Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 56253 | 56257 | 56300 | 56309 | 56663 | 56666 | 56670 | 57908 | 57938 | 584a +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Supervizare FIDIC si Asistenta tehnica pe durata implementarii contractelor de lucrari ISPA Faza II" ISPA 2002 RO 16 P PE 023-07


Anunt de participare (utilitati) numarul 70414/31.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Judeteana Apa Serv S.A. Neamt
Adresa postala: Str. Lt. Draghescu, Nr. 20, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Harabagiu, Tel.0233/233340 int 130, Email: [email protected], Fax: 0233/218937, Adresa internet (URL): www.apa-serv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
"Supervizare FIDIC si Asistenta tehnica pe durata implementarii contractelor de lucrari ISPA Faza II" ISPA 2002 RO 16 P PE 023-07
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Piatra Neamt, Str. Lt. Draghiescu nr.20, jud. Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de supraveghere FIDIC potrivit Ordinului MEF nr.915/465/415 din 2008 pentru lucrari de construire retele alimentare cu apa si de canalizare, reabilitare statie de tratare apa bruta, reabilitare si construire statii de pompare ape uzate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestari servicii - In Caietului de sarcini sunt prezentate tipul activitatilor, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului
Valoarea estimata fara TVA: intre 500, 000 si 750, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
23 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 14800 Euro
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de Coeziune prin Masura ISPA 2002 RO 16 P PE 023-07
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinte minime pentru depunerea unei oferte: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Formularul nr. 12 ASe va completa si inainta declaratia privind calitatea in care ofertantul participa la procedura (Formularul 12 C)In cazul unui parteneriat, ambele declaratii vor fi completate si prezentate de catre fiecare partener (membru). Aceleasi declaratii vor fi completate de catre fiecare subantreprenor in parte.Se va completa si prezenta declaratia care sa confirme faptul ca ofertantului nu i se aplica niciuna din prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (Formularul 12B). In cazul unei oferte depuse de o societate mixta sau un consortiu de firme, aceasta declaratie va fi completata si prezentata de catre fiecare membru in parte si subcontractor.In sprijinul declaratiilor facute, fiecare membru in parte va prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si a taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Ofertantul va pune la dispozitie orice document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit. Toate documentele urmeaza a fi anexate la Formularul 12B;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii
se va completa formularul nr. B2 ( informatii generale )
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionatmai sus.Se va prezenta Bilanturile contabile, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, pentru perioada : semestrul II 2005, 2006, 2007 si semestrul I 2008.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta bilanturile contabile solicitate mai sus.
Ofertantul (fie ofertant unic, fie membru al unei societati mixte sau al unui consortiu de firme) va demonstra, pe baza declaratiilor sale financiare verificate, pe o perioada de trei ani, anii 2005, 2006 si 2007, ca a avut o cifra medie de afaceri de cel putin 1.500.000 Euro sau echivalentul acesteia intr-o alta valuta. Declaratii privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului ( asistenta tehnica pentru supervizare, servicii de proiectare si verificare autorizata de proiect, in proiecte similare finantate de Uniunea Europeana si/sau Institutii de Finantare Internationala, care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani (semestrul II 2005, 2006, 2007 si semestrul I 2008).
Operatorul va completa Fisa de identificare fiscala din formularul Anexa VIIA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele :1. Minim 2 experiente similare, insotite de recomandarile si contractele aferente experientelor similare prezentate.Se solicita cel putin 2 (doua) contracte finalizate de asistenta tehnica/supervizare de lucrari, cu activitate in infrastructura de apa si apa uzata ( CPV-uri similare cu CPV urile prezentului contract ), de complexitate similara cu prezentul contractSe solicita completarea formularului nr. 12E din SectiuneaFormulare. Recomandarile prezentate vor fi in original iar contractele vor fi prezentate in copie simpla.2. Efectivele medii anuale ale personalului angajat de catre ofertant (individual sau asociere);
- se va completa formularul anexat nr. C5B din Sectiunea Formulare;
- se vor prezenta CV urile ( avand formatul din anexa C5C) cu Informatii referitoare la studii, pregatire profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii- se vor prezentadeclaratii de exclusivitat esi disponibilitate (Anexa VIII), semnate in original de fiecare expert cheie propus in oferta, pentru a demonstra urmatoarele : Expertii cheie propusi in oferta nu sunt propusi si in alta oferta pentru aceeasi procedura de achizitie publica; Fiecare expert cheie este disponibil, capabil si doreste sa lucreze pe toata perioada alocata pentru el, in perioada de implementare a contractului, asa cum este indicat in caietul de sarcini.Nota : expertii non-cheie nu trebuie sa semneze declaratii de exclusivitate si disponibilitate, asa cum este descris mai sus.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Oferta financiara
60%
Descriere: Conform documentatie suplimentara
2.
Oferta tehnica
40%
Descriere: Conform documentatie suplimentara
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
ISPA 2002 RO P PE 023-07
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.02.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: cu numerar la casierie
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.02.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.02.2009 10:00
Locul: Str. Lt. Draghiescu, Nr. 20, Piatra Neamt, Judetul Neamt, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Conditii: prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal sau de catre imputernicitul ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Da Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): MASURA ISPA 2002 RO 16 P PE 023 "IMBUNATATIREA SISTEMELOR DE ALIMENTARE CU APA POTABILA, CANALIZARE SI A STATIEI DE EPURARE DIN PIATRA NEAMT, ROMANIA"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Buicuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4 0213104641, Email: [email protected], Fax: +4 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bacau
Adresa postala: Str. Cuza Voda nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.+4 0234513296, Email: [email protected], Fax: +4 0234514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pentru un act al autoritatii contractante pe care contestatorul il considera nelegal, contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Compania Judeteana Apa Serv S.A. Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Tel.+4 0233233340, Email: [email protected], Fax: +40233218937
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.12.2008 15:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer