Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Suport consultanta pentru UIP si constientizare publica din cadrul proiectului ?Sistem integrat de management al deseurilor in judetul Botosani?


Anunt de participare numarul 114111/18.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr.1-3, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710236, Romania, Punct(e) de contact:  Piaskovski Mihaela ? sef Unitatea de Implementare a Proiectului, Dascalescu Lacramioara ? inspector Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0231/514712, int.4081, 4101, In atentia:  d-lui Iulian Micu ? director executiv, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0231/514715, Adresa internet (URL):  www.cjbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Suport consultanta pentru UIP si constientizare publica din cadrul proiectului ?Sistem integrat de management al deseurilor in judetul Botosani?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Judetul Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Activitatile ce urmeaza a fi derulate in cadrul proiectului sunt:
Activitatea 1. Asistenta tehnica in derularea procedurilor de achizitie publica
Activitatea 2. Asistenta tehnica pentru UIP in managementul Proiectului
Activitatea 3. Intarirea capacitatii institutionale a Beneficiarului
Activitatea 4. Organizarea si derularea campaniilor de informare si constientizare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
79341400-0-Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total prestari servicii: In Caietul de Sarcini din Documentatia de atribuire sunt prezentate activitatile ce urmeaza a fi prestate in scopul realizarii contractului, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului.
Scopul contractului: Servicii - Suport consultanta pentru UIP si constientizare publica din cadrul proiectului ?Sistem integrat de management al deseurilor in judetul Botosani?
Valoarea estimata fara TVA: 3, 877, 969RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
53 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantii de participare: - Da, in suma de 30.000, 00 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1. POS Mediu; 2. Buget Propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea-form.1A;
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-form.2A; -certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-form.15A;
- certificate valabile la data deschiderii ofertelor, de la D.G.F.P. si Primarie;
-declaratie privind calitatea de participant la procedura-form.9A;
-certificat de inregistrare de la O.R.C.;
- certificat constatator de la ORC;
-Cazier judiciar sau echivalent pentru administrator(i);
-Cazier judiciar al companiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilanturile contabile pe anii 2007, 2008, 2009, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;?decl privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani-form3A;
-media profitului din exploatare anual al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) inregistrat in ultimii 3 ani financiari incheiati trebuie sa fie pozitiva;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 6.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?decl priv lista princip prestari de servicii din ultimii trei ani-form4Aimpreuna cu Anexa la Formularul 4A, precizand denumirea contractelor, valori, perioade de prestare, beneficiari;
-fisa de informatii privind experienta similara - Formularul 5A pt contr ce se doresc a fi prezentate drept exp similara.Formularul 5A va fi insotitde documente doveditoare din care sa rezulte indeplinirea tuturor elementelor solicitate ca si cerinta minima obligatorie: copii dupa contract, procese verbale, recomandari din partea beneficiarilor, toate acestea prezentate in copie certificata ?conform cu originalul?, purtand stampila si semnatura reprezentantului legal al operatorului economic;
-Formularul 6A ? Experti principali (va deveni Anexa V la contractul de servicii). Aceasta trebuie sa contina nominalizari pentru urmatorii experti principali (cheie): 1 Lider de proiect/ Manager de proiect, 1 Expert in ingineria mediului, 1 Expert financiar, 1 Expert in achizitii publice, 1 Expert legal si institutional, 1 Expertin relatii publice/comunicare; se vor prezenta CV-urile persoanelor propuse pentru indeplinirea contractului, in original - Form7A;
-Copii dupa diploma/diplome mentionata/mentionate in CV-uri;
-Copii ale certificatelor emise de angajatori sau referinte care sa probeze experienta indicata in CV si durata de lucru in domeniile cerute;
-decl de exclusivitate si disponibilitate pentru fiecare expert de mai sus conform Formularului 8A, in original;
-decl priv lista asociatilor si a subcontractantilor-form 10A si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia, cu exprimarile valorice ale acestor parti;
-asociere: ?decl priv lista cuprinzand asociatii? si acordurile de asociere?form.11A; decl priv lista cuprinzand subcontractantii cu mentionarea datelor de recunoastere si a partii ce va fi subcontractata in exprimare valorica-form12A; -ISO9001/2001sau echiv;
-Decl pe propria rasp priv respect regulilor oblig ref la cond de munca si de prot a muncii-Form 13A; -decl de acceptare a conditiilor contractuale-Form14A.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita finalizarea in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, urmatoarele: - cel mult 3 (trei) contracte de asistenta tehnica in gestionarea proiectelor de mediu in valoare cumulativa de cel putin 1.500.000 lei fara TVA, dintre care minim un contract in domeniul gestionarii deseurilor;
- cel putin 1 (un) contract privind elaborarea documentatiilor de achizitii necesare delegarii serviciilor de salubrizare, pentru o zona cu o populatie de minim 250.000 locuitori;
- cel putin 1 (un) contract privind organizarea si derularea unei campanii de constientizare publica, in domeniul mediului, pentru o zona cu o populatie de minim 250.000 locuitori.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Modul in care ofertantul intelege obiectivele proiectului si rezultatele asteptate
20%
Descriere: Componenta 2
3.
Metodologia de prestare a serviciilor
25%
Descriere: Componenta 3
4.
Organizarea si planificarea in timp a activitatilor, pe durata contractului
25%
Descriere: Componenta 4
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
676
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.03.2011 11:00
Locul: Consiliul Judetean Botosani, cam. 420
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai firmelor participante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS Mediu; Proiect ?Sistem integrat de management al deseurilor din judetul Botosani?
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stravopoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic - Contencios din cadrul Consiliului Judetean Botosani
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr. 1-3, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710236, Romania, Tel. 0231/514712, Email:  [email protected], Fax:  0231/514715, Adresa internet (URL):  www.cjbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.01.2011 11:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer