Licitatie Publica - supervizare si control colectare date ()SCADA)
Anunt de participare (utilitati) numarul 133728/07.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA OLT SA
Adresa postala: str. Artileriei, nr. 2, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230072, Romania, Punct(e) de contact: DAN NEDELEA, Tel. +40 0249431750, In atentia: MAGDA DOROBANTU - Director General, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0349401168, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
supervizare si control colectare date ()SCADA)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii Contractante
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Supervizare si control colectare date (SCADA)?, montarea si punerea in functiune, proiectarea, integrarea, instruirea si asigurarea service-ului, conform prevederilor caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42961200-2 - Sisteme Scada sau sisteme echivalente (Rev.2)
48420000-8-Pachete software si suite de pachete software de gestionare a instalatiilor (Rev.2)
51220000-0-Servicii de instalare de echipament de control (Rev.2)
72212514-5-Servicii de dezvoltare de software pentru acces la distanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In Caietul de sarcini ce face parte integranta din prezenta documentatie sunt prezentate produsele si cantitatile care facobiectul achizitiei prezentei proceduri, impreuna cu necesarul de lucrari de instalare/ servicii post-vanzare precum si necesitatile ce decurg din realizarea la cheie a sistemului deSupervizare si control colectare date (SCADA) care va permite managementul centralizat al informatiilor colectate din sistemele de alimentare cu apa si canalizare din cele 5 orase ale judetului Olt (Slatina, Scornicesti, Piatra Olt, Potcoava si Draganesti Olt) si va ajuta Compania de apa sa aiba un control mai bun asupra intregului sistem de apa.
Se solicita o solutie integrata, la cheie, care sa cuprinda urmatoarele: ?furnizare echipamente necesare (hardware, software inclusiv licente);
?instalare;
?verificare;
?punere in functiune;
?dezvoltare aplicatii;
?training utilizatori;
?manuale de intretinere, operare si exploatare.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 803, 583RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare (Formular 5.3)va fi depusa doar in original si va fi prezentatala data si ora deschideriiofertelor.Cuantumul garantiei de participare este de 72.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare :120 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelorde participare.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurarib)Scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante conform formularului anexat.Scrisorile de garantie vor fi eliberate de o banca din Romania, sau dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.In oricare forma va fi emisa garantia de participare va fi irevocabila, la prima cerere a autoritatii contractante. Cuantumul garantiei de buna executie: 5 %din valoarea contractului de achizitie publica de bunuri, fara TVA, si se va constitui prin una din urmatoarele modalitati, dar nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului: ? Scrisoare de garantie de buna executie (Anexa IVA), emisa de o banca cu sediul sau sucursala in Romania valabila cel putin pe perioada de derulare a contractuluisau? scrisoare de garantie emisa in conditiile legii de o societate de asigurari cu sediu sau sucursala in Romania prezentata in original inclusiv toate anexele (ex. Conditii de asigurare, Alte clauze, etc) si dovezile privind achitarea primelor de asigurare (ordin de plata vizat banca, chitanta) , fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor.Garantia de buna executie va face referire expresa la contractulincheiat cu autoritatea contractanta. Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte investitii .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene 85%Cofinantare nationala - 15%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formularul nr. 4.1.1 Declaratie privind calitatea de participant la procedura
2.Formularul nr. 4.1.1.a Certificat de participare cu oferta independent
3.Formularul nr. 4.1.1.b Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese)
In cadrul autoritatii contractante detin functii de decizie urmatoarele persoane:
Dorobantu Magdalena - Director General
Bircea Cristi - Director Adjunct
Stancu Adrian - Director economic
Dumitrescu Mariana - Sef compartiment financiar-contabil
Barbu Doinita - Sef Unitate Implementare a Proiectului
Nedelea Dan - Responsabil Achizitii PubliceInformatii despre ofertant:
Operatorul economic ofertant trebuie sa completeze:
1. Formularul nr. 4.1.2Informatii generale despre ofertant
2. Formularul nr. 4.1.2.aDate despre asociere (daca este cazul)
3. Acordul sau scrisoarea preliminara de asociere ( daca este cazul Formular nr. 4.1.2.b)Nota: Oferta trebuie sa cuprinda declaratie comuna (formular propriu), pe proprie raspundere, in care sa se mentioneze faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca vor ramane impreuna in contract pana la finalizarea acestuia, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele si pe seama tuturor asociatilor si ca este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.
Informa?ii privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006
1. Formular 4.1.3 Declaratie privind eligibilitatea (Inclusiv fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare si documentele cerute).
2. Ofertantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.
Nota: Sustinatoriiofertantilor (daca este cazul) vor completa si prezenta documentele solicitate in acesta sectiune
Informa?ii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG
2. Certificatul de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul general consolidat.
3. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat.
4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea indeplinirii cerintei ? eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.
Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a lunii anterioare termenului de depunere a ofertelor.
Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original saucopie certificata pentru conformitate cu originalul.
Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens
Documentele din aceasta sectiune vor fi emise integral de fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.
Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original sau copie semnata pentru conformitate cu originalul.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie semnata ?conform cu originalul? la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care traducatorul nu este autorizat acestea vor fi legalizate la notar.
In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii semnate ?conform cu originalul?. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Inregistrarea ca persoana juridica/fizica romana/straina
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, nu mai vechi de 30 de zile, din care sa rezulte din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Documentele din aceasta sectiune vor fi emise integral de fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.
Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original sau copie semnata pentru conformitate cu originalul.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie semnata ?conform cu originalul? la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care traducatorul nu este autorizat acestea vor fi legalizate la notar.
In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii semnate ?conform cu originalul?.
Precizari :
In conformitate cu prevederile art. 185 alin. (2) din OUG34/2006, daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente oficiale care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Daca un grup de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Ofertantul are dreptul de a subcontracta o parte din contract, fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica.
Ofertantii care se incadreaza in categoria I.M.M care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006) beneficiaza de reducere de 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si de garantia pentru participare (pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente care dovedesc ca sunt I.M.M).
In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, atunci se va prezenta o declaratie angajament conform Formularului nr. 4.3 incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
In cazul in care sustinerea tertului vizeaza fonduri financiare care pot fi puse efectiv la dispozitie ofertantului, atunci angajamentul ferm trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea finalizarii contractului.
In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului de achizitie, angajamentul ferm trebuie sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati, sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului.
Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care va face parte integranta din contractul de achizitie publica si va asigura dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.
Persoanele juridice straine vor atasa, in copie, insotite de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care traducatorul nu este autorizat acestea vor fi legalizate la notar.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Nota: Operatorul economic caruia i se va atribui contractul va prezenta la semnarea acestuia Formularul nr. 4.3.a Fisa de Identificare financiaraPrecizari :
Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia tehnica si / sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederileart. 11, alin. 4 si 5dinHG nr. 925/2006modificata prinHG 834/2009 pentru demonstrarea capacitatii sale tehnice si / sau profesionale , acesta are obligatia de a prezenta la sedinta de deschidere a ofertelor, in anexa la declaratia pe propria raspundere, in mod obligatoriu datele din contractele referitoare la: beneficiarul, obiectul, valoarea, perioada de executie, caracteristici tehnice ale contractului respectiv etc.
La evaluarea capacitatii tehnico-profesionale a ofertantilor se vor lua in considerare si datele subcontractantilorinsa doar pentru partea din contractpe care acestia o vor indeplini. Acest lucru are in vedereresursele materiale si umanepe careacestia le vor disponibiliza pentru indeplinirea partii lor din contract.
Capacitatea tehnica si/sauprofesionala a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a unei/unor terte persoane, atunci se va prezenta o declaratie conform Formularele4.4.a si/sau, 4.4.b, dupa caz si un angajament ferm al persoanei respective, conform Formularului nr. 4.4 , incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 cu completarile si modificarile ulterioare. In acest sens persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala va prezenta documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor.
In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte privind experienta similara, reflectata prin prezentarea unei liste de servicii/lucrari, atunci angajamentul ferm trebuire sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati in indeplinirea contractului sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului.
In situatiile prezentate mai sus, sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globala in ultimii trei ani: minim 8.000.000 lei
Bilantul contabil pe ultimii trei ani (31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010), insotit de contul de profit si pierdere in copie lizibila cu mentiunea ? conf.cu originalul?
sau.
Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declara?ie privind lista principalelor contractein ultimii 3 ani, incepand cu 1 ianuarie 2009 si pana la data depunerii ofertei, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, etc, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Pentru indeplinirea contractului se solicita urmatoarele persoane responsabile:
? Expertul 1 ? Director de proiect/Manager de proiect, responsabil cu urmarirea progresului si a rezultatelor aflat in contact direct cu Autoritatea Contractantao Absolvent de invatamant superior, de lunga durata indomeniul aplicabil obiectului contractului(IT&C sau automatizari sau electro;nica si comunicatii)o Cunostinte privind o metodologie de project management, dovedite prin certificare cum ar fi Project Management Professional sau echivalent.
o Participare, in calitate de director/manager de proiect, in cel putin 1 proiect deimplementare sisteme SCADA
? Expertul 2 ? Responsabil de dezvoltare SCADA, cu rol de a coordona toate activitatile de dezvoltare si implementare a sistemului informatic
o Absolvent de invatamant superior, de lunga durata in domeniul aplicabil obiectului contractului (IT&C sau automatizari sau electro;nica si comunicatii)o Cunostinte privind dezvoltarea de sisteme de control , dovedite prin certificari emise de producatori de sisteme SCADA
o Participarea in calitate de responsabil de dezvoltare, in cel putin un proiect deimplementare sisteme SCADA
? Expertul 3 ? Responsabil cu controlul calitatii, desemnat pentru a controla ca toate fazele proiectului sa respecte normele de calitate
o Absolvent de invatamant superior, de lunga durata in domeniul aplicabil obiectului contractului (IT&C sau automatizari sau electro;nica si comunicatii)
o Cunostinte privind auditul sistemelor informatice dovedite prin certificateo Participare in calitate de responsabil cu controlul calitatii in cel putin 1 proiect deimplementare sisteme SCADA
? Lista personalului responsabil/?cheie? care va fi angajat in cadrul contractului
? CV-urile personalului ?cheie?
Fisa de experienta similara
? implementarea unui Sistem de Telecontrol (SCADA) pentru managementul resurselor de apa, alimentarii cu apa si/sau al apei uzate? realizarea unui Dispecerat de Control care sa realizeze telecontrolul a diferite Centre de Control Locale
? experienta similara in valoare de minim 4.000.000 Lei in contracte relizate si implementate pentru Sisteme de Telecontrol (SCADA)
Standarde de asigurarea calitatii. Certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001 sau echivalent.
Standarde de protectia mediului. Certificarea sistemului de management al mediului ISO 14001 sau echivalent.
Standarde de securitatea informatiei. Certificare sistemului de management al securitatii informatiei ISO 27001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul. Numarul de runde ale licitatiei electronice: una runda. Licitatia electronica va incepe la minim doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata rundei 1 (una) zi (24 ore)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CL 11
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.04.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2012 12:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante, str. Artileriei nr.2, Slatina 230072, jud. Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect cod : CCI 2007 RO 161 PR 010 Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 - " Extindere si reabilitare a sistemelor de apa si apa uzata in judetul Olt"
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare o noua oferta financiara in plic inchis. Orice erori aritmetice vor fi corectate in conformitate cu legislatia aplicabila. Conform art.202 alin.1 din OUG 34 / 2006, in cazul unei oferte care are un preT aparent neobisnuit de scazut in raport cu ceea ce urmeaza a fi furnizat, executat sau prestat, autoritatea contractanta va solicita ofertantului, in scris si inainte de a lua o decizie de respingere a acelei oferte, detalii si precizari pe care le considera semnificative cu privire la oferta, precum si de a verifica raspunsurile care justifica preTul respectiv. Conform art.203 alin.1 din OUG 34 / 2006, atunci cand autoritatea contractanta constata ca o oferta are un pret aparent neobisnuit de scazut deoarece ofertantul beneficiaza de un ajutor de stat, oferta respectiva poate fi respinsa pe acest temei numai daca, in urma clarificarilor solicitate, ofertantul este in im- posibilitate de a demonstra, intr-o perioada de timp de 3 zile, ca ajutorul de stat a fost acordat in mod legal. La licitatia electronica pot participa doar operatorii economici inscrisi in SEAP. Modul de inscriere in SEAP este descris pe site-ul www.e-licitatie.ro.Conform prevederilor art. 168 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006, pe parcursul efectuarii rundei de licitatie electronica, autoritatea contractanta nu are dreptul de a dezvalui identitatea ofertantilor;Licitatia electronica se finalizeaza la un moment precis stabilit ce va fi comunicat ofertantilor prin invitatia de participare; In urma desfasurarii etapei finale de licitatie electronica, ofertantii vor depune la sediul autoritatii contractante, imediat dupa afisarea clasamentului in SEAP, ofertele revizuite semnate corespunzator.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania de Apa Olt SA
Adresa postala: str. Artileriei nr.2, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230072, Romania, Tel. +40 0249431750, Email: [email protected], Fax: +40 0349401168
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2012 07:47