Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Supervizarea Constructiei Variantei de Ocolire a Municipiului Alexandria


Anunt de participare numarul 105734/11.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Licitatii, Contractare si Servicii Suport, Tel. 021.264 32 92, In atentia:  Horia Nicolae ? Director Directia Licitatii, Contractare si Servicii Suport, Email:  [email protected], Fax:  021.318.66.62, Adresa internet (URL):  www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Supervizarea Constructiei Variantei de Ocolire a Municipiului Alexandria
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Judetul Teleorman si Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Supervizarea Constructiei Variantei de Ocolire a Municipiului Alexandria. Serviciile solicitate de Autoritatea Contractanta sunt descrise in cuprinsul Documentatiei de Atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Supervizarea Constructiei Variantei de Ocolire a Municipiului Alexandria. A se vedea informatiile cuprinse in Documentatia de Atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 902, 376.23RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
51 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant particip-38.000 Lei sau 9125, 18 Euro calculat la un curs mediu pt perioada 01.01.2010?31.07.2010 de 4, 1643 Leu/Euro, publicat de BNR; Garantia de buna executie?10% din pret contract, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR);Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere ce va fi legalizat in cazul atribuirii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Form. 1-? Decl privind neincadrarea in sit. prev la art 180 din OUG 34/2006?;Form 2- ? Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181/OUG 34/2006?; Certif./ Doc edificatoare: Certificate atestare Fiscala si Certificate constatoare privind indeplinirea oblig exigibile de plata ?pct 5.1.2 din Fisa de Date. Form. 3 ?Declaratie privind capacitatea de exercitare a activ. prof.? ; Certif./ Doc edificatoare: certificat de inregistrare (C.U.I.), emis de ORC de pe langa Tribunal teritorial, in copie legalizata, certificat constatator emis de ORC care sa ateste ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, in original (in copie legalizata numai in cond. in care in cuprinsul Certif.Const. se specifica faptul ca acesta este valabil si in copie legaliz) valabil la data prezentarii lui, in conformitate cu legisl. in vigoare. Pt pers juridice/ fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Media rezultatelor exercitiilor financiare nete (profit net/pierdere) ale ofertantului trebuie sa fie pozitiva pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009), 2. Media cifrelor de afaceri globale ale ofertantului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009), trebuie sa fie in valoare de minim 1.700.000 Leifolosind Form. 4 si Anexa Form 4din Sectiunea III- Formulare aDocumentatiei de Atribuire; Certif./ Doc edificatoare: Bilanturile contabile pe ultimii trei ani(2007;2008;2009) inreg. la organele competente conf.prev.legale in vigoare insotite de Rapoartele de Audit.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantultb sa dem ca a finalizat in ultimii 5 ani* cel putin 1 contract de supervizare lucrari deconstructie noua si/sau reabilitare si/sau modernizare si/sau largire de drum national /dr expres/autostrada, in care participarea ofertantului la contract a fost de minim 1.650.000** Lei fara TVA, iar pentru contractul de executie a lucrarilor pentru care s-a asigurat supervizarea au fost aplicate conditiile de contractFIDIC Cartea Rosie/Galbena sau conditii similare acestora.
Note: *Prin ultimii 5 ani se intelege perioada cuprinsa intre 31.08.2005 pana la termenul limita de depunere a ofertelor. Data de finalizare a contractului trebuie sa se incadreze in acest interval; **In cazul derularii acestor contracte in asociere, partea din valoarea si/sau serviciile contractului ce a/au revenit ofertantului trebuie sa aiba cel putin nivelulminim de mai sus cu conditia prezentarii unor dovezi concludente privind incadrarea ofertantului in cerinta obligatorie
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorii experti cheie: Coordonator de proiect ? sef echipa;Ing constructor ? asigurarea calitatii (corespondenta cu ISC - 242) care tb sa indeplineasca : cerinte de calificari si abilitati - licentiat al unei Facultati de Constructii, cunostinte bune de limba romana si/sau engleza*, precum si nivelurile specifice minime necesare de mai jos prezentate si in Fisa de Date a Achizitiei la pct 5.4.2- Informatii privind capacitatea profesionala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Coord.de Proiect?sef echipa : Min 8 ani exp.prof. gen in dom drum (Autostr, DN, dr. expres, DJ si str in loc.urb) in activ de lucr de constr si/sau superviz lucr de constr si/sau manag de pr/contr si/sau proiectare; Exp prof specif: -min 5 ani exp.prof. in superviz** lucr constr noua si/sau reab si/sau moderniz si/sau largire DN si/sau dr expres si/sau autostr; -min 2 ani exp prof in superviz** lucr constr noua si/sau reab si/sau moderniz si/sau largire DN si/sau dr expres si/ sau autostr cares-au executat conf cond de contr FIDIC Cartea Rosie/Galbena sau cond similare acestora***; -exp prof in activ de superviz** a lucr ca sef echipa/coord contr/Ing FIDIC sau in pozitii similare: Dir Proiect/Manag Proiect sau Adj Dir Pr/ AdjManag Proiect, pt uncontr de lucr constr noua si/sau reab si/sau moderniz si/sau largire DN si/sau dr expres si/sau autostr, in care costul total al lucr supervizate sa fie de min 12 mil EURO.Ing constructor-asig calitatii (corespond cu ISC-242): exp.prof gen min 6 ani in dom drum(autostr, DN, dr expres, dr. judetene si str in loc urb)in activ delucr constr si /sau superviz lucrconstrsi/sau manag de proiect/contract si /sau proiectare; exp. prof. specif min. 4 ani in asig calitatii in pozitiile de Respons Control Calit / Respons Asig Calit/ Sef Lab in lucrde constr noua si/sau reab si/sau moderniz si/sau largire DN si/sau dr expres si/sau autostrNote: * Se consid cunostinte bune lb romana /lb engleza dc expertul cheie intruneste min niv 2 - citit, scris, vorbit - pe scara de competenta mentionata in CV.** Superviz lucr reprezinta activ desfasurata in cadrul unei firme/echipe de consult angajata de Benef/Investitor, prin care a fost asig supravegherealucr executate sau a activit indeplinite de Antreprenor, in scopul certif conformitatii calit si cantitat acestora cu contr, doc de executie si reglem th si legislat in vigoare. Evaluarea indeplinirii cerintelor min privind exp prof specif in superviz a expertilor propusi, se va face in baza acestei def.***nu vor fi considerate acele proiecte/perioade in care superviz a vizat activit de proiectare desfasurata de catre Antreprenor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.09.2010 10:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2010 13:00
Locul: Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania SA, B-dul Dinicu Golescu, Nr. 38,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezent imputerniciti ai op ec care au depus oferte pentru proiectul respectiv (max 2 pers/societate), observatori MFP, persoane autorizate de conducerea CNADNR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR); Bugetul de stat
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
a) Moneda in care trebuie intocmita oferta - Lei b) Prezentul contract intra sub incidenta acordului OMC. c) Data limita pentru solicitarea clarificarilor data 16.09.2010, ora 12:00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40 (021) 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +40 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Str. Splaiul Independenteinr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. +40 (021) 319.51.80;+40 (021) 319.51.81; +40 (021) 319.51.83, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  +40 (021) 319.51.76, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspx?idInstitutie=2
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios din cadrul CNADNR SA
Adresa postala:  Bulevardul Dinicu Golescu, nr.38, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. +40 (021) 264.34.07, Fax:  +40 (021) 264.32.98, Adresa internet (URL):  www.cnadnr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2010 10:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer