Licitatie Publica - ,,Studiu privind estimarea populatiilor de carnivore mari si pisica salbatica din Romania (ursus arctos, canis lupus, lynx lynx si felis silvestris) in vederea mentinerii intr-o stare favorabila de conservare si pentru stabilirea numarului de exemplare di
Anunt de participare numarul 104774/26.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului si Padurilor
Adresa postala: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Punct(e) de contact: Sebastian Tanase, Tel. 021.316.37.04, In atentia: Director General Mihaela Batranca, Email: [email protected], Fax: 021.316.37.04, Adresa internet (URL): www.mmediu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Studiu privind estimarea populatiilor de carnivore mari si pisica salbatica din Romania (ursus arctos, canis lupus, lynx lynx si felis silvestris) in vederea mentinerii intr-o stare favorabila de conservare si pentru stabilirea numarului de exemplare din speciile strict protejate care se pot reloca in cadrul sezonului de vanatoare 2010-2011".
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare - dezvoltare
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
, ,Studiu privind estimarea populatiilor de carnivore mari si pisica salbatica din Romania (ursus arctos, canis lupus, lynx lynx si felis silvestris) in vederea mentinerii intr-o stare favorabila de conservare si pentru stabilirea numarului de exemplare din speciile strict protejate care se pot reloca in cadrul sezonului de vanatoare 2010-2011".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73110000-6 - Servicii de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
, ,Studiu privind estimarea populatiilor de carnivore mari si pisica salbatica din Romania (ursus arctos, canis lupus, lynx lynx si felis silvestris) in vederea mentinerii intr-o stare favorabila de conservare si pentru stabilirea numarului de exemplare din speciile strict protejate care se pot reloca in cadrul sezonului de vanatoare 2010-2011".
Valoarea estimata fara TVA: 241, 935.48RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 4.838.70 lei si garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA, modul de const.conform fisei de date a achizitiei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 4 impreuna cu cifra de afaceri medie de 241.935, 48 lei, Bilantul contabil la 31.12.2007, 31.12.2008 si la 31.12.2009, vizate si inregistrate la A.F.P., copii dupa bilant semnate si stampilate conform cu originalul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale, ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 4 impreuna cu cifra de afaceri medie de 241.935, 48 lei, Bilantul contabil la 31.12.2007, 31.12.2008 si la 31.12.2009, vizate si inregistrate la A.F.P., copii dupa bilant semnate si stampilate conform cu originalul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara , formular nr. 16.Incheierea si indeplinirea cu succes, in ultimii 3 ani a unui contract sau maxim trei contracte de natura si complexitate similara, cu o valoare totala cumulata de 241.935, 48lei, Declaratie privind efectivul personalului implicat in derularea proiectului, specializarile acestora si al cadrelor de conducere, completata in conformitate cu Formularul 6 si Formularul 6.1. insotit de CV-uri, Declaratia de disponibilitate completata in conformitate cu Formularul 11, Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani, Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la impozitare, protectia mediului si protectia muncii, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, daca este cazul, Acord sau o scrisoare preliminara de asociere, daca este cazul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Incheierea si indeplinirea cu succes, in ultimii 3 ani a unui contract sau maxim trei contracte de natura si complexitate similara, cu o valoare totala cumulata de 241.935, 48lei, Declaratie privind efectivul personalului implicat in derularea proiectului, specializarile acestora si al cadrelor de conducere, completata in conformitate cu Formularul 6 si Formularul 6.1. insotit de CV-uri, Declaratia de disponibilitate completata in conformitate cu Formularul 11, Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani, Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la impozitare, protectia mediului si protectia muncii, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, daca este cazul, Acord sau o scrisoare preliminara de asociere, daca este cazul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Necesitatea serviciilor in regim de urgenta
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
cifra medie de afaceri; experienta similara; efectivele anuale ale personalului angajat de catre ofertant
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.08.2010 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2010 13:00
Locul: sediul MMP, Bdul Libertatii nr. 12, et. 1, sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: dacu imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului si copie act de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la clarificari vor fi publicate in SEAPpana la data de 06.08.2010 ora 17. De asemenea Documentatia de atribuire va putea fi descarcata de pe site-ul www.e-licitatie.ro incepand cu data publicarii prezentului anunt de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str Splaiul Independentei nr 5 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021.319.16.88, Email: [email protected], Fax: 021.319.82.46, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile, in conformitate cu Art. 256^2 din OUG 34/2006, persoana vatamata poate sesiza CNSC, sau, dupa caz instanta judecatoreasca competenta in vederea anularii acutui si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Mediului si Padurilor Directia Generala Juridica
Adresa postala: Bdul Libertatii nr 12 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Tel. 021.316.37.04, Fax: 021.316.37.04, Adresa internet (URL): www.mmediu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2010 22:05