Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Studiu privind estimarea populatiilor de carnivore mari si pisica salbatica din Romania (Ursus arctos, Canis lupus, Lynx lynx si Felis silvestris) in vederea mentinerii intr-o stare favorabila de conservare si pentru stabilirea numarului de exemplare din


Anunt de participare numarul 137453/16.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului si Padurilor
Adresa postala: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Punct(e) de contact: Sebastian Tanase, Tel. +40 213163704, Email: [email protected], Fax: +40 213163704, Adresa internet (URL): www.mmediu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Studiu privind estimarea populatiilor de carnivore mari si pisica salbatica din Romania (Ursus arctos, Canis lupus, Lynx lynx si Felis silvestris) in vederea mentinerii intr-o stare favorabila de conservare si pentru stabilirea numarului de exemplare din speciile strict protejate care se pot recolta in sezonul de vanatoare 2012-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare si de dezvoltare
Locul principal de prestare: Teritoriul Romaniei
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studiu privind estimarea populatiilor de carnivore mari si pisica salbatica din Romania (Ursus arctos, Canis lupus, Lynx lynx si Felis silvestris) in vederea mentinerii intr-o stare favorabila de conservare si pentru stabilirea numarului de exemplare din speciile strict protejate care se pot recolta in sezonul de vanatoare 2012-2013
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73110000-6 - Servicii de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Studiu privind estimarea populatiilor de carnivore mari si pisica salbatica din Romania (Ursus arctos, Canis lupus, Lynx lynx si Felis silvestris) in vederea mentinerii intr-o stare favorabila de conservare si pentru stabilirea numarului de exemplare din speciile strict protejate care se pot recolta in sezonul de vanatoare 2012-2013
Valoarea estimata fara TVA: 161, 290.32RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 3.225, 80(2%din valoarea contractului fara TVA 1)Scrisoare de garantie bancara conforma cu Formularul nr.17, atasata in original la coletul cu documentele de calificare si selectie.Valabilitatea acesteia trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(respectiv 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor).2)Garantia de participare se poate plati si in numerar la sediul institutiei. 3)Ordin de plata confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertei.4)Plata se face in contul de Trezorerie al Municipiului Bucuresti RO 56 TREZ 700 5005 XXX 000 223, CUI 16335444. 5)Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus.Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa scrisorii de garantie de participare in conformitate cu legislatia in vigoare Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM. Atentie!1.Documentul ce reprezinta garantia de participare va fi prezentat in afara coletului ce contine oferta pentru a putea fi verificat in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, inainte de deschiderea coletului continand oferta.2.In cazul in care vor exista contestatii formulate la prezenta procedura de atribuire, iar CNSC va respinge contestatia, se va retine contestatorului din garantia de participare o suma de 1.612, 90 lei, in conformitate cu prevederile art. 2781 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului in cuantum de 10 % din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa, in conformitate cu legislatia in vigoare (Legea nr. 346/2004) cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi constituita de Liderul Asociatiei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie pe prop rasp privind neincadrarea in disp art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu mod si comp ulterioare-Formularul nr. 1. Pentru confirmare, se vor prezenta: (CAZIER JUDICIAR SI CAZIER FISCAL). Nu se va prezenta de catre subcontractant/subcontractanti in cazul unei oferte individuale cu subcontractare si a unei oferte comune cu subcontractare. b) Declaratie pe prop rasp privind neincadrarea in disp art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu mod si comp ulterioare-Form nr. 2. Pentru conf, se vor prezenta: Cert de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Cert privind plata impozitelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca of/cand nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Of va depune documentele in oricare dintre formele: orig, cop legal, cop lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.c) Declaratie pe prop rasp privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 cu mod si comp ulterioare-Form nr. 3. Pers cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste org, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate pers care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: Rovana PLUMB-Ministru, Elena PETRASCU-Secretar Gen, Mihaela BATRINCA-Director Gen, Loredana HRISTODORESCU-Director Gen, Speranta MUNTEANU-Director Gen, cat si cu membrii din comisia de evaluare care se regasesc in fisa de date a achizitiei din cadrul documentatiei de atribuire pentru procedura de achizitie publica in cauza;d) Declaratie privind calitatea de participant la procedura conf. prev. art. 41 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 4. e) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Formularul nr. 5. .In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana. Doc edificatoare privind obiectul de activitate al op economic (cfm preved art. 183 din OUG nr. 34/2006, cu mod si comp ulterioare). Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: se vor prezenta Doc care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere prof. Cert constatator emis de Oficiul Nat al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de act al respectivului op economic.Din codul CAEN treb sa rez ca obiectul de activitate al op economic trebuie sa aiba corespondent cu obiectul ctr ce urmeaza a fi atribuit. Of va depune doc in oricare dintre formele: original, copie legal, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care Certificatul Constatator va fi depus in copie, AC va solicita of clasat pe primul loc, prezentarea acestuia in original sau in copie legal, pentru conformitate.In cazul of (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, doc vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Bilanturi contabile pentru pe ultimii 3 ani, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit of (individual sau asociere, caz in care fiecare asociat va prezenta aceste doc), vizate si inregistrate de organele competente. Pers fizice/juridice straine vor transmite doc mentionate in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
b)Fisa de Informatii generale. Media globala a cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 322.580 lei. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si Declaratie privind pers tehnic de specialitate de care se dispune pentru indeplinirea ctr de servicii. In cazul of (pers fizice sau juridice) de alta nat decat cea romana, doc vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
Of treb sa faca dovada ca dispune de: 10 experti in etologia, ecologia si monitoringul carnivorelor mari; 4 experti in studii referitoare la impactul infrastructurii asupra carnivorelor mari si a carnivorelor mari asupra celorlalte specii; 2 experti GIS ; 2 experti in biologie; 1 expert in conducerea de proiecte la nivel national.
3.Declaratia de disponibilitate a ofertantului cu privire la prestarea contractului.
4.Se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestatre, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
5.Ofertantul va prezenta cel putin un document/ contract/proces-verbal de receptie/document a carui valoarea sa fie mai mare sau egala cu 161.290 lei si o recomandare din partea beneficiarilor/clientilor.In vederea demostrarii experientei similare ofertantul va prezenta copii dupa informatiile relevante din contract.
6.Declaratie privind subcontractantii (daca este cazul). In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana (daca este cazul).
7.Informatii privind asocierea. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana (daca este cazul).
Informatii privind sustinatorul. (daca este cazul). In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana (daca este cazul).
Se va demonnstra ca detine certificare ISO 9001 sau echivalent in domeniul calitatii.Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2012 12:00
Locul: La sediul MMP din b-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentant legal sau imputernicit cu act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile, in conformitate cu prevederile art. 256^2, lit b) din OUG nr. 34/2006, persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterea dreptului pretins ori a interesului legitim.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice si Administrativ
Adresa postala: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Tel. +40 213163704, Email: [email protected], Fax: +40 213163704, Adresa internet (URL): www.mmediu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2012 09:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer