Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Subventionarea partiala a cheltuielilor de formare prof. conf. art. 48'1 din legea 76/2002


Anunt de intentie numarul 1698/01.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Prahova
Adresa postala:  Nicolae Iorga, nr. 1, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100537, Romania, Punct(e) de contact:  Gabriela Spasici, Tel. 0244-577370, Email:  [email protected], Fax:  0244-577370, Adresa internet (URL):  www.prahova.anofm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Subventionarea partiala a cheltuielilor de formare prof. conf. art. 48'1 din legea 76/2002
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
8 - Servicii de cercetare - dezvoltare
Locul principal de livrare sau de executare : judetul Prahova
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 120, 000RON
În scopul prevenirii somajului, angajatorii pot organiza programe de formare profesionalã pentru proprii angajati, cheltuielile de formare fiind suportate din bugetul asigurãrilor pentru somaj, în proportie de 50% pentru un numãr de cel mult 20% din personalul angajat.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
80421100-2 - Servicii de formare a personalului (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.02.2007
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Suma se acorda din bugetul asigurarilor pentru somaj. Angajatorii sunt obligati sa mentina raporturile de munca sau de serviciu ale persoanelor participante la programul de formare profesionala, pentru care s-a acordat cofinantarea, cel putin 3 ani de la data acordarii sumei.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.anofm.ro, www.prahova.anofm.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului:
Protectia muncii si conditii de munca:
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2007 12:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer