Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Supervizarea constructiei variantei de ocolire Carei


Anunt de participare numarul 114473/27.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Licitatii, Contractare si Servicii Suport, Tel. 021.264.32.92, In atentia:  Horia Nicolae ? Director, Email:  [email protected], Fax:  021.318.66.62, Adresa internet (URL):  www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Supervizarea constructiei variantei de ocolire Carei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Romania, judetul Satu Mare si Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Supervizarea constructiei variantei de ocolire Carei. Serviciile solicitate de Autoritatea Contractanta sunt descrise in cuprinsul Documentatiei de Atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Supervizarea constructiei variantei de ocolire Carei. A se vedea informatiile cuprinse in Documentatia de Atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 962, 790RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
51 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant particip?19.250 Lei sau 4.572, 55 EURO calc la un curs med. anul 2010de 4, 2099 Leu/Euro, publicat de BNR; Garantia de buna executie?10% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR);
- Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere ce va fi legalizat in cazul atribuirii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Anexa 1-Decl privind neincadrarea in sit. prev la art 180 din OUG 34/2006;Anexa 2-Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181/OUG 34/2006; Certif./ Doc edificatoare: Certif.de atestare fiscala privind indep.oblig.de plata a imp.si taxelor locale si alte venituri ale bug.local, si a imp, taxelor si contrib.de asig.soc la bug.general consolidat(ANAF). Anexa. 3-Declaratie privind capacitatea de exercitare a activ. prof. ; Certif./ Doc edificatoare: certificat de inregistrare (C.U.I.), emis de ORC de pe langa Tribunal teritorial, in copie legalizata, certificat constatator emis de ORC care sa ateste ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, in original (in copie legalizata numai in cond. in care in cuprinsul Certif.Const. se specifica faptul ca acesta este valabil si in copie legaliz) valabil la data prezentarii lui, in conformitate cu legisl. in vigoare. Pt pers juridice/ fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Media rezultatelor exercitiilor financiare nete (profit net/pierdere) ale ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie pozitiva2. Media cifrelor de afaceri globale ale ofertantului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009), trebuie sa fie in valoare de minim 866.000 Lei folosind Anexa 4 si Form 1 din Sectiunea III- Formulare aDocumentatiei de Atribuire; Certif./ Doc edificatoare: Bilanturile contabile pe ultimii trei ani (2007;2008;2009) inreg. la organele competente conf.prev.legale in vigoare insotite de Rapoartele de Audit.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantultb sa dem ca a finalizat in ultimii 5 ani*cel putin 1 contract de supervizare lucrari deconstructie noua si/sau reabilitare si/sau modernizare si/sau largire de drum national /dr expres/autostrada, in care participarea ofertantului la contract a fost de minim 866.000** Lei fara TVA, iar pentru contractul de executie a lucrarilor pentru care s-a asigurat supervizarea au fost aplicate conditiile de contractFIDIC Cartea Rosie/Galbena/conditii similare FIDIC***.
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorii experti cheie:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Coord de proiect ? sef echipa;Ing constr ? asig calitatii care tb sa indepl: cerinte de calificari si abilitati ? inginer, licentiat al unei Fac de Constructii, cunostinte bune de lb romana si/sau engleza*, precum si nivelurile specifice minime necesare de mai jos detaliate in docum de atribuire: Coord.de Proiect ? sef echipa : min 8 ani exp.prof. generala in domeniul drum (Autostrazi, DN, dr. expres, DJ si strazi in loc.urb) in activitat de lucrari de constructie si/sau superviz** lucrari de constructii si/sau management de proiect/contract si/sau proiectare; exp prof specifica: min 5 ani exp.prof. in supervizarea** lucr de constructie noua si/sau reabilitare si/sau modernizare si/sau largire de drum national si/sau drum expres si/sau autostrada;minim2 (doi) ani experienta profesionala in supervizarea** lucrarilor de constructie noua si/sau reabilitare si/sau modernizare si/sau largire de DN si/sau drum expres si/ sau autostrada cares-au executat conform condiitiilor de contract FIDIC Cartea Rosie/Galbena/conditii similare acestora***; experienta profesionala in activitati de supervizare**a lucrarilor in calitate de sef echipa /coordonator de contract / Inginer FIDIC (Inginer Rezident) sau in pozitii similare care sunt: Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/ AdjunctManager Proiect, pentru uncontract de lucrari de constructie noua si/sau reabilitare si/sau modernizare si/sau largire de drum national si/sau drum expres si/sau autostrada, in care costul total al lucrarilor supervizate sa fie de min 26 mil lei.Inginer constructor - asigurarea calitatii: exp.profesionala generala de min 6 ani in domeniuldrumurilor ( autostrazi, DN, dr expres, dr. judetene si strazi in localitati urbane)in activitati delucrari de constructii si /sau supervizare lucrari de constructiisi/sau management de proiect/contract si /sau proiectare; exp. prof. specifica de min. 4 ani in asigurarea calitatii in pozitiile de Responsabil Control Calitate / Responsabil Asigurarea Calitatii / Sef de Laborator in lucrari/supervizarede constr noua si/sau reabilitare si/sau modernizare si/sau largire de DN si/sau drum expres si/sau autostrada
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunere tehnica
60%
Descriere: Componenta Tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2010/S202-308345din16.10.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2011 10:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.06.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2011 13:00
Locul: Locul: Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania SA, B-dul Dinicu Golescu, N
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membr com evaluare, reprezent imputerniciti ai op economici care au depus oferte pt proiectul respectiv (max 2 pers/societ), observatori MFP, pers autoriz de conducerea CNADNR.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): - Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR);
- Bugetul de stat
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
a) Moneda in care trebuie intocmita oferta - Leib) Prezentul contract intra sub incidenta acordului OMC.c) Data limita pentru solicitarea clarificarilor data 01.03.2011, ora 12:00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40 (021) 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +40 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios din cadrul CNADNR SA
Adresa postala:  Bulevardul Dinicu Golescu, nr.38, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. +40 (021) 264.34.07, Fax:  +40 (021) 264.32.98, Adresa internet (URL):  www.cnadnr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.01.2011 09:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer