Licitatie Publica - Studiu de impact privind gradul de informare a publicului general referitor la REGIO- Programul Operational Regional ca urmare a derularii campaniei media pentru promovarea REGIO.
Anunt de participare numarul 137969/02.08.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia pentru Dezvoltare Regionala Sud Muntenia
Adresa postala: STR.General Constantin Pantazi, Nr.7A, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910164, Romania, Punct(e) de contact: OCTAVIAN DOBRESCU, Tel. +40 242331769, In atentia: Daniela TRAIAN, Email: [email protected], Fax: +40 242313167, Adresa internet (URL): WWW.ADRMUNTENIA.RO, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
Altele: Dezvoltare Regionala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Studiu de impact privind gradul de informare a publicului general referitor la REGIO- Programul Operational Regional ca urmare a derularii campaniei media pentru promovarea REGIO.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
Locul principal de prestare: Regiunea Sud Muntenia
Codul NUTS: RO31 - Sud - Muntenia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studiu de impact privind gradul de informare a publicului general referitor la REGIO- Programul Operational Regional ca urmare a derularii campaniei media pentru promovarea REGIO.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311000-7 - Servicii de studii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 x Studiu de impact privind gradul de informare a publicului general referitor la REGIO- Programul Operational Regional ca urmare a derularii campaniei media pentru promovarea REGIO.
Valoarea estimata fara TVA: 66, 880RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 1200 lei conform prevederilor art.86 alin.(1) din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a ofertei 60 zile. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare 60 zile -contul Autorita?ii Contractante ?RO78RNCB0098037561140001.Cod fiscal - 11390243 Cuantumul garantiei de buna executieva fi de10 %din valoarea fara TVA a contractului ?i respectiv 5 % din valoarea fara TVA a contractului, in situatia in care operatorul economic participant la procedura intra in categoria IMM.Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art.90 alin.(1) din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract. Constituirea garantiei de buna executie a contractului se face in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului de achizitie publica de catre ambele par?i.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie, conform art.92 alin (1) din HG nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional - Axa prioritara 6
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din O.U.G. nr. 34 / 2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Prezentarea situa?iei scadenta in luna anterioara celei de depunere a ofertei privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, Prezentarea situa?iei scadenta in luna anterioara celei de depunere a ofertei privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta, Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administra?ie/organ de conducere sau de supervizare si nu are ac?ionari ori asocia?i persoane care sunt so?/so?ie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care de?in func?ii de decizie in cadrul autorita?ii contractante, conform art. 691*) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare. Se va completa ?i prezenta Anexa nr. 15
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare)Persoanele care de?in functii de decizie si care aproba bugetul autoritatii contractante sunt urmatoarele:
Director ADR SUD MUNTENIA - LIVIU MUSAT
Director Economic - Mirela TACHE
Membrii Consiliului pentru Dezvoltare Regionala Sud Muntenia
1. Constantin NICULESCU ? Pre?edintele Consiliului Jude?ean Arge?
2. Raducu George FILIPESCU - Pre?edintele Consiliului Jude?ean Calara?i
3. Florin Aurelian POPESCU - Pre?edintele Consiliului Jude?ean Dambovi?a
4. Dumitru BEIANU - Pre?edintele Consiliului Jude?ean Giurgiu
5. Vasile Silvian CIUPERCA - Pre?edintele Consiliului Jude?ean Ialomi?a
6. Mircea COSMA - Pre?edintele Consiliului Jude?ean Prahova
7. Liviu Nicolae DRAGNEA - Pre?edintele Consiliului Jude?ean Teleorman
8. Tudor PENDIUC ? Primarul Municipiului Pite?ti
9. Nicolae DRAGU ? Primarul Municipiului Calara?i
10. Florin Gabriel BORIGA ? Primarul Municipiului Targovi?te
11. Lucian ILIESCU ? Primarul Municipiului Giurgiu
12. Gabi IONA?CU ? Primarul Municipiului Slobozia
13. Andrei Liviu VOLOSEVICI ? Primarul Municipiului Ploie?ti
14. Nicolae MOHANU ? Primarul Municipiului Turnu Magurele
15. Gheorghita BO?ARCA ? Primarul Ora?ului Topoloveni16. Dorel DOROBAN?U ? Primarul Ora?ului Fundulea
17. Ilie DINU ? Primarul Ora?ului Titu
18. Nicolae SUGUREL ? Primarul Ora?ului Bolintin Vale
19. Victor MORARU ? Primarul Ora?ului Amara
20. Emil PRO?CAN ? Primarul Ora?ului Mizil
21. Petre PIRVU ? Primarul Ora?ului Zimnicea
22. Ion DUMITRU ? Primarul Comunei Albota
23. Gheorghe DOBRE ? Primarul Comunei Modelu
24. Emil DRAGHICI ? Primarul Comunei Vulcana Bai
25. Carmen Gabriel LIXANDRU ? Primarul Comunei Cosoba
26. Lucian CORLAU ? Primarul Comunei Vladeni
27. Cornel NANU ? Primarul Comunei Cornu
28. Benone RABABOC ? Primarul Comunei Talpa.
Persoanele care asigura organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele:
Presedinte Comisie Evaluare fara drept de vot - Daniela TRAIAN
Membru Comisie de evaluare - Ionut VISAN
Membru Comisie de evaluare - Octavian DBRESCU
Membru Comisie de evaluare - Cristina RADU
Membru Comisie de evaluare - Diana NEAGU
Membru de rezerva -Liviu OLTENACU
Membru de rezerva -Rodica IORGA Persoane juridice romane- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, emis nu mai devreme de 30 de zile de la data depunerii ofertelor. Ofertantul clasat pe primul loc in urma aplicarii criteriului de atribuire , inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original / copie legalizata.
Persoane fizice romane - Autorizatie de functionare/altele echivalente, nu mai veche de 60 zile.
Persoane juridice / fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului precum si documente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, traduse autorizat in limba romana.
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri - Se va completa si prezenta Anexa nr. 5;
Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani: sa fie minim 120.000, 00 Lei.
In situatia in care operatorul economic participant la procedura intra in categoria IMM beneficiaza de 50% reducere din cuantumul cerintei privind cifra de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani - Se va completa si prezenta Anexa nr. 6.
Lista de experienta similara - Se va completa si prezenta Anexa nr. 7;
Se va prezenta unul sau mai multe contracte de prestari servicii privind realizarea de studii cercetare/pia?a, in valoare deminim 60.000, 00 Lei.La Anexa nr. 7 se va anexa o copie dupa paginile din contractul prezentat ca experienta similara care sa contina informatiile cu privire la contractanti, obiectul contractului si valoarea contractului.
Se va anexa recomandarea din care sa reiasa modul de indeplinire a contractului ?i numarul contractului la care se face referinta sau Documentul constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale aferente contractului prezentat ca experienta similara din partea beneficiarului, in copie conform cu originalul.
Informatii privind sub-contractantii
Informa?ii referitoare la studiile, pregatirea profesionala ?i calificarile
Echipa de implementare va fi alcatuita din cel putin:
. Lider de echipa:
? Studii universitare sau specializari postuniversitare in domeniul sociologiei, sondaje de opinie, marketing si publicitate
? Experienta profesionala specifica dovedita prin coordonarea a cel putin unui proiect in domeniul relevant prezentului contract sau avand componente referitoare la aceasta tema
2. Expert cheie statistica - econometrie:
? Studii universitare sau specializari in domeniul statistica-econometrie
? Experienta profesionala specifica dovedita prin coordonarea a cel putin unui proiect in domeniul relevany prezentului contract sau avand componente referitoare la aceasta tema
Se vor prezenta: ? Lista cuprinzand membrii echipei de implementare
? CV-ul pentru fiecare membru al echipei de implementare.
Standarde de asigurarea calitatii - ISO 9001 sau echivalent (copie conform cu originalul).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Curs de referinta euro/lei cursul mediu BNR din luna iunie 2012; 1 euro - 4, 4602
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2012 11:00
Locul: Calarasi, str. General Constantin Pantazi, nr. 7A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pe baza unei imputerniciri
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR DMI 6.1
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista 2 sau mai multe oferte admisibile avand acelasi pret autoritatea contractanta va cere reofertarea in plic inchis doar pentru ofertele aflate la egalitate pe locul 1, in scopul departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art.256 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul de achizitii publice al ADR SUD MUNTENIA
Adresa postala: Str.General Constantin Pantazi Nr.7A, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910164, Romania, Tel. +40 242331769, Email: [email protected], Fax: +40 242313167, Adresa internet (URL): www.adrmuntenia.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2012 15:48