Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Supervizarea lucrarilor pentru implementarea masurilor de siguranta rutiera pe DN1 si Bucuresti


Anunt de participare numarul 29655/28.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MinisterulFinantelor Publice
Adresa postala: Bd. Mircea Voda, Nr. 44, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare, Tel.+40 21 326 55 55, interior 116, In atentia: Mircea Carlan, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Supervizarea lucrarilor pentru implementarea masurilor de siguranta rutiera pe DN1 si Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Drumul national 1 si Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Supervizarea lucrarilor pentru imbunatatirea sigurantei rutiere si a mediului de trafic in Municipiul Bucuresti, precum si in localitati traversate de DN1 si in afara acestora, unde se inregistreaza un numar semnificativ de accidente rutiere.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74231000-7 - Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de supervizare lucrari pentru implementarea masurilor de siguranta rutiera pe DN1 si Bucuresti
Valoarea estimata fara TVA: 940, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
350 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare (Scrisoare de garantie bancara) 18.480 EUR; garantia de buna executie este in cuantum de 10 % din valoarea contractului, fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Phare: 74, 47% din valoarea contractului si de la bugetul de stat: 25, 53% din valoarea contractului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006 Certificat constatator emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. - Autorizatie conform Legii nr.10/1995, legea calitatii in constructii; - Autorizatie conform prevederilor Inspectoratului de stat in constructii Persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. - Certificat constatator eliberatde Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul; - Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta unde isi are sediul compania / sucursala; - Cazier fiscal eliberat de organele fiscale competente, sau echivalentul; -Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Media cifrei de afaceri anuale a candidatului (companie individuala/consortiu) pentru ultimii 3 ani (2004, 2005 si 2006).
b) Media profitului anual al candidatului (companie individuala/consortiu) pe ultimii 3 ani (2004, 2005 si 2006).*participarea nu este restrictionata pentru operatorii economici constituiti dupa anul 2004
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) cel putin 1.000.000 Eurob) sa fie pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Supervizare de lucrari in domeniul infrastructurii de transport rutier (constructii, reabilitari, largiri de drumuri nationale, drumuri expres si autostrazi) in ultimii 3 ani (2002 pana la data depunerii ofertelor).
b)Supervizare de lucrari de siguranta rutiera conform FIDIC, in ultimii 3 ani (2002 pana la data depunerii ofertelor).
c)Personal experti cheie propusi pentru implementarea proiectului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) cel putin 1 contract finalizat, avand o valoare totala a lucrarilor de minim 3.000.000 Euro;b) cel putin 1 contract finalizat cu participarea ofertantului de minim 450.000 Euro.c) 6 experti cheie care sa indeplineasca cerintele minime mentionate la Punctul 6.1 din Caietul de sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere:
2.
Oferta tehnica
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
OPCP nr.748003/24.08.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2007 16:00
Locul: OCPC - MEF, Adresa: Bd. Mircea Voda, Nr. 44, Sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): RO 2005/017-553.03.11.05.03 Imbunatatirea sigurantei, calitatii serviciilor si a capacitatii institutionale in sectorul transporturilor
VI.3) Alte informatii
Masurile de siguranta rutiera vor fi implementate in cadrul a doua contracte de lucrari separate, unul pentru lucrarile de siguranta rutiera de pe DN1 (Locatii: Tincabesti, Ciolpani, Potigrafu, Puchenii Mosneni si Puchenii Mari, Sacel, Apoldu de Sus, Sintimbru, Turceni si Ciucea) si al doilea pentru lucrarile de siguranta rutiera din Bucuresti (Calea Grivitei tronsonul cuprins intre intersectia cu Soseaua Nicolae Titulescu si intersectia cu Blvd. Ion Mihalache).Procedura de atribuire avuta in vedere: licitatie deschisa.Perioada avuta in vedere: 11, 5 luni; Perioada de Notificare a Defectelor nu este prevazuta in cadrul acestui contract si va face subiectul unui alt contract finantat de CNADNR SA.Beneficiarul Final este Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania S.A.Se solicita garantie de participare si de buna executie.Se va merge pe criteriul ofertei cele mai avantajoase din punct de vedere economic.(*) Conditiile de participare prezentate mai sus la paragraful III.2) se vor completa si cu cele prezentate in Caietul de Sarcini.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+4 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei si Finantelor OPCP Departamentul Juridic
Adresa postala: B-ul Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030664, Romania, Tel.+4021 326 55 55 int. 614, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 09
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2007 19:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer