Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Studiul de fezabilitate pentru realizarea proiectului Unitatilor 3 si 4 de la CNE Cernavoda


Anunt de participare (utilitati) numarul 133520/01.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC EnergoNuclear SA
Adresa postala: Strada Vasile Lascar nr. 5-7, etaj 3, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020491, Romania, Punct(e) de contact: Strada Vasile Lascar nr. 5-7, etaj 3, cam. 305, sector 2, Tel. +40 372737302, In atentia: Florian NICOLAU, Email: [email protected], Fax: +40 372050505, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala; Activitate: Inginerie si Consultanta Tehnica
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Studiul de fezabilitate pentru realizarea proiectului Unitatilor 3 si 4 de la CNE Cernavoda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul studiului este sa demonstreze fezabilitateaproiectului CNE Cernavoda Unitatile 3 si 4 si sa ofere suficiente argumente pentru asigurarea fondurilor necesare finantarii investitiei (studiu bancabil), in urmatoarele conditii: * Se utilizeaza tehnologia CANDU, similara Unitatilor 1 si 2 aflate in functiune pe acelasi amplasament, o tehnologie verificata, cu bune rezultate atat in tara noastra, cat si pe plan international;
* Se urmareste valorificarea structurilor, aferente Unitatilor 3 si 4, construite pe amplasament, anterior anului 1990, astfel incat sa permita actionarilor EnergoNuclear ? existenti sau potentiali ? sa ia o decizie pozitiva in sensul angajarii resurselor pentru realizarea si finalizarea celor doua unitati.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractantul va elabora studiul de fezabilitate cu respectarea prevederilor HG28/2008 si a practicii internationale in domeniu, in varianta bilingva (romana si engleza), valorile din Studiu urmand a fi exprimate atat in lei, cat si echivalentul lor in euro, la un curs de referinta stabilit la momentul efectuarii studiului de fezabilitate. Studiul va trata cel putinurmatoarele domenii: * valoareaactivelor apartinand SNN, in calitatea acestuia de proprietar al amplasamentului Unitatilor 3 si 4, a constructiilor realizate pe amplasamentprecum si al altor active existente ce ar putea fi utilizate in proiect ? Anexa 1;* valorea stocului de apa grea, aflat la 31.12.2011 in proprietatea SNNpe baza facturilor existente, precum si valoarea corespunzatoare cantitatii de apa grea necesara completarii inventarului initial (1100 tone) pentru punerea in functiune a celor 2 unitati. Aceasta cantitate urmeaza sa fie fabricata in perioada 2012 ? 2013;* caracteristicile tehnice ale proiectului si modul in care acesta raspunde cerintelor actuale de securitate nucleara impuse reactorilor noirespective altor cerinte tehnice de reglementare (participarea la reglajul primar de frecventa, solutiile de incadrare a celor doua unitati in sistemul energetic national, disponibilitatea apei de racire, impactul asupra mediului etc.)* riscurile aferente realizarii proiectului Unitatilor 3 si 4 si sa propuna masuri de gestionare ale acestora;
De asemenea, studiul va prezenta: * indicatorii tehnico-financiari ai investitiei pe baza analizelor economico-financiare efectuate de catre consultantul financiar al EnergoNuclear;* devizul general a obiectivului de investitii;
Valoarea estimata fara TVA: 3, 910, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
140 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoare 75000 lei.Garantia de participare acopera si perioada de valabilitate a ofertelor, respectiv 30 zile (IV.3.6).Garantia de participare trebuie sa fi valabila minim 60 zile de la LIMITA DE DEPUNERE a candidaturilor. Garantia (Formular 3) se constituie in conditiile legii, in original, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada in mod expres: plata garantiei se va executa neconditionat/conditionat conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006, respectiv la prima cerere a achizitorului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate;1) dreptul achizitorului de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in oricare din situatiile: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.2) dreptul achizitorului de a retine din garantia de participare suma de 7690 lei, calculata conf. art. 278¹(1) litera b), din OUG 34/2006, in cazul in care contestatia depusa de catre ofertant a fost respinsa de CNSC.In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari din strainatate, acesta va fi insotit de o traducere autorizata/legalizata in limba romana si de o confirmare din partea unei banci sau societati de asigurari din Romania.In cazul unei asocieri, garantia de participare se poate constitui de catre liderul asocierii sau de catre oricare membru al asocierii, cu conditia precizarii explicite a denumirii ofertantului (asocierii) pentru care se constituie garantia.Nota: Se va prezenta un singur document (instrument de garantare) privind constituirea garantiei de participare. a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii: 10 % din valoarea de atribuire a contractului, fara TVA.b) Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare care este emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara, etc.) ori de o societate de asigurari si care se prezinta in original.c) Modul de restituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii: Conform art. 92, alin (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Societatile care fac dovada ca sunt IMM, depunand documentele corespunzatoare prevazute de legislatie, impreuna cu oferta, vor beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt asigurate din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Niveluri specifice minime necesare:
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Candidatul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna candidatura/oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte candidaturi/oferte, sub sanctiunea excluderii candidaturii/ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este candidat/ofertant asociat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice candidat/ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.
(1) Autoritatea contractanta are obligatia de a accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca candidatul/ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care candidatul/ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.
(2) In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilorcandidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin. (1). In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti candidatii/ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul/ofertantul.
(3) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul/ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Toate documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata. Documentele care nu sunt redactate in limba romana, vor fi prezentate, de asemenea, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata si vor fi insotite, obligatoriu, de traducere autorizata in limba romana.2. Declaratie privind eligibilitatea- cerinta obligatorie:
Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul A0. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - cerinta obligatorie:
Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul A1 ? (in cazul unei
asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).4. Certificate de atestare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - cerinta minima:
* Certificate de atestare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat, precum si catre bugetele locale. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se deschid candidaturile* Certificat de atestare fiscala eliberat de catre autoritatea competenta emis cu nu mai mult de treizeci (30) de zile anterior deschiderii, care sa ateste achitarea obligatiilor catre stat sau un document echivalent eliberat de autoritatile competente din tara de inregistrare sau din tara in care candidatul isi are sediul central. Acest certificat trebuie sa fie valabil la data deschiderii (original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Candidatii, persoane juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati competente din tara in care acestia sunt rezidenti (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor/taxelor/contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu legislatia din tara de rezidenta.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, in cazul persoanelor juridice straine vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
NOTA: In cazul in care candidatul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare (in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata).5. Declaratie privind respectarea regulilor concurentei - cerinta obligatorie:
In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, intocmit conform modelului prevazut in Formularul 6 (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).6. Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 69^1) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare - Se va completa Formularul nr. 7 - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. In cazul unui grup de operatori economici care isi depun candidatura/oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dragos POPESCU - Director General, Mircea GHEORGHE - Director Tehnic, Silvia DAMIAN - Contabil Sef, Agnes TOMA - Consilier Juridic, Cristian TALMAZAN - Sef Departament Comercial, Venera CISLARU - Inginer Specialist, Sorin GHITA - Sef Serviciul Securitate Nucleara si Autorizari, Florian NICOLAU - Inginer Specialist, Cristina DRAICA - Economist Specialist, Alexandru GIURA - Sef Serviciu Inginerie, Sorin POPESCU - Inginer Specialist, Alexandru MARCIULESCU -Sef Serviciu IPC.7. Certificat de Inregistrare Fiscala - prezentare in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata - a Certificatului de Inregistrare Fiscala Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Niveluri specifice minime necesare: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: a) Pentru persoane juridice romane (candidat unic sau in asociere) - Cerinta obligatorie:
Prezentare in copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata a Certificatului Constatator, emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, care sa ateste inmatricularea si functionarea valabila a persoanei juridice respective, precum si detalii referitoare la sediu, actionari si ca obiectul de activitate al candidatului contine domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri. Prezentarea in original sau copie legalizata a Certificatului Constatator, emis cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru deschiderea candidaturilor, poate fi solicitata ulterior de catre autoritatea contractanta, inainte de data comunicarii rezultatului procedurii.
NOTA: Data de deschidere a candidaturilor se regaseste la sectiunea ?Data si ora deschiderii candidaturilor? din invitatia de participare publicata in SEAP).b) Pentru persoane juridice straine - Cerinta obligatorie:
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatil/ofertantul este rezident din care sa rezulte din care sa rezulte ca obiectul de activitate al candidatului/ofertantului contine domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.Cerinta obligatorie:
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul/ofertantul nu se emit documente relevante pentru demonstrarea faptului ca acesta nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la articolele mentionate, se va accepta o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judicicare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mentionate).c) Asociere (depunere de oferta comuna).
In cazul unei asocieri se va prezenta angajamentul de legalizare a asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Operatorul economic desemnat castigator are obligatia de a legaliza acordul de asociere la un notar public, in cazul in care oferta lui este desemnata castigatoare, inainte de semnarea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii - Informatii generale referitoare la:
? datele de identificare a operatorului economic;
? cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani. Cerinta minima: cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 1.500.000 euro (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document, iar cerinta trebuie indeplinita in mod cumulativ).Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 euro = 3, 6827 LEIAnul 2009:1 euro = 4, 2373 LEI
Anul 2010:1 euro = 4, 2099 LEI
Anul 2011:1 euro = 4, 2379 LEI
Candidatii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa. Cerinta minima privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani se refera la cifra de afaceri globala
Cerinta obligatorie:
Dovada asigurarii profesionale a membrilor titulari experti evaluatori ? persoane fizice, cat si confirmare de la asigurator sau de la agentul de asigurare ca asigurarea profesionala este in vigoare/valida si ca ratele au fost platite (copie legalizata a politei de asigurare si originalul confirmarii) Polita de asigurare profesionala conform articolului 10 din Statutul ANEVAR sau echivalent.
Cerinte obligatorii - Bilantul contabil pe ultimul an fiscal, vizat si inregistrat de organele competente
Cerinte obligatorii - Capacitatea economica si financiara a unui candidat sau a unui grup de candidati, poate fi sustinuta de o terta persoana, fizica sau juridica, indiferent de relatiile juridice existente intre aceasta si candidat. Sustinatorul va prezenta un angajament ferm, in sensul art. 186 din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, incheiat in forma autentica prin care confirma ca va pune la dispozitia ofertantului (sau a grupului de candidati), resursele financiare invocate.
Sustinatorul financiar nu trebuie sa se afle in nici una dintre situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire,
conform art. 69^1, 180 si 181 din nr. OUG 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
Acreditare ANEVAR sau echivalent
Cerinta obligatorie:
Candidatul va prezenta personalul ce va participa la realizarea serviciilor, din care sa reiasa, atributiile acestora, pregatirea, experienta.
Cerinta obligatorie:
Capacitate tehnica si profesionala in elaborarea studiilor de fezabilitate si unor modele financiare pentru centrale termoelectrice sau nucleare.a) o prezentare globala a fortei de munca totale a companiei implicate in domeniile precizate mai sus;b) o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, in domeniile precizate mai sus- o lista a principalelor servicii prestate, in domeniile precizate mai sus, in ultimii 3 ani, con?tinand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca ace?tia din urma sunt autorita?ti contractante sau clien?ti priva?ti - prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii avand valoarea in lei de cel putin echivalentul a 850.000 euro la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul prestarii.
Cerinta obligatorie:
Capacitate tehnica si profesionala in activitati de evaluare a activelor in domeniul energetic pentru centrale electrice avand capacitati (putere instalata) de minim 50 MWe, evaluari facute in conformitate cu prevederile standardelor internationale: a) o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, in domeniul precizat.
Cerinta obligatorie:
Structura echipei de lucru: a) structura echipei propuse cu nume si functii nominalizand conducatorul echipei, membrii de baza si alti membri ai echipei;b) Curriculum Vitae ale membrilor echipei, aratand experienta lor in intocmirea studiilor de fezabilitate, evaluarea activelor, in cunoasterea pietei de energie, in elaborarea de modele financiare, pentru proiecte multi parteneriale sau in proiecte de centrale nucleare;c) disponibilitatea echipei propuse pe toata durata proiectului.Metoda sau modul de elaborare a studiului, structurarea studiului in raport cu cuprinsul indicat.
Cerinta obligatorie:
Capacitatea tehnica si profesionala a unui candidat sau a unui grup de candidati poate fi sustinuta de o terta persoana, fizica sau
juridica, indiferent de relatiile juridice existente intre aceasta si candidat. In acest caz, sustinatorul va prezenta un angajament
ferm, in sensul art. 190 din OUG 34/2006, incheiat in forma autentica prin care confirma ca va pune la dispozitia candidatului (sau a grupului de candidati, dupa caz) resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala, nu trebuie sa se afle in nici una dintre situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 69^1, 180 si 181 din OUG 34/2006.
Cerinta obligatorie:
Informatii referitoare la calitatea de participant la procedura.
Cerinta obligatorie:
Candidatul va completa lista cuprinzand asociatii/subcontractantii cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia, precum si specializarea acestora. Candidatura trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere/subcontractare. Pentru acordul de asociere se va mentiona ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru realizarea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea, ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului. Acordurile preliminare de subcontractare vor fi prezentate in original.
Cerinta obligatorie:
Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificari ale sistemelor de management al calitatii si de mediu ale firmelor ofertante la nivelul standardelor ISO 9001 si 14001 sau echivalente care acopera domeniile pentru care s-a solicitat experienta tehnica. In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza. Toate documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2012 12:30
Locul: Bucuresti, str. Vasile Lascar nr. 5-7, etaj 3, camera 301, sector 2, cod postal 020491
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai candidatiolor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Informatii suplimentare referitoare la stabilirea ofertei castigatoare: Autoritatea contractanta are obligatia de a stabili oferta castigatoare pe baza criteriului de atribuire precizat in Fisa de Date a Achizitiei si se realizeaza numai prin compararea preturilor fiecarei oferte admisibile in parte si prin intocmirea, in ordine crescatoare a preturilor respective, a clasamentului pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare, fara sa fie cuantificate alte elemente de natura tehnica sau alte avantaje carerezulta din modul de indeplinire a contractului de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire. Compararea preturilor prevazute in propunerile financiare ale ofertantilor se realizeaza la valoarea fara TVA.In conformitate cu Manualul operational al ANRMAP pentru atribuirea contractelor de achizitie, in cazul in care doua sau mai multe oferte au acelasi pret, modalitatea de departajare este urmatoarea: Ofertantilor care au prezentat acelasi pret li se va solicita transmiterea unei noi propuneri financiare in plic inchis. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua Propunere Financiara are pretul cel mai scazut. Oferta cupretul cel mai scazut va fi desemnata castigatoare. Oferta care este declarata castigatoare in acest caz trebuie sa indeplineasca specificatiile tehnice minime considerate obligatorii, astfel cum au fost acestea stabilite in Documentatia de Atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cf. art.256² din OUG 34/2006, persoana vatamata poate sesiza CNSC in 5 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al AC considerat nelegal. Daca sesizarea priveste DA publicat in SEAP, data luarii la cunostinta este data publicarii DA
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ENERGONUCLEAR SA, Compartiment Juridic
Adresa postala: Strada Vasile Lascar nr. 5-7, etaj 3, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020491, Romania, Tel. +40 372050501, Email: [email protected], Fax: +40 372050505
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2012 15:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer