Licitatie Publica - Studiu privind analiza asistata pe calculator a riscului producerii loviturilor de trasnet in echipamente de 220kV si 400kV ale statiei de transformare Suceava. Analiza comparata a metodei normate si a metodei electrogeometrice
Anunt de participare (utilitati) numarul 117761/23.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Strada Oituz, nr.41, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Punct(e) de contact: Maria Draghia, Tel. 0234207165, In atentia: Sucursala de Transport Bacau-Serv. Comercial, Email: [email protected], Fax: 0234517456, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CN Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala de Transport Bacau
Adresa postala: Strada Oituz nr.41, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat, et.1 -Sucursala de Transport Bacau, Tel. 0234207120, Fax: 0234517456
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Studiu privind analiza asistata pe calculator a riscului producerii loviturilor de trasnet in echipamente de 220kV si 400kV ale statiei de transformare Suceava. Analiza comparata a metodei normate si a metodei electrogeometrice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Statia 400/220/110/20 kV Suceava ? Bulevardul Sofia Vicoveanca, DN 2
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studiu privind analiza asistata pe calculator a riscului producerii loviturilor de trasnet in echipamente de 220kV si 400kV ale statiei de transformare Suceava. Analiza comparata a metodei normate si a metodei electrogeometrice (documentatie care cuprinde studiu si caiet de sarcini), cu respectarea cerintelor din tema de proiectare, sect. IV a DA, din ?Documentatie si clarificari?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71335000-5 - Studii tehnice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Elaborarea unei analize a zonelor de protectie realizate de actualul sistem de paratrasnete din statia de transformare 400/220/110/20 kV Suceava si stabilirea oportunitatii completarii/modificarii schemelor de protectie la lovituri directe de trasnet, utilizandu-se doua metode distincte:
-metoda electrogeometrica;
-metoda reglementata prin NTE 001/03/00 ? Normativ privind alegerea izolatiei, coordonarea izolatiei si protectia instalatiilor electroenergetice impotriva supratensiunilor.2.Furnizarea datelor necesare pentru intocmirea unui caiet de sarcini, avand ca obiect lucrarile rezultate in urma concluziilor studiului referitoare la optimizarea sistemului de paratrasnete.
Valoarea estimata fara TVA: 75, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 750 lei, fara TVA, valabila pana in data de 25.07.2011, garantia de buna executie 2% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Doc. care dovedesc sit. pers. a op. ec.
-Decl. privind sit. pers. a operat. ec.- formular 2, insotit de certificatele const. privind indepl oblig exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale si a contrib de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in conf cu preved in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit sediul op ec (formulare tip eliberate de autorit compet din tara in care op ec este rezident)- copii certificate pt conf cu orig, lizibile, cu stampila si semnat reprez legal al op ec, valabile la data deschiderii ofertelor si fara datorii;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-formular 23;
-Inf. generale - formularul 3.
Doc. care dovedesc capacit de exercit a activitatii profes
1.Pt. pers. fizice/juridice romane: -CertificatConstatator emis de ORC-dovada ca op.ec. nu este in stare de faliment si din care sa reiasa obiectul de activitate siCertificat de inregistrare- copie certificata pentru conformitate cu originalul, valabilile la data deschiderii ofertelor, cu stampila si semnat reprez legal al op ec.
2) Pt pers fizice/juridice straine: doc edificat care sa doved o forma de inregistrare ca pers fizica/juridica cf cu preved legale din tara in care ofertantul este stabilit- copie certificata pt conformit cu orig, valabilile la data deschiderii ofertelor, cu stampila si semnat reprez legal al op ec., insotite de traducerea autoriz.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti, daca este cazul- formular 13.
2. Operat ec, sau grupul de operat ec, pot beneficia si de sustinerea capacit economice si financiarecu respect OUG 34/2006, art.186 si 11^1 din HGR 925/2006 cu modific si compl ulterioare. (prezentarea unui angajam ferm al pers resp incheiat in forma autentica (notariat) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de prestari servicii - Formular 11 si C.V.-uri insusite si datate ? original; pt membrii echipei de proiect: diploma de studiu in domeniul energetic, copie fata/verso documente de atestare / autorizare / specializ sau echivalent, ;
2.Inf privind partea din contract pe care op ec are, eventual, intentia sa o subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor si specializ acestora- Formular 12;
3-O lista, cu minim 1 contract de servicii similar, efectuat in ultimii 3 ani, continandinformatii cu privire la: den contractului similar, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, si recomandarea sau certificatul constatator emis conform art. 97^1 din HG 925/2006, pt contractul similar invocat, din care sa rezulte modul de indeplinire a obligr contract-Formular 8 insotit de copie: dupa pag din contract din care sa rez datele solicitate, inclusiv ultima pagina si procesul verbal de predare al lucrarii la beneficiar sau doc echivalent;
4.Documenteprivind funct sistemului de management al calitatii, emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management alcalitatii (SR EN ISO 9001;2008, sau echivalent). Certificatuluisistemului de management al calitatii, sau echivalent ? in copie certificata pentru conformit cu orig, cu semnatura si stampila reprezent legal al operatorului economic5.Operat ec, sau grupul de operat ec, pot beneficia si de sustinerea capacit tehn si/sau profes cu respect OUG 34/2006, art.190 si 11^1 din HGR 925/2006 cu modific si compl ulterioare. (prezentarea unui angajam ferm al pers resp incheiat in forma autentica (notariat) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 1138
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.04.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 25.07.2011
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2011 11:00
Locul: Sediul Sucursalei de Transport Bacau, strada Oituz nr.41, sala Gheorghe Stoica, et.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare siimputerniciti ai operatorilor economici.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
CNTEE Transelectrica SA Bucuresti, prin Programul anual al achizitiilor publice / 2011, stabileste centralizat, procedurile de atribuire a contractelor de achizitie publica, pentru cele 8 Sucursale de Transport cat si pentru Executiv, functie de necesitatile acestora.Procedura de achizitie aprobata la nivel de Companie este ?licitatie deschisa?, fiecare sucursala urmand sa-si organizeze procedura la nivel local in scopul maririi gradului de concurenta si de transparenta
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
OUG 34/2006, art. 256^2: - alin. 1, lit. b in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal;
-alin.2, incepand cu data publicarii anuntului (pt. cont DA) .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala de Transport Bacau-Consilier Juridic
Adresa postala: Strada Oituz nr.41, etaj 1, camera 15, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Tel. 0234207164, Fax: 0234517456
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2011 08:48