Licitatie Publica - Studiu de zgomot si vibratii in cadrul lucrarilor de reabilitare CF tronson CampinaPredeal, jud.PH
Anunt de participare (utilitati) numarul 3882/01.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: B-dul. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1 (Palat CFR), Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Directia Comerciala - Serviciul Achizitii Publice, Tel.021/3192433, In atentia: Mihaescu Constantin Cezar, Email: [email protected], Fax: 021/3192433
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Studiu de zgomot si vibratii in cadrul lucrarilor de reabilitare CF tronson CampinaPredeal, jud.PH
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Statiile CF din judetul Prahova, aflate pe tronsonul Campina Predeal
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea de studii de zgomot si vibratii, cu obligatia din partea ofertantului de a asigura asistenta tehnica fata de autoritatile publice pentru protectia mediului din Consiliul Judetean Prahova , in vederea obtinerii avizelor respective
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74231310-3 - Servicii de consultanta in combaterea zgomotului (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
studii de consultanta in conformitate cu legislatia de mediu in vigoare
Valoarea estimata fara TVA: 136, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este de 1.400 RON.IMM beneficiaza de reducerea cu 50%.Garantia pentru participare va fi constituita sub forma de scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri neeligibile ISPAMasura ISPA 2003/RO/16/P/PT/007 de la Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind neincadrarea in sit. prevazute la art. 181 OUG 34
-Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor
Ofertantiitrebuie sa prezinte certificate :
-Certificatul de inregistrare de la Camera de Comert-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: obiectul de activitate si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii 85/2006-Certificatul de atestare pentru studii de evaluare a impactului asupra mediului, in conformitate cu Ordinul 978/2003 al Ministrului Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a ofertantului
b)Bilanturile contabile, din anii 2004 si 2005, vizate si inregistrate.
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani de sustinere a serviciului pentru care ofertantul este considerat calificat trebuie sa fie egala sau mai mare de 270.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista serviciilor executate in ultimii 3 ani (valori, perioada, locul). Contractele vor fi insotite de recomandare din partea beneficiarului, semnate si stampilate. Cerinta minima = cel putin 1 contract cu val. egala sau mai mare decat 40.000 lei sau 3 contracte a caror val. cumulata este egala sau mai mare decat 60.000 lei, si al carui obiect a fost executia unui astfel de serviciu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de licitatie electronica, prin intermediul SEAP, cf. HG 1660/2006 siart. 73 alin.2 si art. 167 alin.1 pct. a. OUG 34/2006. Participa numai ofertanti cu ofertele admisibile
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2007 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria unitatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.04.2007 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, care vor prezenta copii dupa BI/CI.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Masura ISPA 2003/RO/16/P/PT/007 , fondurile neeligibile ISPA de la Bugetul de Stat
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1 , (Palatul CFR), Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Spaiul Independentei nr.5 , Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF CFR SA -DirectiaAsistenta Juridica
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1 , (Palatul CFR), Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2007 09:45