Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Studiu privind necesitatea si oportunitatea organizarii si functionarii unui dispecer pentru energii regenerabile


Anunt de intentie (utilitati) numarul 23189/19.03.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: RADUCU FEDIUC, Tel. +40 213035789, In atentia: Lidia Paun, Email: [email protected], Fax: +40 213035980, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNTEE Tranelectrica SA
Adresa postala: str.Olteni nr.2-4, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Tel. +40 213035789, In atentia: Lidia Paun, Email: [email protected], Fax: +40 213035980, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Studiu privind necesitatea si oportunitatea organizarii si functionarii unui dispecer pentru energii regenerabile
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inventarieze problemele generate de managementul productiei regenerabile si de monitorizarea acesteia. Va analiza care sunt resursele necesare pentru managerizarea prognozei, ptr.monitorizare, ptr.aplic. crit.de reducere a prod.regenerabile si ptr.stabilirea cantit.necesar a fi reduse.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71335000-5 - Studii tehnice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
6 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, plata se va face prin virament bancar cu ordin de plata
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
nu se accepta oferte alternative
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7289
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Prezentul anunt de intentie a fost transmis spre publicare in conformitate cu prevederile art.51 alin.2 din OUG 34/2006 si pentru respectarea dispozitiilor MECMA 5804/28.02.2012
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 100, 000 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2012 15:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer