Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SUPLIMENT ALIMENTAR (IAURT)


Anunt de participare (utilitati) numarul 67005/23.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Complexul Energetic Turceni S.A.
Adresa postala: Str. Uzinei, Nr.1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Punct(e) de contact: Nicolae Radoi, Tel.0253.335.045, In atentia: : Nicolae Radoi, Email: [email protected], Fax: 0253.335.068, Adresa internet (URL): www.eturceni.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SUPLIMENT ALIMENTAR (IAURT)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.C.COMPLEXUL ENERGETIC TURCENI S.A.
DDP Turceni;
DDP Matasari.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare de: SUPLIMENT ALIMENTAR (IAURT)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15551310-1 - Iaurt natural (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
876.040Cantitatea de produse ce urmeaza sa se achizitioneze poate fi majorata cu pana la 10%.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 620, 674RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.01.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in suma de 30.000 RON, fara TVA. constituita prin SGB sau OP confirmat de banca
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere in forma legalizata cu desemnarea unui lider de asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratii privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Prezentarea certificatelor de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetul general si local (formulare-tip eliberate de autoritatile competente), cu valabilitate la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata
certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis de OficiulRegistrului Comertului/ autorizatie de functionare/certificat de inregistrare/altele echivalente, valabil la data deschiderii ofertelor.
Pentru calificare obiectul de activitate al ofertantului trebuie sa fie in concordanta cu obiectul contractului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, sa fie de minim: 4.500.000, 00 RON, prezentare anexa C1.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea listei principalelor livrari pe ultimii 3 ani se va completa formularul 12 D, continand valori, perioade de livrare, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, etc., pentru produse similare, din care ce putin o furnizare sa fie in valoare egala cu 1.000.000, 00 RON.
Autorizare de livrare produse conform Anexa CET1, in original( sau copie legalizata ) de la un producator sau de la reprezentantul oficial al producatorului;se vor prezenta documente originale (sau copii legalizate) pentru un reprezentant care sa faca dovada ca este reprezentant al producatorului.
Prezentarea documentelor din care sa rezulte clar caracteristicile produsului ofertat, in conformitatea cu solicitarile caietului de sarcini;
Completare fisa tehnica conform anexa CET 2.
Transportul alimentelor se va efectua in functie de perisabilitatea produselor, numai cu mijloace autorizate sanitar, igienice, care sa asigure pe toata durata transportului pastrarea nemodificata a caracteristicilor nutritive, organoleptice, fizico-chimice, si microbiologice. Personalul care asigura transportul si manipularea alimentelor va purta echipament de protectie sanitara a alimentelor. Se vor completa formularele 12E si 12F.
Recomandari de la cel putin 2 (doi) beneficiari, in original.
Producatorul si furnizorul trebuie sa aiba implementat un sistem de asigurare a calitatii conform standardelor internationale de calitate SR EN ISO 9001 editia 2001, certificat de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, pentru domeniul de activitate din sfera produselor pe care le ofera.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
o singura runda unde se vor putea imbunatatii preturile ofertate
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
728
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.11.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: documentatia se obtine de la sediul autoritatii contractante, prin persoana imputernicita, in urma inaintarii unei solicitari prin fax sau posta
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.12.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.12.2008 10:00
Locul: : S.C. Complexul Energetic Turceni S.A., str. Uzinei, nr. 1, Turceni, cod 217520, jud. GORJ, Directi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii la sedinta de deschidere trebuie sa prezinte o imputernicire in original din partea firmei ce prezinta oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: str Nicolae Titulescu nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostiinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Disciplina Contractuala
Adresa postala: Complexul Energetic Turceni, str Uzinei Nr.1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Tel.0253335016, Fax: 0253335068
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2008 17:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer