Licitatie Publica - Supervizare lucrari la obiectivul Punct control si trecere a frontierei cu bacul la Tr.Mag-Nikopol
Anunt de participare numarul 3127/22.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN TELEORMAN
Adresa postala: str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: VICTOR PIPEREA, Tel.0247/314415, Email: [email protected], Fax: 0247/314415
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Teleorman
Adresa postala: str.Dunarii, nr.178, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentul Unitati Implementare Proiecte-camera 78, Tel.0247/313034, In atentia: Predescu Marin, Fax: 0247/314787
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Teleorman
Adresa postala: str.Dunarii, nr.178, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul achizitii publice-camera 62, Tel.0247/311201 int.337, In atentia: Horga Mariana, Fax: 0247/311201 int.337
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Teleorman
Adresa postala: str.Dunarii, nr.178, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul achizitii publice-camera 62, Tel.0247/311201 int.337, In atentia: Horga Mariana, Fax: 0247/311201 int.337
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Supervizare lucrari la obiectivul Punct control si trecere a frontierei cu bacul la Tr.Mag-Nikopol
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: zona port Turnu Magurele-Nikopol
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Supervizare lucrari la obiectivul , ,Punct control si trecere a frontierei cu bacul la Turnu Magurele (Romania)-Nikopol (Bulgaria)'
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74231100-8 - Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Supervizare lucrari.
Valoarea estimata fara TVA: 128, 733RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare la licitatie este de 1300 lei.Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al judetului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor art.44 din O.U.G. nr.34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006
Certificat constatator emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.- Autorizatie conform Legii nr.10/1995, legea calitatii in constructii;
- Autorizatie conform prevederilor Inspectoratului de stat in constructii
Persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc oforma de inregistrare/atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilant contabil la 31.12.2006
- Asigurarea riscului profesional
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Lista principalelor servicii similare prestatein ultimii 3 ani , insotita de recomandari din partea beneficiarilorb) Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
CV-uri ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: In baza unei solicitari scrise si achitarea contravalorii documentatiei de atribuire la casieria institutiei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 26.06.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2007 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel sectia contencios -administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic si contencios
Adresa postala: Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Tel.0247/311201 int.384
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2007 18:04