Licitatie Publica - STUDIU DE REABILITARE A FATADELOR DIN PERIMETRUL ANSAMBLULUI URBAN CENTRUL ISTORIC ORADEA
Anunt de participare numarul 88585/13.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: COMPARTIMENTUL ACHIZITII PUBLICE INT. 230, Tel.0259.437000, In atentia: MANUELA GLODAN, Email: [email protected], Fax: 0259. 440746, Adresa internet (URL): www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
STUDIU DE REABILITARE A FATADELOR DIN PERIMETRUL ANSAMBLULUI URBAN CENTRUL ISTORIC ORADEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL ORADEA
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ELABORAREA UNUI STUDIU DE REABILITARE A FATADELOR DIN PERIMETRUL ANSAMBLULUI URBAN CENTRUL ISTORIC ORADEA CONFORM TEMEI DE PROIECTARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM TEMEI DE PROIECTARE
Valoarea estimata fara TVA: 405, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
180 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 2025 RON; GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 10% DIN PRETUL CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratiieligibilitate;Declaratieart. 181 ;
- Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat si la bugetul local, valabile la data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa ca nu are datorii la bugetul local sau la bugetul general consolidat-original sau copielegalizata;
- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele Teritoriale- copie lizibila stampilata si semnata pentru "conformitate cu originalul" de catre reprezentantul legal al ofertantului.
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, termen maxim intre emitere si data limita de depunere a ofertelor 30 zile, din care sa rezulte :
- a) ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei publicecum sunt activitatile de arhitectura.
- b) ca la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la condamnari ale comerciantului pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa sau faliment, conform art. 21 din Legea 26/1990, nu se afla in proces de lichidare ( conform Legii 31/1990 republicata), reorganizare judiciara sau faliment (conform Legii 85/2006, republicata)
Forma de prezentare: original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
- Prezentarea bilantului contabil vizat si inregistrat de organele competente, pe anii 2008, 2007 si 2006.
Forma de prezentare: bilantul contabil va fi prezentat in copie lizibila, stampilata si semnata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal alofertantului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima impusa pentru cifra de afaceri neta, medie anuala pe ultimii 3 ani -2006, 2007, 2008 este ca aceasta sa fie mai mare sau egala cu 600.000 ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;Declaratia cuprinzand personalul specializat;Declaratie cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice, inclusiv dotarile de care dispune ( in dotare proprie, prin inchiriere, contract de comodat) pentru indeplinirea contractului;autorizatie emisa de Ministerul Culturii , Cultelorsi Patrimoniului National conform Legii 422/2001- privind protejarea monumentelor istorice valabila la data deschiderii ofertelor;Declaratie-Legea 319/2006;Informatii privind subcontractantii
(daca este cazul);Acord de asociere (daca este cazul);CertificatISO 9001:2000 sau 2008 (sau echivalent),
.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a finalizat in ultimii 3 ani cel putin 2 (doua) contracte care au avut ca obiect prestarea de servicii de proiectare in domeniul arhitecturii cu o valoare cumulata mai mare sau cel putin egala cu 200.000 lei fara tva.Se vor prezenta: - contractele care indeplinesc cerintele solicitate insotite deprocesele verbale de receptie-Forma de prezentare: contractele si procesele verbale de receptie, se vor prezenta in copie lizibila, stampilata si semnata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal alofertantului- recomandarile din partea beneficiarilor, semnate, stampilate si cu numar de inregistrare de la emitentForma de prezentare: - copie lizibila, stampilata si semnata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal alofertantuluiRecomandarea trebuie sa cuprinda : a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectivb) daca au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale/totale ale prestatiilorc) daca s-au respectat termenele de prestare asumate;detine : - minim 1 (un) angajat arhitect inscris in RUR ( Registrul Urbanistilor din Romania), cu drept de semnatura. Se solicita prezentarea unei copii legalizate acertificatului RUR .- Minim 2 (doi) angajati arhitecti membri ai Ordinului Arhitectilor din Romania.Se vor prezenta CV-urile persoanelor mentionate mai sus precum si copia cartii de munca.Forma de prezentare: cartea de munca se va prezenta in copie lizibila, stampilata si semnata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal alofertantului.sa faca dovada ca detine : minim unplotter si ostatie grafica.Se solicita copii legalizate ale licentelor softurilor ce urmeaza a fi folosite; Se solicita copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului pt. certificatul ISO 9001, autorizatia conf. L422/2001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.10.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.11.2009 10:00
Locul: primaria municipiului oradea- sala mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ORADEA
Adresa postala: PARCUL TRAIAN NR.10, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259/426881, Fax: 0259/415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA A ACTULUI CONSIDERAT NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI ORADEA- SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: P-TA UNIRII NR.1, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259/437000, Fax: 0259/437000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.10.2009 15:11