Licitatie Publica - Sucursala Regionala Timisoara, Str.Garii nr.2, Timisoara,jud.Timis, 300166,Romania
Anunt de participare (utilitati) numarul 110713/02.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Ion Preda, Tel. 021/3192433, Email: [email protected], Fax: 021/3192433, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Sucursala Regionala Timisoara, Str.Garii nr.2, Timisoara, jud.Timis, 300166, Romania
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: LINIA CF 125 TIMISOARA SUD ? BUZIAS, INTERVAL SACOSU MIC ? CHEVERES, KM. 18 + 208 ? 23 + 719
Codul NUTS: RO42 - Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
? ?EXPERTIZARE SI PROIECTARE- REPARATIE CAPITALALINIE CF 125 TIMISOARA SUD ? BUZIAS, INTERVAL SACOSU MIC ? CHEVERES, KM. 18 + 208 ? 23 + 719 ?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?EXPERTIZARE SI PROIECTARE- REPARATIE CAPITALALINIE CF 125 TIMISOARA SUD ? BUZIAS, INTERVAL SACOSU MIC ? CHEVERES, KM. 18 + 208 ? 23 + 719
Valoarea estimata fara TVA: 210, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de buna executie 5 % din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OG 34; declaratie privind neincadrarea in art. 691 din OG 34 certificat constatator de la Registrul Comertului; certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat; certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul local; copie bilant contabil anul 2010; experienta similara prin prezentarea a prezentarea unuia sau mai multor contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani in valoare de 230.000 de lei, continand, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie AFER si Agrement tehnic feroviar si omologare tehnica pentru proiectare linii CF;certificatele de atestare a standardelor de respectare a calitatii, a sistemelor de management al sanatatii si securitatii muncii (ISO 9001, OH SAS 18001);Standarde de protectie a mediului: Certificarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001/2005; SR EN ISO 27001:2005 Sistem de management al securitatii informatiei;declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor;declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii;informatii generale;formularul 12G cu subcontractantii si specializarea acestora;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.11.2010 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2010 12:00
Locul: Sucursala Regionala Timisoara, Str.Garii nr.2, Timisoara, jud.Timis, 300166, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: P-ta Tepes Voda nr.2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel. 0256/494092, Fax: 0256/494092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sucursala Regionala Timisoara - Oficiul Juridic
Adresa postala: Str.Garii nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Tel. 0256/494158, Fax: 0256/494158
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2010 12:50