Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Studiu de prognoze economice si prognoze legate de traficul aerian pe Aeroportul Stefan cel Mare Suceava, ca baza pentru proiectul de extindere si dezvoltare a aeroportului


Anunt de participare numarul 39151/16.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Punct(e) de contact: Ianovici Orest Mihai, Tel.0230-210148 int.149, In atentia: Mihai Dan Asmarandei, Email: [email protected], Fax: 0230-222.839;0230-551.735, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.cjsuceava.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Studiu de prognoze economice si prognoze legate de traficul aerian pe Aeroportul Stefan cel Mare Suceava, ca baza pentru proiectul de extindere si dezvoltare a aeroportului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: Aeroportul Stefan cel Mare Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studiu de prognoze economice si prognoze legate de traficul aerian pe Aeroportul Stefan cel Mare Suceava, ca baza pentru proiectul de extindere si dezvoltare a aeroportului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131100-7 - Servicii de studii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Studiu de prognoze economice si prognoze legate de traficul aerian pe Aeroportul Stefan cel Mare Suceava, ca baza pentru proiectul de extindere si dezvoltare a aeroportului
Valoarea estimata fara TVA: 40, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.12.2007 pana la 21.04.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: 2.400 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Vezi Documentatia de Atribuire atasata in format electronic la "Documente si clarificari"- prezentare formular 12 A- completare formular 12 B- Informatii generale- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice (ANAF) si Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Minim 2 (doua) contracte similare executate in domeniul aeroportuar- Minim 2 (doua) recomandari ale beneficiarilor contractelor similare- Experienta internationala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- 50 puncte- 15 puncte- 35 puncte
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor prestari de servicii de consultanta cu tematica similara in domeniul dezvoltarii de aeroporturi in ultimii 3 ani- fisele de experienta similara
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Factorul Financiar
30%
Descriere:
2.
Factorul Tehnic
70%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.12.2007 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2007 12:00
Locul: in sala Nicolae Labis din Palatul Administrativ, str, Stefan cel Mare nr. 36, mun. Suceava, jud. S
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti Sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Suceava, Serviciul contencios, juridic si coordonare
Adresa postala: municipiul Suceava, str Stefan cel Mare, nr. 36, judetul Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Tel.0230.210148, Email: [email protected], Fax: 0330.401044, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.11.2007 00:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer