Licitatie Publica - Studiu de zona privind calitatea en.el.ptr.detectarea sursei/surselor de perturbatii si stabilirea masurilor de corectare. Studiu de caz st.Pestis si st.110kV Transelectrica monitorizate permanent
Anunt de intentie (utilitati) numarul 10754/20.02.2008
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, punct de lucru str. Armand Calinescu nr.2-4, sector 2, cod postal 021012, bloc Millenium, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: RADUCU FEDIUC, Tel.021 3035617, Email: [email protected], Fax: 021 3035670
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Studiu de zona privind calitatea en.el.ptr.detectarea sursei/surselor de perturbatii si stabilirea masurilor de corectare. Studiu de caz st.Pestis si st.110kV Transelectrica monitorizate permanent
II.2) Tipul de contract
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studiu de zona privind calitatea en.el.ptr.detectarea sursei/surselor de perturbatii si stabilirea masurilor de corectare. Studiu de caz st.Pestis si st.110kV Transelectrica monitorizate permanent
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
74131110-0 - Servicii de elaborare de studii (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 27.03.2008
12 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 40, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
garantii de participare si de buna executie
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
nu se accepta oferte alternative
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
poz.43
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 40, 000 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.02.2008 13:02