Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Studiu privind evaluarea calitatii aerului prin modelarea matematica a dispersiei poluantilor emisi in aer si identificarea zonelor si aglomerarilor in care este necesara monitorizarea continua a calitatii aerului si unde este necesara elaborarea si puner


Anunt de participare numarul 142679/26.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice
Adresa postala: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Punct(e) de contact: Sebastian Tanase, Tel. +40 213163704, In atentia: Carmen Tinta, Email: [email protected], Fax: +40 213163704, Adresa internet (URL): www.mmediu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Studiu privind evaluarea calitatii aerului prin modelarea matematica a dispersiei poluantilor emisi in aer si identificarea zonelor si aglomerarilor in care este necesara monitorizarea continua a calitatii aerului si unde este necesara elaborarea si punerea in aplicare a planurilor si programelor de gestionare a calitatii aerului, inclusiv stabilirea zonelor de protectie a statiilor de monitorizare a calitatii aerului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare si de dezvoltare
Locul principal de prestare: pe teritoriul Romaniei
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studiuprivind evaluarea calitatii aerului prin modelarea matematica a dispersiei poluantilor emisi in aer si identificarea zonelor si aglomerarilor in care este necesara monitorizarea continua a calitatii aerului si unde este necesara elaborarea si punerea in aplicare a planurilor si programelor de gestionare a calitatii aerului, inclusiv stabilirea zonelor de protectie a statiilor de monitorizare a calitatii aerului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73110000-6 - Servicii de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Studiuprivind evaluarea calitatii aerului prin modelarea matematica a dispersiei poluantilor emisi in aer si identificarea zonelor si aglomerarilor in care este necesara monitorizarea continua a calitatii aerului si unde este necesara elaborarea si punerea in aplicare a planurilor si programelor de gestionare a calitatii aerului, inclusiv stabilirea zonelor de protectie a statiilor de monitorizare a calitatii aerului
Valoarea estimata fara TVA: 2, 983, 870.96RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 2% din valoarea estimata fara TVA a contractului, respectiv 59.677, 40 lei, in conformitate cu prevederile H.G. nr 925 /2006, art. 85 alin (a), iar perioada de valabilitate a acesteia va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara conforma cu Formularul nr.17. 2)Plata in numerar la casieria autoritatii contractante. 3) Ordin de plata confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertei. Plata se face in contul de Trezorerie al Municipiului Bucuresti RO56 TREZ7005005XXX 000223, CUI 16335444. 4)Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. In cazul in care vor exista contestatii formulate la prezenta procedura de atribuire, si CNSC va respinge contestatia, se va retine contestatorului suma de 6.763, 86 lei in conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa scrisorii de garantie de participare in conformitate cu legislatia in vigoare, Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formularul nr. 15 si Formularul nr. 16 (dupa caz).Atentie: In cazul in care garantia de participare este depusa in alta moneda decat in lei, echivalenta lei/valuta va fi efecrtuata la cursul publicat de BNR cu 3 zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor. Garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa, in conformitate cu legislatia in vigoare (Legea nr. 346/2004) cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completare Formularul nr. 1.Conform art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, se exclude din procedura orice ofertant care, in ultimii 5 ani a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? completare Formularul nr. 2.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o pentru atribuirea contractului de achizi?ie publica orice ofertant care se afla in oricare din situatiile urmatoare: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul indeplinirii criteriiilor de calificare si selectie.3. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4. Certificat de taxe si impozite locale, (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? completare Formularul nr. 3.6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare Formularul nr. 4.In conformitate cu prevederile art. 41 OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, orice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori, la procedura de atribuire.7. Certificat de participare cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independent - completare Formularul nr. 5. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In conformitate cu art. 183 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea cifrei de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani(2010, 2011, 2012)
Fisa de informatii generale. Mediacifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu5.967.741, 92 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
documente doveditoarecompletare Formular nr.6.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Specialistii implicati trebuie sa detina diploma universitara in domenii relevante ale proiectului (chimie analitica, fizica, chimia mediului, ingineria mediului, informatica) si sa aiba cel putin 5 ani experienta generala in domeniul protectiei atmosferei si cel putin 3 ani experienta specifica prin participarea in calitate de expert in una dintre urmatoarele activitati:
? evaluarea si monitorizarea calitatii aerului(cel putin. 2 specialisti);
? utilizarea de modele matematice de dispersie a poluantilor in atmosfera (cel putin 2 specialisti);
? sisteme informationale (gestiunea bazelor de date, dezvoltare de aplicatii specifice domeniului protectiei atmosferei, tehnologii GIS si WebGIS, programare), prelucrarea datelor si elaborarea rapoartelor (cel putin 2 specialisti);
? elaborarea de metodologii pentru realizarea inventarelor de poluanti emisi in atmosfera (cel putin 1 specialist).
Numarul de specialisti implicati trebuie sa fie de minim 7, astfel ca pentru fiecare activitate vor fi implicati alti specialisti.
Fisa de experienta similara ?
Cel putin 5 membrii ai echipei de lucru, trebuie sa dovedeasca participarea in ultimii 5 ani la derularea cel putin a unui contract de elaborare de inventare anuale de emisii atmosferice cu peste 1000 de surse si utilizarea de modele matematice de dispersie a poluantilor proveniti de la minimum 3000 de surse.
Informatii privind sustinatorul
Informatii privind asocierea
Lista privind subcontractantii
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii
Certificat ISO 14001 sau echivalent
Certificarea standardului ISO 9001 in domeniul calitatii sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentare Cv-uri specialistiOperatorului economic clasat pe primul loc i se vor solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.documente doveditoareOfertantul va prezenta Declaratie de sustinere pe propria raspunderese va prezenta Acord sau o scrisoare preliminara de asocierecompletare Formular nr.11completare Formular nr.10completare Formular nr.7copie certificata conform cu originalulcopie certificata conform cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Tehnic
60%
Descriere: P (tehnic) =? P1+P2+P3
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.05.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.05.2013 12:00
Locul: Sediul autoritatii Contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentant legal cu imputernicire si act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
P1. Se vor lua in considerare urmatoarele documente de referinta (altele decat cele care sunt mentionate in Caietul de sarcini): 1.COMMISSION STAFF WORKING PAPER (SEC (2005) 1133): Annex to: The Communication on Thematic Strategy on Air Pollution and The Directive on ?Ambient Air Quality and Cleaner Air for Europe?-Impact Assessment. 2.Guidance on Assessment under the EU Air Quality Directives http: //ec.europa.eu/environment/air/pdf/guidanceunderairquality.pdf. 3.CAFE Reference Documents-http: //ec.europa.eu/environment/archives/cafe/general/keydocs.htm. 4.Implementation of ambient air quality legislation- http: //ec.europa.eu/environment/air/quality/legislation/assessment.htm. 5.Interpolation and assimilation methods for European scale air quality assessment and mapping-Part II: Development and testing new methodologies-ETC/ACC Technical Paper 2005/8http: //acm.eionet.europa.eu/reports/ETCACC_TechnPaper_2005_8_Spatial_AQ_Dev_Test_Part_II.Se acorda 50puncte pentru oferta care ia in considerare prevederile tuturordocumentelor de referinta.Astfel P1=S P1di, unde: P1di este punctajul acordat ofertei pentru luarea in considerare a unui singur document de referinta, i = 1, 2, 3, 4 sau 5. P1di=10 puncte pentru oferta care prezinta in mod clar, detaliat si complet modul de aplicare a recomandarilor din documentul i pentru realizarea activitatilor prevazute in caietul de sarcini carora li se aplica respectivele prevederi din document. Claritatea, completitudinea si detalierea vor fi verificate prin comparatie.P1di=0 puncte pentru oferta care nu prezinta in mod clar, detaliat si complet modul de aplicare a recomandarilor din documentul i sau care nu ia in considerare unul din documentele de referinta de mai sus.P2.Maxim 20 puncte.Se acorda dupa cum urmeaza: a.pentru oferta care isi planifica derularea activitatilor in timpul cel mai scurt si in modul cel mai eficient in context relevant cu caietul de sarcini i se va acorda punctaj maxim, respectiv P2=20 puncte. b.pentru orice alta oferta care isi planifica derularea activitatilor in alt mod decat cel prevazut anterior, punctajul se va acorda astfel: P2n = Tmin./Tn x20in care: P2n ? reprezinta punctajul tehnic obtinut de oferta n; Tn ? reprezinta timpul necesar pentru derularea activitatii propus de oferta n: Tmin ? reprezinta timpul necesar pentru derularea activitatii propus de oferta cu cea mai eficienta planificare a lucrarilor. Se vor lua in considerare la acordarea punctajului numai ofertele care asigura realizarea tuturor activitatilor in conditii de timp rezonabile si justificabile si vor fi verificate prin comparatieP3.Maxim 30 puncte. P3 = SP3i, unde P3i reprezinta punctajul pentru oferta care propune cele mai bune alternative din punct de vedere tehnic si economic pentru realizarea nivelului de calitate dorit al studiului in conditiile producerii unuia dintre urmatoarele riscuri: 1.imposibilitatea desfasurarii activitatii pe o perioada mai indelungata de catre unul dintre expertii cheie ai lucrarii2.imposibilitatea colectarii complete a datelor3.constatarea ca datele colectate sunt incorecte sau neconcordante4.incapacitatea mijloacelor hardware sau software de prelucrare a volumului total de date5.obtinerea in urma modelarii a unor rezultate neconcludente sau improbabile.i = 1, 2, 3, 4 sau 5*) Nota: Pentru fiecare risc luat in considerare se vor acorda 6 puncteIn cazul in care ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, autoritatea contrctanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor. La fel si in cazul in care preturile vor fi egale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile in conformitate cu prevederile art.256ind 2, lit b, din OUG nr.34/2006.Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterea dreptului pretins ori a interesului legitim.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: bdul. Libertatii nr.12, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Tel. +40 213163704, Email: [email protected], Fax: +40 213163704, Adresa internet (URL): www.mmediu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2013 09:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer