Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sulfat de aluminiu granulat


Anunt de participare (utilitati) numarul 45843/10.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA SERV S.A
Adresa postala: Str. Henri Coanda, Nr. 2, Casa 3, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600302, Romania, Punct(e) de contact: Birou tehnic, Tel.0234208801, In atentia: Rada Olaru, Email: [email protected], Fax: 0234588292, Adresa internet (URL): www.apaserv.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. APA SERV S.A.
Adresa postala: Str. Pictor Aman, nr. 94 C, et.7, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600164, Romania, Punct(e) de contact: Birou tehnic, Tel.0234/208801, In atentia: Rada Olaru, Email: [email protected], Fax: 0234/588292, Adresa internet (URL): www.apaserv.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. APA SERV S.A.
Adresa postala: Str. Pictor Aman, nr. 94 C, et.7, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600164, Romania, Punct(e) de contact: Birou tehnic, Tel.0234/208801, In atentia: Rada Olaru, Email: [email protected], Fax: 0234/588292, Adresa internet (URL): www.apaserv.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. APA SERV S.A.
Adresa postala: Str. Pictor Aman, nr. 94 C, et.7, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600164, Romania, Punct(e) de contact: Birou tehnic, Tel.0234/208801, In atentia: Rada Olaru, Email: [email protected], Fax: 0234/588292, Adresa internet (URL): www.apaserv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Sulfat de aluminiu granulat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: STATIA DE TRATARE A APEI DARMANESTI, jud. BACAU
Str. Calea Trotusului, nr.1A, oras Darmanesti, jud. Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie sulfat de aluminiu granulat pentru tratarea apei destinata consumului uman- 570 tone
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24133123-3 - Sulfat de aluminiu (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona 570 tone de sulfat de aluminiu granulat
Valoarea estimata fara TVA: 371, 925RON
II.2.2) Optiuni
Da
Prelungirea contractului initial cu 4 luni, pana la 30.04.2009.Nivel 30 %, 170 tone
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 9 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 4000 lei. Garantia de buna executie 5 % din pretul contractului ( fara TVA )
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata sau contract cu subcontractant
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea 2.Decl. privind neincadrarea in prev. art. 181. 3. Decl. privind calitatea de participant la procedura 4. Certificate de atestare fiscala(indeplinirea obligatiilor de plata la buget si cele locale )5. Certificat constatator emis de ORC, din care vor rezulta obiectul principal de activitate 2413 Fabricarea de produse chimice anorganice de baza si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.6. Certificatul de inmatriculare a societatii ( copie).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant contabil la 30.06.2007, exercitiu financiar pozitiv, vizat si inregistrat la organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari.2. Experienta similara-Cerinta minima: prezentarea a cel mult trei contracte care au avut ca obiect furnizarea de sulfat de aluminiu granulat, pt statii de tratare a apei destinata consumului uman, cu caracteristici tehnice similare cu cele din caietul de sarcini si cu valoare insumata cel putin egala cu 150.000 lei.
3. Certificat de conformitate produs. 4. Aviz sanitar emis de Ministerul Sanatatii privind comercializarea si utilizarea produsului. 5. Certificat de producator/Autorizatie de livrare.6.Certificat de calitate ISO 9001/2001. 7. Autorizatie ( certificat) de mediu sau documente echivalente.8. Laborator acreditat pentru determinarea calitatii produsului .9. Informatii privind subcontractantii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata, cu numerar la caseria S.C. Apa Serv S.A, sau in cont IBAN R020RNCB0026030883970001 -B.C.R. Bacau.Solicitare scrisa.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2008 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2008 12:30
Locul: S.C. APA SERV SA, str. Pictor Aman, nr. 94 C, et.7, Bacau, jud. Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si persoanele imputernicite de ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APA SERV S.A - Compartiment juridic
Adresa postala: Str. Pictor Aman, nr. 94 C, et.7, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600164, Romania, Tel.0234/208801, Email: [email protected], Fax: 0234/588292
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2008 11:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer