Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Substante chimicale


Anunt de participare numarul 140932/05.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN SATU MARE
Adresa postala: PRAHOVEI NR. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU-CRISTIAN RUSU, Tel. +40 261727259, Email: [email protected], Fax: +40 261727259, Adresa internet (URL): www.spitalsm.xhost.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital judetean de urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Substante chimicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Satu Mare, str. Prahovei nr. 1, farmacia spitalului
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 185, 914.73 si 220, 325.4RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: ): Primul contract subsecvent se va incheia la finalizarea procedurii si va fi valabil pana in 31.12.2012, al doilea in 01.01.2013, al treilea in 01.01.2014, al patrulea in 01.01.2015 si pana la finalizarea acordului cadru.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de substante chimicale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24300000-7 - Produse chimice anorganice si organice de baza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 cant. min. 3240 punga cant. max. 3600 punga
Lot 2 cant. min. 69 kg cant. max. 108 kg
Lot 3 cant. min. 488 kg cant. max. 540 kg
Lot 4 cant. min. 648 g cant. max. 720 g
Lot 5 cant. min. 648 gram cant. max. 720 gram
Lot 6 cant. min. 69 kg cant. max. 108 kg
Lot 7 cant. min. 10 kg cant. max. 11 kg
Lot 8 cant. min. 8172 gram cant. max. 9000 gram
Lot 9 cant. min. 69 kg cant. max. 108 kgLot 10 cant. min. 308 kg cant. max. 360 kg
Lot 11 cant. min. 488 kg cant. max. 540 kg
Lot 12 cant. min. 105 kg cant. max. 144 kg
Lot 13 cant. min. 69 kg cant. max. 108 kg
Lot 14 cant. min. 144 kg cant. max. 180 kg
Lot 15 cant. min. 144 kg cant. max. 180 kg
Lot 16 cant. min. 242 kg cant. max. 288 kg
Lot 17 cant. min. 19610 gram cant. max. 21600 gram
Lot 18 cant. min. 242 kg cant. max. 288 kg
Lot 19 cant. min. 69 kg cant. max. 108 kg
Lot 20 cant. min. 1463 kg cant. max. 1620 kg
Lot 21 cant. min. 49088 gram cant. max. 54000 gram
Lot 22 cant. min. 242 kg cant. max. 288 kg
Lot 23 cant. min. 33 kg cant. max. 36 kg
Lot 24 cant. min. 36 kg cant. max. 72 kg
Lot 25 cant. min. 648 gram cant. max. 720 kg
Lot 26 cant. min. 1620 gram cant. max. 1800 gramLot 27 cant. min. 144 kg cant. max. 180 kg
Lot 28 cant. min. 33 kg cant. max. 36 kg
Valoarea estimata fara TVA: intre 185, 914.73 si 220, 325.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1-214 lei, lot 2-58 lei, lot 3-507 lei, lot 4-2 lei, lot 5-100 lei, lot 6-17 lei, lot 7-54 lei, lot 8-72 lei, lot 9-21 lei, lot 10-64 lei, lot 11-86 lei, lot 12-838 lei, lot 13-75 lei, lot 14-68 lei, lot 15-120 lei, lot 16-169 lei, lot 17-319 lei, lot 18-48 lei, lot 19-64 lei, lot 20-481 lei, lot 21-766 lei, lot 22-80 lei, lot 23-20 lei, lot 24-23 lei, lot 25-33 lei, lot 26-32 lei, lot 27-54 lei, lot 28-8 lei.Perioada de valabilitate a garantie de participare este 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor iar contul in care se va depune garantia de participare este RO83TREZ5465006XXX007586 iar actul prin care se constituie garantia de participare va fi atasat online de catre ofertanti in S.E.A.P., lipsa garantiei de participare ducand la respingerea ofertei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este 5 % din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in contul RO83TREZ5465006XXX007586
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri lunare alocate de Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate Satu Mare si fonduri de la bugetul de stat pentru U.P.U.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau subcontractare conform art. 45 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-ofertantul va completa si prezenta formularul nr. 1 din sectiunea III Formulare, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 formularul nr. 2 completat si prezentat, conform modelului din sectiunea III Formulare, declaratie privind calitatea de participant la procedura-ofertantul va completa si prezenta Formularul nr. 7 din sectiunea III Formulare.In cazul asocierii in scopul depunerii ofertei comune, acest document va fi completat de toti membrii asociatiei respective, declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Ofertantul va completa si prezenta Formularul nr. 9 din sectiunea III Formulare.Persoane de decizie implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: manager Marc Ioan Adrian, director medical dr. Cristian Rusu, director financiar contabil ec. Rodica Beseni, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-ofertantul va completa si prezenta Formularul nr. 10 din sectiunea III Formulare. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(sau O.N.R.C. dupa caz)-Pentru persoanele juridice romane ? se solicita: certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia isi are sediul ofertantul(sau de O.N.R.C. dupa caz); certificat din care sa reiasa obiectul de activitate compatibil cu obiectul procedurii de atribuire emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor in S.E.A.P.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va completa si prezenta Formularul nr. 3 Informatii generale din sectiunea III Formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
16338/16.10.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.01.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.01.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent: Lot 1 cant. min. 1080 punga cant. max. 1200 pungaLot 2 cant. min. 23 kg cant. max. 36 kgLot 3 cant. min. 162 kg cant. max. 180 kgLot 4 cant. min. 216 g cant. max. 240 gLot 5 cant. min. 216 gram cant. max. 240 gramLot 6 cant. min. 23 kg cant. max. 36 kgLot 7 cant. min. 2 kg cant. max. 3 kgLot 8 cant. min. 2742 gram cant. max. 3000 gramLot 9 cant. min. 23 kg cant. max. 36 kgLot 10 cant. min. 102 kg cant. max. 120 kgLot 11 cant. min. 162 kg cant. max. 180 kgLot 12 cant. min. 35 kg cant. max. 44 kgLot 13 cant. min. 23 kg cant. max. 36 kgLot 14 cant. min. 48 kg cant. max. 60 kgLot 15 cant. min. 48 kg cant. max. 60 kgLot 16 cant. min. 80 kg cant. max. 96 kgLot 17 cant. min. 6536 gram cant. max. 7200 gramLot 18 cant. min. 80 kg cant. max. 96 kgLot 19 cant. min. 23 kg cant. max. 36 kgLot 20 cant. min. 487 kg cant. max. 540 kgLot 21 cant. min. 16362 gram cant. max. 1800 gramLot 22 cant. min. 80 kg cant. max. 96 kgLot 23 cant. min. 11 kg cant. max. 12 kgLot 24 cant. min. 12 kg cant. max. 24 kgLot 25 cant. min. 216 gram cant. max. 240 kgLot 26 cant. min. 540 gram cant. max. 600 gramLot 27 cant. min. 48 kg cant. max. 60 kgLot 28 cant. min. 11 kg cant. max. 12 kgPentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in S.E.A.P. operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizariifisierelor semnate electronic(acest program este disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act emis de autoritatea contractanta pe care contestatarul il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: Str. Prahovei nr. 1, et. 2, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Tel. +40 261727259, Email: [email protected], Fax: +40 261727259, Adresa internet (URL): www.spitalsm.xhost.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.12.2012 10:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer