Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Studiu privind analiza conditiilor de stabilitate statica si tranzitorie si a solicitarilor la scurtcircuit in RET.(Planul de dezvoltare a RET perioada 2014-2018-2023 si perspectiva 2030


Anunt de participare (utilitati) numarul 142873/02.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: Lidia Paun, Tel. +40 213035789, In atentia: Lidia Paun, Email: [email protected], Fax: +40 213035980, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Compania Nationala de Transport al Energiei Electrice ?Transelectrica? SA
Adresa postala: Str. Olteni nr 2-4, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Punct(e) de contact: etaj 2 camera 213, Tel. +40 213035789, In atentia: Lidia Paun, Email: [email protected], Fax: +40 213035980, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Compania Nationala de Transport al Energiei Electrice ?Transelectrica? SA
Adresa postala: Str. Olteni nr 2-4, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Punct(e) de contact: etaj 2 camera 213, Tel. +40 213035789, In atentia: Lidia Paun, Email: [email protected], Fax: +40 213035980, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala de Transport al Energiei Electrice ?Transelectrica? SA
Adresa postala: Str. Olteni nr 2-4, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Punct(e) de contact: registratura parter, camera 001, Tel. +40 213035600, In atentia: Lidia Paun, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Studiu privind analiza conditiilor de stabilitate statica si tranzitorie si a solicitarilor la scurtcircuit in RET.(Planul de dezvoltare a RET perioada 2014-2018-2023 si perspectiva 2030
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: la sediul achizitorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In acest studiu se vor aborda aspectele legate de stabilitatea statica si tranzitorie a regimurilor de functionare si solicitare la scurtcircuit. Analizele de stabilitate vor porni de la structura sectiunilor caracteristice ale SEN.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71335000-5 - Studii tehnice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
un studiu
Valoarea estimata fara TVA: 120, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul are obligatia de a prezenta Garantia de participare la licitatie. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii Garantiei de participare la licitatie, sau a caror Garantie de participarenu indeplineste cuantumul, forma si valabilitatea solicitata vor fi respinse.Modul de prezentare - orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original (Formularul 3), sau prin virament bancar.In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovezii constituirii garantiei de participare documentele care dovedesc inregistrarea ca IMM.In cazul in care ofertantul este IMM, conform prevederilor Legii 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, coroborat cu legislatia in achizitii, garantia de participare poate fi constituita la jumatate din valoarea solicitata in documentatia de atribuireCuantumul Garantiei de participare este 2.400, 00 LEI sau echivalentul in EURO Cursul se schimb Lei / EURO va fi considerat cel stabilit de BNR cu 7 zile inainte de data limita stabilita ptr.depunerea ofertelor.Valabilitatea Garantiei pentru participare la licitatie este de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul depunerii unei contestatii la Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor, in masura in care acesta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, conform art. 278^1 din OUG 76/30.06.2010 suma de 1.200 lei. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila. Ea se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului, fara T.V.A.Valabilitatea garantiei de buna executie a contractului va depasi cu 1(una) luna data lacare se estimeaza ca se va obtine Procesul Verbal de Receptie Finala a serviciilor.Garantia de buna executie se elibereaza in termen de maxim 14 zile de la receptie, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse, plata se va face prin transfer bancar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Se va prezenta o declaratie privind eligibilitatea in stricta conformitate cu modelul Formular B0.Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizata. In cazul unei asocieri declaratia trebuie prezentata de toti membrii asociaiti si/ sau de catre tertul sustinator daca este cazul.
- Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta declaratia de eligibilitatein stricta conformitate cu modelul Formular B1.1.Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizata. In cazul unei asocieri Formularul B1.1 va fi completat de toti membrii asociati si de catre tertul sustinator daca este cazul.
- Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 cu modif.si completarile ulterioare. Se va prezenta declaratia de eligibilitatein stricta conformitate cu modelul Formular B1.2.Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizata. In cazul unei asocieri/subcontractari/tert sustinator, Formularul B1.2 va fi completat de toti partenerii dintr-o asociere / subcontractantii /tert sustinator desemnati.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Directoratul format din: Stefan Gheorghe, Octavian Lohan, Constantin Vaduva; Corneliu Ene ? dir.gen.adj. ? Conducere Economica si Comerciala; Ciprian Diaconu ? dir.gen.adj. ? Conducere Tehnica; Ioan Diaconu ? dir.gen.adj. - Conducere Sistem; Marius Marinescu ? dir.DARETCTES; Maria Ionescu ? dir.economic; Sorin Pispiris ? dir.comercial; Anisoara Cornila ? dir.adj.Directia Juridica; Cerasela Radescu ? Manager Achizitii; Dana Petrescu - director de program; Dan Popa Nimigean-Sef SAICIMSC; Daniela Bolborici-Sef SDRET; Simona Oprea-dir.proiect; Lidia Paun - RAC.
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conf.Ordin ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010).
Se va prezenta ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?- modelul Formular B1.3. - Persoane fizice/juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, in sensul in care informatiile din acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita stabilita ptr.depunerea ofertelor. Certificatul sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati din categoria celor care fac obiectul prezentei achizitii, in copie conform cu originalul semnata si stampilata de catre persoana autorizata. Certificatele constatatoare vor fi furnizate de toti partenerii dintr-o asociere.
Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de a transmite comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
- Persoanele fizice / juridice straine - Se vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si insotita de traducerea autorizata in limba romana a documentului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala medie anuala pentru ultimii trei ani (mentionata in cadrul Formularului B3) nu trebuie sa fie mai mica de 120.000, 00 LEI sau echivalentul inEURO. Calculata la cursul de schimb mediu anual EURO/LEI stabilit de BNR pentru 2012 = 4, 4560, 2011 = 4, 2379 si 2010 = 4.2099 (publicat pe site-ul www.bnr.ro).
- Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.- Capacitatea economico - financiara a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186alin (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa in cadrul Formularului B3 - informatii generale, cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii trei ani.
Bilantul contabil - Se va prezenta copia bilantului contabil pe ultimul an (2011), inregistrat la Administratia Financiara. In cazul unei asocieri bilantul contabil pe ultimul an va fi prezentat de toti membrii asociati. Nota: - Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta copia bilantului inregistrat la Administratia Financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind asocierea - Daca o asociere de op.ec.depune o oferta comuna, atunci capacit.teh.si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii - resursele umane /res.teh. ale subcontract. se iau in considerare ptr. partea lor de implicare. Capacit.teh.si/sau profesionala a op.ec.poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm in forma autentica al persopanei respective, prin care acesta conf.faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resurs.teh.si prof.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta Formularul B2 - daca este cazul
Experienta similara - Prezentarea unei liste a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, elaborarea de studii si analize privind regimurile de functionare a sistemelor electroenergetice mari si a retelelor de transport al energiei electrice, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prerzentarea unor certifícate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar (cel putin un certificat / document).In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic un are posibilitatea obtinerii unui certificari / confirmari din partea acestuia, demonstarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta Formularul B5.
Subcontractanti -Ofertantii vor mentiona partea din contract pe care au intentia sa o subcontracteze, insotita de Lista cu subcontractantii
Modalitatea de indeplinire
Formularului B6, daca este cazul
Declaratie privind dotarile specifice - conform art.188, alin.2, lit.g din OUG 34/2006
Modalitatea de indeplinire
Formularil B7
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat in ultimii 3 ani, asigurarea personalului de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere. In cazul asocierii se vor prezenta cele de mai sus pentru toti partenerii asociati.
Modalitatea de indeplinire
Formularul B8
Declaratii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pe fiecare faza de activitate cu indeplinirea contractului. Se vor remite CV-urile acestor persoane, care vor fi intocmite astfel incat sa rezulte cu exactitate indeplinirea cerintelor privind experienta solicitata. Se estimeaza ca, pentru realizarea cerintelor Caietului de sarcini/Tema de studiu, trebuie sa dispuna de minim 5 (cinci) specialisti cu o vechime de minim 3 ani in urmatoarele domenii de activitate: - minim 3 specialisti pentru calculul si analiza regimurilor stationare si a stabilitatii statice in sistemele electroenergetice;
- minimum un specialist pentru calculul si analiza stabilitatii tranzitorii in sistemele electroenergetice;
- minimum un specialist pentru calculul curentilor de scurtcircuit.Avand in vedere faptul ca rezultatele studiului stau la baza planificarii investitiilor cu valori foarte mari (dezvoltarea retelelei de transport al energiei electricepe zece ani) si importanta identificarii solutiilor optime, deoarece acestea asigura infrastructura de baza pentru intreaga economie nationala, persoanele trebuie sa aiba experinta in domeniu, acumulata si dovedita prin realizarea cu succes a unor studii de anvergura si complexitate similare.
Modalitatea de indeplinire
Declaratie cu personalul de specialitate implicat in realizarea contractului si CV-uri acestor persoane, care vor fi intocmite astfel incat sa rezulte indeplinirea cerintelor privind experienta similara
Certificarea de catre organisme acreditate a sistemului de management al calitatii (SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent
Modalitatea de indeplinire
Ofertele vor include o copie dupa documentele emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii (SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 2049
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2013 11:00
Locul: CNTEE Transelectrica SA - Str.Olteni nr.2-4, sector 3, parter, camera 004
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite din partea firmelor ofertante si membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma analizarii ofertelor primite si dupa aplicarea pct. ? Corectarea erorilor, pe primul loc se vor clasa 2(doi) sau mai multi ofertanti, autoritatea contractanta va solicita acestora o reofertare ? Oferta financiara - in plic inchis, la data si ora care va fi mentionata in invitatia privind reofertarea.Reofertele care au fost depuse dupa data si ora mentionata in invitatia privind reofertarea vor fi respinse si se vor returna nedeschise.Deschiderea plicurilor care contin reofertarea va avea loc la data si ora mentionata in invitatia privind reofertarea. Comisia de evaluare va intocmi un proces verbal de deschidere a plicurilor care contin reofertarea care urmeaza sa fie semnat atat de membrii comisiei cat si de catre reprezentantii ofertantilor care sunt prezenti la deschiderea reofertelor. Fiecare ofertant are dreptulde a primi o copie a procesului verbal de deschidere, indiferent daca acestia au fost sau nu prezenti la sedinta de deschidere.Oferta care va avea pretul cel mai scazut dintre ofertele financiare reofertate, va fi declarata de catre comisia de evaluare, oferta castigatoare.Procesul de reofertare se va desfasura in maxim 3 etape. Daca in urma aplicarii procesului repetitiv de reofertare (maxim 3 etape), nu se realizeaza o departajare a ofertelor, Autoritatea Contractanta in baza art.209 alin.1 lit. d din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? respectiv ?este imposibila incheierea contractului? va anula procedura de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.(art.256^2(1)b)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala de Transport al Energiei Electrice ?Transelectrica? SA - Directia Juridica
Adresa postala: Str.Olteni nr.2-4, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Tel. +40 213035967, Fax: +40 213035610, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2013 13:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer