Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Studiu privind calificarea instalatiilor RAFP.


Anunt de participare (utilitati) numarul 91138/18.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Catalin POPESCU, Tel.0213032548, Email: [email protected], Fax: 0213074670
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Studiu privind calificarea instalatiilor RAFP.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: SC Hidroelectrica-SA si Sucursalele de Hidrocentrale
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In cadrul lucrarii se vor efectua intretinerea, modificarea si testarea instalatiilor de RAFP din 10 amplasamente.
Volumul de lucrari, probe si verificari solicitat este urmatorul: Intretinerea, modificarea si testarea instalatiilor de RAFP din 10 amplasamente: a) Verificari ale instalatiei RAFP:
- verificarea functionarii programului STEP dedicat RAFP in regimurile de lucru normale;
- verificarea integritatii conexiunilor cu SEN;
- verificarea plajei de lucru a traductorilor;
- verificarea acordarii buclelor de reglare a sarcinii realizate de RAFP.
b)Interventiipentru remedierea eventualelor defectiuni ale instalatiei RAFP. Acestea se vor realiza la cererea scrisa a beneficiarului;c) Asistenta tehnica si verificari functionale dupa inlocuirea echipamentelor de comunicatie;
d) Verificarea functionarii grupurilor in RFP :
- verificarea vitezei de incarcare/descarcare a grupului in RFP;
- determinarea timpului mort si a timpului de raspuns la o variatie de 100% a ordinului de reglaj;
- determinarea insensibilitatii la variatia consemnului de putere;
- determinarea statismului si a insensibilitatii la functionarea simultana in reglaj primar si secundar;
- verificarea simultaneitatii regimurilor primar si secundar;
- intocmirea documentatiei tehnice de calificare conform procedurii TEL 07.36.
e) Realizarea documentatiei pentru calificare grupuri.
f) Teste pentru echipamentele de metering
g) Modificare instalatie CHE Lotru;
h) Testare instalatie CHE Bradisor.
Rezultatele probelor la fiecare agregat vor fi prezentate atat sub forma de document scris, cu graficele aferente fiecarei probe, cat si pe suport magnetic.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71340000-3 - Servicii integrate de inginerie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Producerea energiei electrice in hidrocentrale
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 1000 lei si garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conf.art.44 din OUG nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea; -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181; -Document edificator(certificat)de inregistrare ca persoana juridica; -Certificat constatator eliberat de Registrul Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 30.06.2009 si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale; -Declaratie privind principalele prestari de servicii similare in ultimii 3 ani: -prin servicii similare se inteleg servicii privind proiectarea, executia sau exploatarea echipamentelor si instalatiilor electrice, precum si a instalatiilor RAFP in mod distinct, -se vor prezenta cel putin 5 servicii similare si cel putin 5 recomandari/documente constatatoare pentru serviciile prezentate; -Declaratie privind efectivele medii ale personaliului pe ultimii 3 ani; =Declaratie privind utilajele, ..., utilizate la realizarea contractului(Executantul este obligat sa demonstraze ca are in dotare: -Sistem de achizitie si prelucrare a datelor, care permite achizitia simultana a cel putin 6 marimi analogice, -Generator de frecventa cu rezolutia de 5mHz pentru a simula frecventa retelei;se prefera sisteme de achizitie care au posibilitatea salvarii datelor sub forma Excel, -Licente STEP 5, STEP 7, PROTOL;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura; -Certificarea sistemuluicalitatii pentru obiectul de activitate al ofertantului; -Informatii privind subcontrcatantii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
21484/18.11.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.12.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2009 14:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2009 10:00
Locul: Sediul SC Hidroelectrica-SA, str.Constantin Nacu nr.3, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si un reprezentant imputernicit al ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Hidroelectrica-SA, Serviciul Juridic
Adresa postala: str.Constantin Nacu nr.3, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Tel.021.30.32.565, Email: [email protected], Fax: 021.30.74.670
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.11.2009 09:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer