Licitatie Publica - Studiu director privind facilitatile sportive si de agrement in Municipiul Timisoara
Anunt de participare numarul 73660/17.03.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0256-408367/408453, In atentia: Ec. Cristina Scutariu, Ec. Maria Mezei, Email: [email protected], Fax: 0256-408477/204177, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Timisoara - sediul Primaria municipiului Timisoara
Adresa postala: bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Centrul Consiliere pt. Cetateni, camera 12, ghiseul 9 sau 10, parter, Tel.0256-408300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Studiu director privind facilitatile sportive si de agrement in Municipiul Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: municipiul Timisoara si sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Analiza strategica avand o parte de investigatie a situatiei existente si o etapa finala de propuneri si previzionare. Se va avea in vedere: natura, cantitatea, calitatea si accesul facilitatilor existente precum si a celor propuse. Trebuie prevazut: potentialul zonelor de agrement si impactul asupra dezv. ulterioare, numarul si tipologia facilit. sportive si de agrement, stabilirea locatiilor, stabilirea de reglem. locale priv. aceste functiuni pe o perioada de 10 ani cu luarea in consider. a expansiunii orasului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un studiu director privind facilitatile sportive si de agrement in Municipiul Timisoara conform temei de proiectare.
Valoarea estimata fara TVA: 420, 168RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 8.000 lei; garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului fara T.V.A. sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa de finantare: bugetul local; modalitati de plata: la finalizarea contractului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta in comun: Nu se legaliz. asocierea.Capac.teh.: se cumuleaza resursele membr.grup. Subcontr.: se poate subcontracta o parte din ctr.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie pe propria raspundere, conf.art. 180 din OUG 34/2006-Form.12A;2) Declaratie pe propria raspundere, conf. art. 181 din OUG 34/2006-Form.12B;3)Certificat priv.indepl. oblig. exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local(doc.eliberat de Primaria/Directia Fiscala unde ofertantul are sediul central, original/copie legalizata);4)Certificatul de atestare fiscala priv.indepl. oblig. exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (doc. eliberat de D.G.F.P., original/copie legalizata);Certificatele de la punctele 3) si 4) trebuie sa oglindeasca sit. oblig. ofertantului la data deschiderii ofertei, doc. in termen de valabilitate.5) Fisa de inform.gen.-Form.B1; Daca in tara de origine/in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit doc. de la pct. 1) 4) / doc. nu vizeaza toate sit. de la art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere/o declaratie autentif. in fata unui notar, a unei autoritati adm-tive/judiciare/a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 6)Certif. constatator ORC (original/copie legalizata, nu mai vechi de 30 zile);pt.Pers. juridice/fizice straine: Doc. edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (doc. se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu este cazul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara
2.Resurse umane
3.Informatii privind subcontractantii/asociatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)Ofertantul va prezenta declaratia si o lista aprincipalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati Formular 12E. Studiile mentionate in lista trebuie sa fie studii de urbanism similare, proiecte de arhitectura si de urbanism care sa releve respectarea legislatiei si strategiilor urbanistice romanesti si europene, a ghidurilor metodologice privind elaborarea studiilor de profil si a normativelor specifice, a codului deontologic al profesiei de arhitect.Ofertantul are obligatia de a prezenta un portofoliu care sa cuprinda obligatoriu minim 3 studii si proiecte din cele mentionate la experienta similara, din care un studiu/proiect de urbanism care sa contina o parte de strategie urbana; Portofoliul va fi insotit de : Descrierea proiectelor;Fotografii a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru.2)Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii - (Formular 12I).Ofertantul va asigura personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului, astfel: minim 3 persoane in specializarile arhitecti sau/si urbanisti diplomati;Pentru persoanele raspunzatoare pentru indeplinirea serviciilor se vor prezenta copii ale diplomelor de specialitate in domeniul arhitecturii sau/si urbanism si un scurt memoriu de activitate.3)Declaratia si lista cuprinzand subcontractatii (daca este cazul)-Formular 12G precum si acordurile de subcontractare Formular 15;Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze;si datele de recunoastere a subcontractantilor propusi;Toti subcontractatii trebuie sa completeze cu propriile date formularul cu informatii generale privind societatea - Formular B1.Acordul de asociere (incazul ofertei depuse in comun), incheiat in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica - Formular 14.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
51%
Descriere: pretul cel mai scazut - punctaj maxim
2.
solutie tehnica (arhitecturala si urbanistica)
40%
Descriere: analiza SWOT - 20 pct, abordare studiu-20pct
3.
durata de realizare studiu
9%
Descriere: durata cea mai mica - punctaj maxim
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2009 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Pretul este orientativ si reprez. contrav. serv. postal de transmitere a DA, la solicitarea op.ec.Plata se face in sist. ramburs, la primire colet.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.04.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.04.2009 10:00
Locul: sediul Primariei municipiului Timisoara, camera 229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara - sectia de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contest. a actului invocat ca nelegal, atat la CNSC cat si la autorit.contract.sau la instanta competenta;10 zile de la comunic.deciziei CNSC, in instanta la Curtea de Apel.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria mun. Timisoara, Serviciul Achizitii Publice - camera 229
Adresa postala: bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel.0256-408367/408453, Fax: 0256-407477
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.03.2009 10:00