Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - suport cu grad profesional, epoleti cu grad profesional, insemn grad pentru maneca, petlite, ecuson


Anunt de participare numarul 33448/22.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DE FRONTIERA
Adresa postala: Str. Razoare, nr.2-4, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050507, Romania, Punct(e) de contact: TOMA BRUMUSESCU, Tel.3162598, 3182597 int. 19360, 19361, 19362, Email: [email protected], Fax: 3163511, Adresa profilului cumparatorului: www.politiadefronntiera.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
suport cu grad profesional, epoleti cu grad profesional, insemn grad pentru maneca, petlite, ecuson
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 15 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 590, 880RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
suport cu grad profesional, epoleti cu grad profesional, insemn grad pentru maneca, petlite, ecuson
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
17261142-6 - Epoleti (Rev.1)
17261132-3-Ecusoane textile (Rev.1)
17261141-9-Trese (Rev.1)
17263300-6-Tesaturi din fire metalizate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
suport cu grad 12637 perechi, epoleti 6810 perechi, ecuson 6323 set, suport grad maneca 6810 garnit., petlite 6810 perechi.
Valoarea estimata fara TVA: 791, 715RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 14.12.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 3370 lei pt. lotul 1, 2070 lei pt. lotul 2, 500 lei pt. lotul 3, 1700 lei pt. lotul 4, 1770 lei pt. lotul 5
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii per propria raspundere, certificat de inregistrare, in original sau copie legalizata, certificat constatator, certificat de atestare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil vizat si inregistrat, la data de 31.12.2006; cifra de afaceri pe ultimii 3 ani,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri pe ultimii 3 ani: 506766 lei-lot 1, 310941 lei -lot 2, 75496 lei-lot3, 254611 lei-lot 4, 265396 lei-lot 5
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
principalele livrari in uiltimii 3 ani, recomandari, autorizare pentru livrare, declaratie utilaje, efectiv mediu anual, mostre
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoare cumulata de minim: 168922 lei-lot 1, 103647 lei -lot 2, 25165 lei-lot 3, 84870 lei-lot 4, 88465 lei-lot 5
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.12.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar, op
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.12.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2007 09:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate un delegat
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
data limita pentru solicitarea de clarificari: 27.11.2007, ora 16.00; echivalenta ron/euro: 27.11.2007.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national pentru solutionarea contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel
Adresa postala: sos. Oltenitei, nr. 110-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30084, Romania, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic din cadrul autoritatii contractante
Adresa postala: str. Razoare, nr.2, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050507 , ,Romania, Tel.0213162598, Fax: 0213163511, Adresa internet (URL): www.politiadefrontiera.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2007 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer