Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Studiu director privind densificarea tesutului urban in municipiul Timisoara


Anunt de participare numarul 73855/21.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0256-408367/408453, In atentia: Ec. Cristina Scutariu, Ec. Corina Radu, Email: [email protected], Fax: 0256-408477/204177, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Timisoara - sediul Primariei mun. Timisoara
Adresa postala: bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul centrul Consiliere pt. Cetateni, parter, camera 12, ghiseul 9 sau 10, Tel.0256-408300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Studiu director privind densificarea tesutului urban in municipiul Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: municipiul Timisoara si sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Analiza detaliata a situatie existente, propuneri elaborate si vizionare care vor fi introduse in noul PUG si vor contr. la elaborarea noului RLU, trebuie sa formeze o noua viziune asupra locuirii in Timisoara, conexiunea cu punctele focale ale orasului(centru istoric, universitati, campusuri, mall, cartiere istorice), rezolv. conexiunilor de transfer si a acceselor, integrare si relationare cu orasul Timisoara, respectiv cu zona metropolitana
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Studiu director privind densificarea tesutului urban in municipiul Timisoara, conform temei de proiectare, pe 25 loturi conform certificatelor de urbanism
Valoarea estimata fara TVA: 630, 252RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GPlei/lot: 1.200/1;320/2;460/3;500/4;430/5;210/6;440/7;890/8;1.040/9;310/10;580/11;490/12;520/13;550/14;190/15;220/16;580/17;670/18;330/19;270/20;290/21;300/22;530/23;500/24;640/25.gar.buna exec.: 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa de finantare: .bugetul local, ; modalitati de plata: la finalizarea contractului. garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara T.V.A. prin scrisoare de garantie bancara
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta in comun: Nu se legaliz. asocierea.Capac.teh.: se cumuleaza resursele membr.grup. Subcontr.: se poate subcontracta o parte din contract
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie pe propria raspundere, conf.art. 180 din OUG 34/2006-Form.12A;2) Declaratie pe propria raspundere, conf. art. 181 din OUG 34/2006-Form.12B;3)Certificat priv.indepl. oblig. exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (doc.eliberat de Primaria/Directia Fiscala unde ofertantul are sediul central, original/copie legalizata);4)Certificatul de atestare fiscala priv. indepl. oblig. exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (doc. eliberat de D.G.F.P., original/copie legalizata);Certificatele de la punctele 3) si 4) trebuie sa oglindeasca sit. Oblig. ofertantului la data deschiderii ofertei, doc. in termen de valabilitate.5) Fisa de inform.gen.-Form.B1; Daca in tara de origine/in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit doc. de la pct. 1) 4) / doc. nu vizeaza toate sit. de la art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere/o declaratie autentif. in fata unui notar, a unei autoritati adm-tive/judiciare/a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 6)Certif. constatator ORC (original/copie legalizata, nu mai vechi de 30 zile);pt.Pers. juridice/fizice straine: Doc. edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (doc. se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu este cazul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Experienta similara2)Resurse umane3)Informatii privind subcontractatii/ asociatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) a). declaratia si lista a princip. serv. prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt AC sau clienti privati - Form. 12 E. Studiile din lista trebuie sa fie studii de urbanism similare, proiecte de arhitectura si de urbanism care sa releve respectarea legis. si strateg. urbanistice romanesti si europene, a ghidurilor metod. privind elab. studiilor de profil si a normativelor specifice, a codului deontologic al profesiei de arhitect. b). Va prezenta un portofoliu care sa cuprinda obligatoriu minim 3 studii si proiecte din cele mentionate la experienta similara, din care un studiu/proiect de urbanism care sa contina o parte de strategie urbana;Portofoliul va fi insotit de : descr. proiectelor si Foto a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstr. in cazul in care AC solicita acest lucru. 2) Inform. refer. la studiile, pregatirea profesionala si calificarea pers. resp. pt.indeplinirea contract de servicii, proiectanti specializati-Form 12I.Ofertantul are obligatia sa asigure pers. de special., considerat strict necesar pt. indepl. contr.Sunt necesare minim 2 persoane arhitecti diplomati si/sau urbanisti diplomati PENTRU FIECARE LOT (ZONA) IN PARTE.Pentru persoanele raspunzatoare pentru indeplinirea serviciilor se vor prezenta copii ale diplomelor de specialitate si un scurt memoriu de activitate. 3) 1) Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora.Ofertantul va prezenta lista cuprinzand subcontractantii, procentele din valoarea contractului realizate de fiecare subcontractant precum si descrierea serviciilor care vor fi realizate in limita procentelor mentionate. Se vor prezenta acordurile de subcontractare conform Form. 15 si declaratia privind subcontractantii completata conform Form. 12 G.Toti subcontractantii trebuie sa completeze cu propriile date formularul cu informatii generale privind societatea Form. B1.2)Acordul de asociere (in cazul ofertei depuse in comun), incheiat in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de servicii Form. 14
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
51%
Descriere: pretul cel mai scazut - punctaj maxim
2.
solutie tehnica(arhitecturala si urbanistica
40%
Descriere: analiza SWOt-20 puncte, abordare studiu-20puncte
3.
durata de realizare
9%
Descriere: durata cea mai mica - punctaj maxim
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.05.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.05.2009 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante - Primaria mun. Timisoara, camera 229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii autorizati ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara - sectia de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contest. a actului invocat ca nelegal, atat la CNSC cat si la autorit.contract. sau in justitie conform L 554/2004;10 zile de la comunic.deciziei CNSC, in instanta-Curtea de Apel Timisoara
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Timisoara, sediul Primariei , Serviciul Achizitii Publice, camera 229
Adresa postala: bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel.0256-408367/408453, Fax: 0256-408477
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2009 17:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer