Licitatie Publica - Supervizare FIDIC si Asistenta tehnica pe durata implementarii contractelor de lucrari ISPA Faza II ISPA 2002 RO 16 P PE 023-07
Anunt de participare (utilitati) numarul 73819/20.03.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Judeteana Apa Serv S.A. Neamt
Adresa postala: Str. Lt. Draghescu, Nr. 20, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Sediul companiei, Tel.0233/233340 int 130, In atentia: Maximilian Strat, Email: [email protected], Fax: 0233/218937, Adresa internet (URL): www.apaserv.eu, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Supervizare FIDIC si Asistenta tehnica pe durata implementarii contractelor de lucrari ISPA Faza II ISPA 2002 RO 16 P PE 023-07
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Piatra Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de supraveghere FIDIC potrivit Ordinului MEF nr.915/465/415 si Instructiunii 6/10.07.2008 AM ex ISPA pentru lucrari de construire retele alimentare cu apa si de canalizare, reabilitare statie de tratare apa bruta, reabilitare si construire statii de pompare ape uzate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestari servicii - In Caietului de sarcini sunt prezentate tipul activitatilor, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului
Valoarea estimata fara TVA: 740, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 14000 EuroDetalii despre modul de constituire se gasesc in documentatia de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Masura ISPA 2002 RO 16 P PE 023
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere (dupa caz) / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime: Declaratie privind eligibilitatea;Formularul nr. 12 ADeclaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul 12 C)Declaratia de neincadrare in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (Formularul 12B)
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si a taxelor catre stat, a taxelor locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat. Ofertantul va pune la dispozitie orice document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit. Toate documentele urmeaza a fi anexate la Formularul 12B;
Cerinte privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
1. Persoane juridice/fizice romane
a. Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, Autorizatie de functionare / altele echivalente, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate efectuarea serviciilor solicitate
2. Persoane juridice /fizice straine
a. Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini
In cazul unui parteneriat, declaratiile vor fi completate si prezentate de catre fiecare partener (membru) sau subantreprenor in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
1. o cifra de afaceri medie anuala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 2 ani, in suma de minim 740.000 euro, calculat la cursul BNR din 31.12.2007, respectiv 31.12.2008.2. Activitate profitabila inregistrata in anul 2007 si sem. 1 din 2008
Pentru demonstrarea indeplinirii acestor cerinte operatorul economic va prezenta documente edificatoare: a) bilantul contabil in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul pentruperioada: 2007 si 2008;b) declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului care vizeaza activitatea din ultimii 2 ani (2007 si2008).3. Operatorul va completa Fisa deidentificare financiara din Formularul 4.3.2
4. Operatorul va completa Formularul4.3.1- informatii generale.
Documentele emise in alta limba decat limbaromana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana
Nota: Daca un grup de operatori economici depune o oferta, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
1. Minim 2 experiente similare, insotite de recomandarile si contractele aferenteSe solicita cel putin 2 (doua) contracte finalizate de asistenta tehnica/supervizare de lucrari, cu activitate in infrastructura de apa si apa uzata (CPV-uri similare cu CPV urile prezentului contract), de complexitate similara cu prezentul contract, din care unul in valoare de minim 400.000 euro in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)
Se solicita completarea formularului nr. 12E din SectiuneaFormulare.
Recomandarile prezentate vor fi in original iar contractele vor fi prezentate in copie simpla.2. Efectivele medii anuale ale personalului angajat de catre ofertant (individual sau asociere);
-se vor prezenta CV urile pentru expertii-cheie( avand formatul din anexa C5C)- se vor prezenta declaratii de exclusivitate si disponibilitate (Anexa VIII), semnate in original de fiecare expert-cheie propus in oferta, pentru a demonstra urmatoarele :
Expertii-cheie propusi in oferta nu sunt propusi si in alta oferta pentru aceeasi procedura de achizitie publica;
Fiecare expert-cheie este disponibil, capabil si doreste sa lucreze pe toata perioada alocata pentru el, in perioada de implementare a contractului, asa cum este indicat in caietul de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Oferta financiara
40%
Descriere: Evaluare conform fisei de date
2.
Metodologia (strategia) de prestare a serviciilor
20%
Descriere: Evaluare conform fisei de date
3.
Organizarea si planificarea in timp a activitatilor, pe durata contractului
20%
Descriere: Evaluare conform fisei de date
4.
Gradul de intelegere a obiectivelor proiectului si a rezultatelor asteptate de la ofertant
20%
Descriere: Evaluare conform fisei de date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
ISPA 2002 RO P PE 023-07
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S147-198047 din 31.07.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2009 11:00
Locul: Sediul companiei APA SERV SA, la adresa sus-mentionata
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau delegatii imputerniciti ai firmelor care au depus oferte (pentru care s-a depus si garantia de participare). Identificarea: pe baza actului de identitate si a imputernicirii
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): MASURA ISPA 2002 RO 16 P PE 023 "IMBUNATATIREA SISTEMELOR DE ALIMENTARE CU APA POTABILA, CANALIZARE SI A STATIEI DE EPURARE DIN PIATRA NEAMT, ROMANIA"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234 513 296, Email: [email protected], Fax: 0234 514 275, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2009 11:01