008 08:30
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: contracost la casieria autoritatii contractante - sediul Consiliului Judetean Arges, strada Vasile Milea, nr. 1, et II, cam. 100
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.08.2008 10:00
Locul: Sediul Consiliul Judetean Arges, Piata Vasile Milea, nr. 1, et IV, cam. 180, Pitesti, Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, observatori UCVAP si reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
contractul este finantat prin H.G. 1424/2007 si Bugetul Consiliului Judetean Arges
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: strada Victoriei, nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248/219374, Fax: 0248/219947, Adresa internet (URL): www.justitie-ag.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la primirea unui act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arges, Comp. Juridic, Contencios Administrativ
Adresa postala: Piata Vasile Milea, nr. 1, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110053, Romania, Tel.0248/217800, int. 226, Fax: 0248/220137
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2008 09:46