Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Studiul de fezabilitate pentru generarea investitiei "SISTEM DE GESTIUNE A DESEURILOR DIN CONSTRUCTII SI DEMOLARI IN JUDETUL CARAS SEVERIN"


Anunt de participare numarul 39465/17.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CALOR GRUP SRL
Adresa postala: PLATFORMA CALNICEL, NR.1, Localitatea: Resita, Cod postal: 327171, Romania, Punct(e) de contact: S.C. Calor Grup S.R.L., Tel.0255/212247, In atentia: MUNTEANU GHEORGHE, Email: [email protected], Fax: 0255/212247, Adresa internet (URL): Municipiul Resita, str. Platforma Calnicel, nr.1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Productie, Comert, Servicii, Recuperarea Deseurilor, Import export de servicii si produse
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare- Constructii si amenajari teritorialeAltele: Recuperarea deseurilor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Studiul de fezabilitate pentru generarea investitiei "SISTEM DE GESTIUNE A DESEURILOR DIN CONSTRUCTII SI DEMOLARI IN JUDETUL CARAS SEVERIN"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Resita, valea Terovei
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studiul de fezabilitate pentru generarea investitiei "SISTEM DE GESTIUNE A DESEURILOR DIN CONSTRUCTII SI DEMOLARI IN JUDETUL CARAS SEVERIN"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati/prestatii service/lucrari: Proiectarea si elaborarea Studiu de fezabilitate, documentatii pentru obtinerea de avize si acorduri, precum si obtinerea acestora, cu respectarea legislatiei in vigoare (inclusiv de mediu)
Valoarea estimata fara TVA: 72, 014.28RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
S.C. Calor Grup S.R.L. 50 % si M.I.E. 50 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie de eligibilitate
- Declaratie privind art. 181 din O.U.G. 34/2006
- Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor (inclusiv locale) la bugetul generalconsolidat la luna septembrie
- Certificat de inregistrare
- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in copie conforma cuoriginalul, nu mai veche de 60 zile
- Autorizatie de functionare nu mai veche de 60 zile pentru persoane fizice
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare pentru persoane straine, legalizate inlimba romana- Declaratie referitoare la echipamentele tehnice
- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului
- Informatii privind asigurarea cu personal autorizat
- Certificate de management al calitati si mediu ISO 9001:2001; ISO 14001:2005 eliberate de un organism acreditat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 animinim 216042, 84 lei
- Ultimul bilant contabil vizat siinregistrat la organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lucrari similare 29000.00 lei
- Un contract similar, managementuldeseurilor
- Minim 2 recomandari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2007 11:00
Locul: S.C. Calor Grup S.R.L.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1. Membri comisiei de evaluare2. Reprezentantii autorizati ai ofertantilor3. Alte persoane autorizate de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Caras Severin, Directia Administratie Publica Locala - Serviciul Juridic
Adresa postala: Piata 1 Decembrie 1918, nr. 1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.11.2007 12:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer