Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Supervizarea lucrarilor pentru varianta de ocolire Deva-Orastie la standard de autostrada


Anunt de participare numarul 68151/06.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: BULEVARDUL DINICU GOLESCU, NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Agentia ISPA - CNADNR SA, Tel.021.318.66.64, In atentia: Sorin George STOICESCU, Email: [email protected], Fax: 021.318.66.64, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Supervizarea lucrarilor pentru varianta de ocolire Deva-Orastie la standard de autostrada
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Romania, Bucuresti si
Judetul Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile solicitate de Autoritatea Contractanta sunt descrise in Caietul de Sarcini (Capitolul II din Documentatia de Atribuire)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vezi informatiile cuprinse in Caietul de Sarcini
Minimul de zile lucratoare acceptabile pe acest contract este de 20.894
Valoarea estimata fara TVA: 8, 991, 614EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Prelungirea contractului cu respectarea art.122 din OUG34/2006 cu modif si compl ulterioare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
51 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 175.000 euroGarantia de buna executie 10% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri nerambursabile de la Comunitatea europeana- Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere ce va fi legalizat in cazul atribuirii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 folosind Formularul nr.1 din Capitolul III Formulare din Documentatia de Atribuire.Declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in niciuna dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 folosind Formularul nr.2 din Capitolul III Formulare din Documentatia de Atribuire.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor atat la bugetele locale cat si la bugetul general consolidat (ANAF)In ceea ce priveste capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), persoanele juridice/fizice romane si straine trebuie sa dovedeasca forma de inregistrare/ atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate atat cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit cat si cu solicitarile de la punctul 5.2 din fisa de date a achizitiei (Capitolul I din Documentatia de Atribuire).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea de documente edificatoare: bilantul contabil pe ultimii 3 ani (2005;2006;2007), auditat si inregistrat la organele competente ; declaratia privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani (2005;2006;2007) folosind Formularul nr.3 din Capitolul III Formulare din Documentatia de Atribuire.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media rezultatelor financiare ale ofertantului trebuie sa fie pozitiva pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007).Media cifrelor de afaceri ale ofertantului pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007) trebuie sa fie mai mare de 5.000.000 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr.4 din Capitolul III Formulare Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 5 ani insotit de documente justificative prin care sa fie demonstrate indeplinirea criteriului de calificare
Formularul nr.5 din Capitolul III Formulare Declaratie privind numarul mediu annual al personalului angajat pentru ultimii 3 aniPersonal cheie:
1. Manager de Proiect
2. Inginer Rezident Senior
3. Inginer Rezident
4. Inginer Senior de Asigurarea Calitatii
5. Inginer Senior de Cantitati
6. Inginer Senior de Drumuri
7. Inginer Senior de PoduriCerintele care trebuie sa le indeplineasca personalul cheie se regasesc in Fisa de Date a Achizitiei - Capitolul I din Documentatia de Atribuire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul a finalizat cu succes cel putin 3 proiecte/contracte de supervizare in domeniul infrastructurii de transport rutier in ultimii 5 ani, participarea ofertantului la fiecare proiect/contract sa fi fost de minimum 2.000.000 Euro Ofertantul are experienta in cel putin 3 proiecte/contracte de supervizare in domeniul infrastructurii de transport rutier, proiecte/contracte finalizate in ultimii 5 ani, si in care au fost aplicate conditiile de contract FIDIC sau similare.Ofertantul a avut inultimii 3 ani (2005, 2006, 2007)cel putin 15 angajati permanent in fiecare an in domeniul serviciilor de consultanta privind supervizarea lucrarilor in infrastructura de transport rutier.Infrastructura de transport rutier defineste lucrarile de constructii noi/de reabilitare/de largire aferente drumurilor nationale/drumurilor expres/autostrazilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunere Tehnica
80%
Descriere:
2.
Propunere Financiara
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
ISPA 2004/RO/16/P/PT/008/05
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.12.2008 15:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.12.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.12.2008 10:00
Locul: Sediul CNADNR SA, Bulevardul Dinicu Golescu, nr.38, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor reprezentatii imputerniciti de catre operatorii economici care au depus oferte pentru proiectul respectiv
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat de Uniunea Europeana in conformitate cu Memorandumul de Finantare nr. ISPA2004/RO/16/P/PT/008 incheiat intre Guvernul Romaniei si Comisia Europeana
VI.3) Alte informatii
a) Moneda in care trebuie intocmita oferta: Euro.b) Data limita pentru solicitarea clarificarilor: 12.12.2008, ora 16.00.c) Eventualele contestatii: pot fi depuse la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor - Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Cod Postal 030084, Bucuresti, Romania, Certificat de Inregistrare Fiscala (CIF): 20329980, Telefon +40 (021) 310.46.41, Fax: +40 (021) 310.46.42, E-mail: [email protected]) Documentatia de atribuire va fi disponibila pe site-ul www.e-licitatie.ro, precum si pe site-ul www.andnet.ro, sectiunea Achizitii Publice.e) Prezentul contract intra sub incidenta acordului OMC.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.11.2008 19:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer