Licitatie Publica - STUDIU DE SOLUTIE PRIVIND REDUCEREA DEBITELOR DE APA UZATA INDUSTRIALA
Anunt de participare numarul 65968/09.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PLOIESTI
Adresa postala: Bulevardul Republicii nr. 2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100008, Romania, Punct(e) de contact: Corina Mihaela Ilinca, Tel.0244516699, Email: [email protected], Fax: 0244510736, Adresa internet (URL): www.ploiesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
REGIA AUTONOMA DE SERVICII PUBLICE
Adresa postala: PIATA VICTORIEI NR.17, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100065, Romania, Punct(e) de contact: BIROU PROTECTIA MEDIULUI, Tel.0244541071, In atentia: VIORICA AVRAM
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Registratura Primariei Municipiului Ploiesti
Adresa postala: B-dul Republicii nr.2, intrarea D, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100008, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Registratura
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
STUDIU DE SOLUTIE PRIVIND REDUCEREA DEBITELOR DE APA UZATA INDUSTRIALA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL PLOIESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
studiu de solutie privind reducerea debitelor de ape uzate industriale deversate in reteaua de canalizare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71335000-5 - Studii tehnice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform cerintelor caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 310, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
se poate accepta prestarea de servicii suplimentare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 5000 lei;garantia de buna executie este de10 % din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181;
certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat si la bugetul local;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificat de inregistrare/altele echivalente in conformitate cu legislatia tarii de provenienta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale cu cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani;Bilant contabil la data de 31.12.2007, inregistrat si vizat de organele fiscale competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu contractele similare incheiate in ultimii 3 ani, insotita de copii ale contractelor si recomandari;Declaratie privind personalul de specialitate de care dispune;Informatii referitoare la numarul persoanelor implicate in indeplinirea contractului, precum si referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestora;Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9000/echivalent;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-dovada prestarii in ultimii 3 ani a 3 contracte avand ca obiect servicii similare celor solicitate, cu o valoare cumulata de 40000 euro;
-prezentarea dovezii atestarii de catre Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile pentru intocmirea Documentatiilor de gospodarire a apelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.10.2008 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 05.01.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2008 12:00
Locul: Primaria Municipiului Ploiesti, B-dul Republicii nr.2, etajul III, Sala de Sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire scrisa
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL PLOIESTI
Adresa postala: str.Emile Zola nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100036, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic-Contencios
Adresa postala: Primaria Municipiului Ploiesti, B-dul Republicii nr.2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100008, Romania, Tel.0244516699 int.404
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2008 17:34