Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Supervizarea Lucrarilor pentru Proiectul Extinderea si Reabilitarea Infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Arges. Obiectivul general al contractului de asistenta tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor este asigurarea unei implementari corespunzat


Anunt de participare (utilitati) numarul 132878/03.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA CANAL 2000 S.A. PITESTI
Adresa postala: B-DUL I.C.BRATIANU, NR.24, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110016, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI VIOREL BURCUS, Tel. +40 0248625050, Email: [email protected], Fax: +40 0248223540, Adresa internet (URL): www.apa-canal2000.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
operator regional
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Supervizarea Lucrarilor pentru ProiectulExtinderea si Reabilitarea Infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Arges. Obiectivul general al contractului de asistenta tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor este asigurarea unei implementari corespunzatoare a contractelor de lucrari din cadrul proiectului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Localitatile Pitesti, Stefanesti, Costesti, Topoloveni, Merisani, Bascov, Albota, Mosoaia, Bradu, Maracineni si Buzoesti din judetul Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de supervizare a lucrarilor constand in servicii de supraveghere a lucrarilor si servicii de consultanta tehnica in domeniul constructiilor. Pentru mai multe detalii vezi capitolul 3.2 - Rezultate asteptate din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71530000-2-Servicii de consultanta in constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Implementarea cu succes a contractului trebuie sa conduca la finalizarea cu succes din punct de vedere al calitatii, costurilor si perioadei de timp a celor unsprezece (11) contracte de lucrari cuprinse in cadrul Proiectului, in conformitate cu Decizia de Finantare si cu respectarea conditiilor din Contractul de Finantare.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 905, 123EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 335.879 lei. Cuantumul ce se va retine in conditiile art 278.1 din O.U.G. nr. 34/2006:9.239, 40 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 150 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: instrument de garantare irevocabil emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta. Vezi si sectiunea Modul de prezentare a ofertei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat, buget local, credit operator regional si fonduri structurale nerambursabile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Completarea si prezentarea Formularului nr. 1
- Prezentarea Cazierului judiciar pentru operatorul economic
- Prezentarea Cazierului judiciar pentru administratorul operatorului economic
- Prezentarea Cazierului fiscal pentru operatorul economicCerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile
art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
- Completarea si prezentarea Formularului nr. 2.
- Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice
din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit
obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara
celei in care se depun candidaturile.
- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din
care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile
de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se
depun candidaturile.
- Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta
conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 prin
completarea si prezentarea Formularului nr. 13.
- Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in
prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in
ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de
atribuire sunt urmatoarele:
- Director General - Gheorghe MUJEA;
- Director Programe Finantare Externa - Ion Decher;
- Sef Serviciu Contracte Achizitii - Mihai Burcus;
- Sef UIP - Gabriel DUMITRESCU.
Nota:
a. Candidaturile depuse de operatorii economici care figureaza cu
datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul
local vor fi respinse;
b. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta
orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au
indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si
contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate
cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de
autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate,
caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un
certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil
pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui
document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de
achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea
autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Cerinta nr. 1
Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului
Comertului in raza caruia este situat sediul candidatului, document aflat in
perioda de valabilitate, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de
structura actionarilor, reprezentantii legali, obiectul de activitate, faptul ca
nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca candidatul
este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au
ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din
certificatul constatator.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentelor in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Informatiilor generale aferente ultimilor 3 ani. Media cifrei globale de afaceri a candidatului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 33.587.962 lei.
Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente.
Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la (dispune de) o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumata de cel putin 1.306.198 lei care va fi destinata exclusiv indeplinirii viitorului contract pentru o perioada de minim 3, 5 luni de la data semnarii contractului de achizitie cu autoritatea contractanta, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Listei privind principalele contracte prestate in ultimii 3 ani. Candidatul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani (36 de luni calculate de la data limita de depunere) in cadrul unuia sau mai multor contracte similare, servicii de natura si complexitatea celor prevazute in cadrul caietului de sarcini, respectiv servicii de supervizare de executie de lucrari cu o valoare cumulata egala sau mai mare decat suma de 16.793.981 lei in domeniul infrastructurii de apa si apa uzata, respectiv servicii de supervizare pentru lucrari de constructie si/sau reabilitare sisteme de apa si sisteme de canalizare pentru aglomerari urbane
Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Candidatul trebuie sa faca dovada ca are acces (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere) la echipamentele necesare pentru indeplinirea contractului, respectiv:
Calculator tip laptop pentru fiecare dintre expertii nominalizati in cadrul proiectului cu responsabilitati de management;
Facilitati imprimare si multiplicare documente format A0, A1, A2, A3 si A4 (minim un echipament);
Software pentru verificarea situatiilor de lucrari si intocmirea documentelor de decontare a lucrarilor;
Software proiectare;
Facilitati de comunicare (voce/date) /expert nominalizat in cadrul proiectului;
Statie totala si terminal GPS pentru masuratori topografice;
Laborator geotehnic de gradul II acreditat pentru verificarea terasamentelor si umpluturilor.
Prezentarea listei cuprinzand toate contractele pe care le are in desfasurare, autoritatea contractanta rezervandu-si dreptul sa ceara referinte privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, precum si verificarea disponibilului de resurse declarat in cadrul documentelor de calificare.
Prezentarea Formularului nr. 6, insotit de anexa la acesta (CV-ul in format EUROPASS) aferent fiecarei persoane propusa in cadrul echipei mimim pentru urmatoarele profiluri:
1. Manager de proiect: a)absolvent de studii superioare de lunga durata, profilul tehnic;
b)experienta generala de minim 5 ani;
c)detinerea de competente relevante privind managementul de proiect dovedite prin certificate recunoscute cel putin la nivel national, cum ar fi ?Manager de proiect? - cod C.O.R. 241919 sau echivalent;
d)pregatire profesionala (experienta) relevanta in derularea activitatilor de asistenta tehnica / supervizare / constructie in domeniul infrastructurii de apa - canal de minim 3 ani;
e)coordonarea in calitate de manager/adjunct manager de proiect a cel putin unui contract de asistenta tehnica/supervizare/proiectare de lucrari in domeniul infrastructurii de apa ? canal.
2.Inginer rezident:
a)absolvent de studii superioare de lunga durata, profilul tehnic;
b)experienta generala de minim 5 ani
c)pregatire profesionala (experienta) relevanta privind sistemele de alimentare cu apa si canalizare de minim 3 ani;
d)participarea in calitate de supervizor/proiectant/executant/angajat al beneficiarului la cel putin un contract in domeniul infrastructurii de apa - canal in cadrul caruia sa fi realizat activitati de supervizare a lucrarilor de constructie pentru sisteme de alimentare cu apa.
3.Diriginte de santier - lucrari hidrotehnice: a)absolvent de studii superioare de lunga durata in domeniul tehnic;
b)atestare de diriginte de santier pentru domeniul 2.1. - Constructii civile, industriale si agricole, domeniul 6.1. -Lucrari tehnico - edilitare de alimentare cu apa si canalizare;
c)participarea in calitate de diriginte de santier la cel putin un contract de servicii de supervizare/dirigentie de santier pentru executia de lucrari in domeniul infrastructurii de apa ? canal.
4. Diriginte de santier - inginer electrice:
a)absolvent de studii superioare de lunga durata in domeniul tehnic;
b)atestare de diriginte de santier pentru domeniul 8.1. - Instalatii electrice, conform legislatiei nationale;
c)participarea in calitate de diriginte de santier la cel putin un contract de servicii de supervizare/dirigentie de santier pentru executia de lucrari in domeniul infrastructurii de apa ? canal.
5 Diriginte de santier - infrastructura rutiera: a)absolvent de studii superioare de lunga durata in domeniul tehnic si o experienta generala de minim 5 ani;
b)atestare de diriginte de santier pentru domeniul 3.2 - Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu de interes national c)participarea in calitate de diriginte de santier la cel putin un contract de servicii de supervizare/dirigentie de santier pentru executia de lucrari in domeniul infrastructurii de apa ? canal.
6. Inginer cantitati (atasamentist):
a)absolvent de studii superioare de lunga durata, profilul tehnic;
b)experienta generala de minim 5 ani;
c)pregatire profesionala (experienta) relevanta in pozitia de inginer constructor de minim 3 ani;
d)participarea in calitate de inginer de cantitati la cel putin un contract de supervizare de lucrari in domeniul infrastructurii de apa - canal in cadrul caruia sa fi realizat cel putin activitati de intocmire de certificate de plata.
7. Inginer geotehnician:
a)absolvent de studii superioare de lunga durata, profilul tehnic, in domeniul constructii, geotehnica si fundatii;
b)experienta generala de minim 5 ani;
c)pregatire profesionala (experienta) relevanta in pozitia de inginer geotehnician de minim 3 ani;
d)participarea in calitate de inginer geotehnician la cel putin un contract de asistenta tehnica si supervizare de lucrari in domeniul infrastructurii de apa - canal in cadrul caruia sa fi realizat studii geotehnice.
8.Inginer topograf:
a)absolvent de studii superioare de lunga durata, profilul tehnic;
b)experienta generala de minim 5 ani;
c)pregatire profesionala (experienta) relevanta in pozitia de inginer topograf de minim 3 ani;
d)participarea in calitate de inginer topograf la cel putin un contract de asistenta tehnica/supervizare/proiectare de lucrari in domeniul infrastructurii de apa - canal in cadrul caruia sa fi realizat cel putin fise de masuratori.
9.Inginer de proces pentru sisteme de canalizare (epurare si pompare) si sisteme de alimentare cu apa (captare, tratare, inmagazinare): a)absolvent de studii superioare de lunga durata, profilul tehnic;
b)experienta generala de minim 5 ani;
c)pregatire profesionala (experienta) relevanta in pozitia de inginer de proces pentru sisteme de canalizare/sisteme de alimentare cu apa de minim 3 ani;
d)participarea in calitate de inginer de proces la cel putin un contract de asistenta tehnica/supervizare de lucrari in domeniul infrastructurii de apa - canal in cadrul caruia sa fi realizat activitatiprivind tehnologia statiilor de epurare apa uzata, apele uzate industriale si namolul rezultat de la statiile de tratare apa si epurare apa uzata/statiilor de captare, tratare, si inmagazinare apa.
10.Inginer mecanic: a)absolvent de studii superioare de lunga durata, profilul tehnic;
b)experienta generala de minim 5 ani;
c)pregatire profesionala (experienta) relevanta in pozitia de inginer mecanic de minim 3 ani;
d)participarea in calitate de inginer mecanic la cel putin un contract de asistenta tehnica/supervizare de lucrari in domeniul infrastructurii de apa - canal in cadrul caruia sa fi realizat activitati de supervizare a lucrarilor de montaj si punere in functiune componente mecanice aferente statiilor de tratare apa si apa uzata.
11.Inginer automatizari si SCADA:
a)absolvent de studii superioare de lunga durata, profilul tehnic;
b)experienta generala de minim 5 ani;
c)pregatire profesionala (experienta) relevanta in pozitia de inginer automatizare pentru sisteme de alimentare cu apa si/sau canalizare de minim 3 ani;
d)participarea in calitate de inginer automatizari la cel putin un contract de asistenta tehnica/supervizare de lucrari in domeniul infrastructurii de apa - canal in cadrul caruia sa fi realizat activitati privind automatizarea proceselor tehnologice.
12.Inginer electrician:
a)absolvent de studii superioare de lunga durata, profilul tehnic;
b)experienta generala de minim 5 ani;
c)pregatire profesionala (experienta) relevanta in pozitia de inginer electrician pentru sisteme de alimentare cu apa si/sau canalizare de minim 3 ani;
d)participarea in calitate de inginer electrician la cel putin un contract de asistenta tehnica/supervizare de lucrari in domeniul infrastructurii de apa - canal in cadrul caruia sa fi realizat activitati specifice.
Prezentarea Angajamentului candidatului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea candidaturii.
Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora. Se va completa Formularul nr. 9, semnat si stampilat de catre candidat precum si de fiecare subcontractant.
b. In conformitate cu Newsletter ANRMAP nr. 15, autoritatea contractantanta nu permite subcontractarea serviciilor intr-un procent mai mare de maxim 15% din valoarea estimata a contractului de achizitie publica.
Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din
seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de
valabilitate la data stabilita pentru depunerea candidaturii.
Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea candidaturii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
429/06.12.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.03.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.03.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul de Coeziune, Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 - ?Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata?.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
In situatia in care doua sau mai multe oferte vor oferta acelasi pret, comisia de evaluare va solicita ofertantilor in cauza sa depuna noi oferte de pret prin intermediul S.E.A.P..Numarul documentatiei de atribuire respinse anterior: 12629
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la publicarea anuntului de participare, respectiv de la data luarii la cunostiinta a actului administrativ considerat nelegal, conform art. 255 si urmatoarele din O.U.G.nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APA CANAL 2000 S.A.
Adresa postala: Str. I.C. Bratianu, Nr. 24A, Jud. Arges, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110004, Romania, Tel. +40 0248222445, Email: [email protected], Fax: +40 0248222445, Adresa internet (URL): www.apa-canal2000.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2012 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer