Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Supervizare FIDIC si asistenta tehnica pe durata implementarii contractelor de lucrari ISPA Faza II ISPA 2002 RO 16 P PE 023-7


Anunt de participare (utilitati) numarul 68479/11.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Judeteana Apa Serv S.A. Neamt
Adresa postala: Str. Lt. Draghescu, Nr. 20, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Harabagiu, Tel.0233/233340 int 130, Email: [email protected], Fax: 0233/218937, Adresa internet (URL): www.apa-serv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Supervizare FIDIC si asistenta tehnica pe durata implementarii contractelor de lucrari ISPA Faza II ISPA 2002 RO 16 P PE 023-7
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL PIATRA NEAMT
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de supraveghere FIDIC-potrivit Ordinului MEF nr. 915/465/415 din 2008 pentru lucrari de construire retele alimentare cu apa si de canalizare, reabilitare statie de tratare apa bruta, reabilitare rezervoare de apa potabila, reabilitare si construire statii de pompare ape uzate.Servicii de supervizare potrivit Manualului FIDIC Galben, editia 1999, pentru perioada de notificare a defectiunilor, pentru contractul "Reabilitarea Statiei de Epurare din Piatra Neamt" ISPA 2002 RO 16/PE 023-03
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EFECTUAREA DE SERVICII DE SUPRAVEGHERE A LUCRARILOR, DE PROIECTARE TEHNICA SI DE ASISTENTA TEHNICA PE DURATA IMPLEMENTARII CONTRACTELOR DE LUCRARI FAZA II , ISPA 2002 RO 16 P PE 023-07(23 LUNI)
Valoarea estimata fara TVA: 740, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.01.2009 pana la 30.11.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 14800 euro
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de coeziune prin Masura ISPA 2002 RO 16 P PE 023
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratii privind eligibilitatea formular 12 ADeclaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 formular 12 BPentru persoanele juridice/fizice Romane: - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului- Autorizatie de functionare/ alte echivalente, din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate prestarea serviciilor solicitate.Pentru persoanele juridice straine: - Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala , in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani , de doua ori valoarea estimata a contractului;
- demonstrarea ca operatorul economic are acces la sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau la alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii pentru perioada de executie a contractului.Pentru aceasta operatorul economic va prezenta documente edificatoare cum ar fi: - declaratii bancare corespunzatoare;
- bilantul contabil pe perioada semestrului II 2005, 2006, 2007 si semestrul I 2008;
- declaratii privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului(asistenta tehnica pentru supervizare, sevicii de proiectare si verificare autorizata de proiect in proiecte similare de mediu, finantate de Uniunea Europeana si/sau Institutii Finantatoare Internationale), care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani( semestrul II 2005, 2006, 2007 si semestrul I 2008)- Operatorul va completa Fisa de identificare fiscala din formularul Anexa VII A
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDocumentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Operatorul economic va prezenta: -formularul B2 informatii generale.- o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continind valori, perioade de prestare, beneficiari(formular 12E)- o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si la resursele de studiu si cercetare;
- informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii(Formular 12I). CV-urile vor contine cel mult 3 pagini scrise cu caracter de 12 la care se vor atasa copii legalizate dupa certificate de studii/autorizatiile solicitate prin caietul de sarcini pentru personalul ofertat. Formularul CV este prezentat in Formularul C5C.Din CV-urile atasate, solicitate in formularul nr. 121 trebuie sa rezulte ca personalul propus pentru indeplinirea contractului de servicii indeplineste cerintele minime prevazute in caietul de sarcini.- pentru prezentarea personalului ce va fi inclus in contract se va completa formularul C5B iar la semnarea contractului se vor prezenta declaratiile de exclusivitate si disponibilitate potrivit formularului Anexa VIII.- pentru fiecare expert se va atasa o declaratie de exclusivitate si disponibilitate- informatii privind masurile de protectia muncii pe care operatorul le va lua in timpul indeplinirii contractului de servicii;
- minim 2 scrisori de recomandare - Formular C3- Cerinte privind standardele de asigurare a calitatii.Operatorul economic va dovedi ca este certificat SR EN ISO 9001 din 2001. Acest standard este identic cu Standardul European EN ISO 9001:2000- Cerinte privind standardele de protectie a mediuluiOperatorul va dovedi ca este certificat SR EN ISO 14001 din 2005. Acest standard este identic cu standardul european EN ISO 14001:2004
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Punctaj financiar
50%
Descriere:
2.
Punctaj tehnic potrivit fisei de date a achizitiei
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
ISPA 2002 RO 16 P PE 023-07
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.12.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.12.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.12.2008 10:00
Locul: Sediul Companiei Judetene APA SERV SA Neamt, Str. Lt. Draghiescu, nr. 20, Piatra Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau delegatii imputerniciti ai firmelor care au depus oferte.Identificarea se face in baza actului de identitate si a imputernicirii
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): MASURA ISPA 2002 RO 16 P PE 023 "IMBUNATATIREA SISTEMELOR DE ALIMENTARE CU APA POTABILA, CANALIZARE SI A STATIEI DE EPURARE DIN PIATRA NEAMT, ROMANIA"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4 0213104641, Email: [email protected], Fax: +4 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bacau
Adresa postala: Str. Cuza Voda nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.+4 0234513296, Email: [email protected], Fax: +4 0234514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor are obligatia de a solutiona in termen de 30 de zile de la data primirii dosarului achizitiei publice de la autoritatea contractanta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: Compania Judeteana Apa Serv S.A. Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Tel.0233233340, Fax: 0233218937
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.11.2008 12:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer