Licitatie Publica - Supervizare reabilitare DN24 limita judet Galati/Vaslui-Crasna km 51+000-km 105+070 si DN24B Crasna-Albita km 0+000-km 47+881
Anunt de participare numarul 105908/14.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Horia Nicolae ? Director Licitatii, Contractare si Servicii Suport - CNADNR SA, Tel. +40 (21) 264 32 96, In atentia: Horia Nicolae ? Director Licitatii, Contractare si Servicii Suport ? CNADNR SA, Email: [email protected], Fax: +40 (21) 264 32 98, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Supervizare reabilitare DN24 limita judet Galati/Vaslui-Crasna km 51+000-km 105+070 si DN24B Crasna-Albita km 0+000-km 47+881
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Judetul Vaslui si Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de supervizare a lucrarilor de reabilitare asa cum sunt descrise in cuprinsul Documentatiei de Atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Supervizare reabilitare DN24 limita judet Galati/Vaslui-Crasna km 51+000-km 105+070 si DN24B Crasna-Albita km 0+000-km 47+881. A se vedea detalii in Documentatia de Atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 8, 901, 279.27RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
51 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare, eliberata in numele ofertantului in cuantum de 177.000 Lei sau 42.669 Euro.Garantie de buna executie: 10% din valoarea de contract acceptata, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri nerambursabile de la Comunitatea Europeana(FEDR) POST/2010/2/1/005 - Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul atribuirii contractului, acordul de asociere va fi legalizat in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Form. 1-? Decl privind neincadrarea in sit. prev la art 180 din OUG 34/2006?;Form 2- ? Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181/OUG 34/2006?; Certif./ Doc edificatoare: Certificate atestare Fiscala si Certificate constatoare privind indeplinirea oblig exigibile de plata ?pct 5.1.2 din Fisa de Date. Form. 3 ?Declaratie privind capacitatea de exercitare a activ. prof.? ; Certif./ Doc edificatoare: certificat de inregistrare (C.U.I.), emis de ORC de pe langa Tribunal teritorial, in copie legalizata, certificat constatator emis de ORC care sa ateste ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, in original (in copie legalizata numai in cond. in care in cuprinsul Certif.Const. se specifica faptul ca acesta este valabil si in copie legaliz) valabil la data prezentarii lui, in conformitate cu legisl. in vigoare. Pt pers juridice/ fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Media rezultatelor exercitiilor financiare nete (profit net/pierdere) ale ofertantului trebuie sa fie pozitiva pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009)2. Media cifrelor de afaceri globale ale ofertantului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009), trebuie sa fie in valoare de minim 8.000.000 Lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul tb sa dem ca a finalizat in ultimii 5 ani* cel putin 1 contract de supervizare lucrari deconstructie noua si/sau reabilitare si/sau modernizare si/sau largire de drum national /dr expres/autostrada, in care participarea ofertantului la contract a fost de minim 4.000.000** Lei fara TVA, iar pentru contractul de executie a lucrarilor pentru care s-a asigurat supervizarea au fost aplicate conditiile de contractFIDIC Cartea Rosie/Galbena sau conditii similare acestora sau Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani* cel mult 3 contracte de supervizare de lucrari de constructie noua si/sau reabilitare si/sau modernizare si/sau largire de drum national si/sau drum expres si/sau autostrada, in care participarea ofertantului, cumulat pentru cele 3 contracte, a fost de minim 7.500.000** Lei fara TVA, iar pentru contractul de executie a lucrarilor pentru care s-a asigurat supervizarea au fost aplicate conditiile de contractFIDIC Cartea Rosie/Galbena sau conditii similare acestora
Note: *Prin ultimii 5 ani se intelege perioada cuprinsa intre 31.08.2005 pana la termenul limita de depunere a ofertelor. Data de finalizare a contractului trebuie sa se incadreze in acest interval; **In cazul derularii acestor contracte in asociere, partea din valoarea si/sau serviciile contractului ce a/au revenit ofertantului trebuie sa aiba cel putin nivelulminim de mai sus cu conditia prezentarii unor dovezi concludente privind incadrarea ofertantului cerinta obligatorie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Coord Proiect?sef echipa : min 8 ani exp.prof. gen in dr (Autostr, DN, dr. expr, DJ si str in loc.urb) in activ de lucr de constr/superviz lucr de constr/manag de proiect/contr/proiectare; exp prof specif: min 5 ani exp.prof. in superviz** lucr constr noua /reab /modern /largire DN/dr expr/autostr; min 2 ani exp prof in superviz** lucr constr noua/reab /modern/largire DN/dr expres si/ sau autostr cares-au executat conf cond de contr FIDIC Cartea Rosie/Galb sau cond similare***; exp prof in activ de superviz** a lucr ca sef echip/coord contr/Ing FIDIC sau in poz simil: Dir Proiect/Manag Proiect sau Adj Dir Proiect/Adj Manag Proj, pt uncontr de lucr constr noua/reab/modern/larg DN/dr expres/autostr, in care costul total al lucr supervizate sa fie de min 84.000.000lei faraTVA.Ing constr-asig calitatii(corespond cu ISC-242): exp.prof gen min 6ani in autostr, DN, dr expres, DJ, in activ delucr constr/superviz lucrconstr /manag de proiect/contr/proiectare; exp. prof. specif min. 4 ani in asig calitin poz de Resp Contr Calit /Resp Asig Calit/Sef Lab in lucrde constr noua /reab /moderniz /largire DN /dr expres/autostr 3. Ing de cant: Exp prof gen: Min 7 ani exp prof in dom dr (autostr, DN, dr expr, DJ si strazi in localitati urbane)in activ de lucrari de constr/superviz lucrde constr/management de proiect/contr si /sau proiectare. Exp prof specif: Min 4 ani exper prof in superviz**reabilit /modern /larg de DN /dr expres /autostr; Min2 ani exper profes in superviz** lucrde constr noua /reab/moderniz/largire de DN/dr expr/autostr care s-au executat conf condr de contrFIDIC Cartea Rosie/Galb sau cond similare ***.Exp prof in activ de superviz**a lucr in calit de Ing de cant sau intr-o poz simil, pt uncontrde lucr de constr noua/reab/modern/DN dr expr/autostr, in care costul total al lucr superviz sa fie de min 63.000.000 Lei fara TVA.Se consid cunostinte bunelb rom /lb engl dc exp cheie intrun min niv 2.** Superviz lucr reprez activ desf in cadrul unei firme angaj de catre Benef/Invest, prin care a fost asig supravlucr execut sau a activ indepl de Antrepr, ***nu vor fi consid acele proiecte in care superviz a vizat activit de proiect desf de catre Antrepr.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
POST/2010/2/1/005
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2010 10:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2010 13:00
Locul: Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania SA, B-dul Dinicu Golescu, Nr. 38,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte pentru proiectul respectiv (max 2pers/op ec), observatori MFP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul de Finantare nr. POST/2010/2/1/004 incheiat intre Guvernul Romaniei si Comisia Europeana (FEDR)
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
a) Moneda in care trebuie intocmita oferta - Lei b) Prezentul contract intra sub incidenta acordului OMC.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 310.46.42, ,Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Splaiul Independenteinr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. +40 (021) 319.51.80;+40 (021) 319.51.81; +40 (021) 319.51.83, Email: [email protected]; [email protected], Fax: +40 (021) 319.51.76, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspx?idInstitutie=2
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios din cadrul CNADNR SA
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu, nr.38, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 (021) 264.34.07, Fax: +40 (021) 264.32.98, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2010 20:06