Licitatie Publica - Studiu privind ,,realizarea de metodologii si proceduri de lucru in vederea utilizarii instrumentelor specifice de cartare a zgomotului la elaborarea studiilor utilizate in scopul evaluarii impactului asupra mediului "
Anunt de participare numarul 120972/11.05.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului si Padurilor
Adresa postala: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Punct(e) de contact: Marilena Tuta, Tel. 021-316.37.04, Email: [email protected], Fax: 021-316.37.04, Adresa internet (URL): www.mmediu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Studiu privind , ,realizarea de metodologii si proceduri de lucru in vederea utilizarii instrumentelor specifice de cartare a zgomotului la elaborarea studiilor utilizate in scopul evaluarii impactului asupra mediului "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare - dezvoltare
Locul principal de prestare: pe teritoriul Romaniei
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de cercetare pentru elaborarea studiului privind , ,realizarea de metodologii si proceduri de lucru in vederea utilizarii instrumentelor specifice de cartare a zgomotului la elaborarea studiilor utilizate in scopul evaluarii impactului asupra mediului si acreditarii Laboratorului National de Referinta pe Zgomot si Vibratii in domeniul verificarii si etalonarii aparaturii utilizate pentru masurarile de zgomot si vibratii ambiante?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73110000-6 - Servicii de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de cercetare pentru elaborarea studiului privind , ,realizarea de metodologii si proceduri de lucru in vederea utilizarii instrumentelor specifice de cartare a zgomotului la elaborarea studiilor utilizate in scopul evaluarii impactului asupra mediului si acreditarii Laboratorului National de Referinta pe Zgomot si Vibratii in domeniul verificarii si etalonarii aparaturii utilizate pentru masurarile de zgomot si vibratii ambiante?
Valoarea estimata fara TVA: 322, 580.65RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 6.451 lei si garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, Actul constitutiv eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Certificatul care sa ateste ca Ofertantul este inscris in Registrul National al Elaboratorilor de Studii pentru Protec?ia Mediului, conform OM 1026/2009 privind aprobarea condi?iilor de elaborare a Raportului de mediu, Raportului privind impactul asupra mediului, Bilan?ul de mediu, Raportului de amplasament, Raportului de securitate ?i studiului de evaluare adecvata, cel pu?in pentru elaborarea Raportului de mediu (RM), Raportului privind impactul asupra mediului (RIM), Bilan?ului de mediu (BM) ?i Raportului de amplasament (RA).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale ? completare Formularul nr. 4.1.5.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Principalele prestari de servicii similare in ultimii 3 ani, Contractele de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, Fisa experienta similaraOfertantul trebuie sa dovedeasca participarea in ultimii 3 ani la derularea cel putin a unui contract in valoare de minim 100.000 lei, care a implicat evaluarea zgomotului in cadrul unui studiu de evaluare a impactului asupra mediului, Copie lizibila dupa certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, valabilla data deschiderii ofertelor, Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Declaratie privindasigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea acestora, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, Pentru CV-urile personalului de conducere, precum si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica se va completa Formularul nr. 4.1.9.1. ?i Formularul nr. 4.2.8., Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2011 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.05.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.05.2011 10:30
Locul: sediul MMP, B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, sala de consiliu, et. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cu imputernicire scrisa din partea reprezentantului ofertantului si copie dupa actul de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la clarificari vor fi publicate in SEAP, pina la data de 19.05.2011, ora 17. De asemenea, documentatia de atribuire va putea fi descarcata de pe site-ul www.e-licitatie.ro incepand cu data publicarii prezentului anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. 021-311.80.90, Email: [email protected], Fax: 021-311.80.95, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile, in conformitate cu art. 256^2, din OUG nr.34/2006, persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterea dreptului pretins ori a interesului legitim.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice, Directia Generala Achizitii Publice si Administrativ
Adresa postala: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Tel. 021-316.37.04, Email: [email protected], Fax: 021-316.37.04, Adresa internet (URL): www.mmediu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.05.2011 16:47