Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Suport pentru ANDRAD pentru a obtine autorizatia de amplasare pentru Depozitul Final de Deseuri Slab si Mediu Active Saligny


Anunt de participare numarul 61520/15.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: B-dul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: OPCP, Tel.+40 (021) 326 55 55 int.532, In atentia: Ioana Ionescu - Project Manager, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 326 87 09 ; +40 (021) 326 87 30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Suport pentru ANDRAD pentru a obtine autorizatia de amplasare pentru Depozitul Final de Deseuri Slab si Mediu Active Saligny
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul ANDRAD din Pitesti sau Bucuresti si Saligny, judetul Constanta unde este situat amplasamentul viitorului depozit.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Imbunatatirea documentatiei tehnice si de securitate existente in vederea autorizarii finale de catre Comisia Nationala pentru Controlul Activitatilor Nucleare (CNCAN) a amplasarii Depozitului Definitiv de Deseuri Slab si Mediu Active (DFDSMA) la Saligny. Rezultatele ce se doresc a fi atinse de Operatorul Economic sunt: Raport de evaluare a performantei amplasamentului ;
Program de monitorizare preoperationala a amplasamentului Saligny,
Raport continand descrierea activitatilor de completare a caracterizarii amplasamentului Saligny, inclusiv prezentarea si interpretarea rezultatelor ;
Baza de date functionala a amplasamentului ;
Proiect conceptual revizuit;
Analiza de securitate revizuita;
Concept de securitate pentru DFDSMA Saligny;
Proceduri si criterii preliminare de acceptare a deseurilor la DFDSMA Saligny.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90122110-2 - Servicii privind deseurile radioactive (Rev.1)
74141520-0-Servicii de consultanta in proiectare (Rev.1)
74232500-9-Servicii de proiectare a fundatiilor (Rev.1)
74271500-4-Servicii de cercetare a solului (Rev.1)
74276200-6-Servicii de asistenta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Raport de evaluare a performantei amplasamentului ;
Program de monitorizare preoperationala a amplasamentului Saligny,
Raport continand descrierea activitatilor de completarea caracterizarii amplasamentului Saligny, inclusiv prezentarea si interpretarea rezultatelor ;
Baza de date functionala a amplasamentului ;
Proiect conceptual revizuit;
Analiza de securitate revizuita;
Concept de securitate pentru DFDSMA Saligny;
Proceduri si criterii preliminare de acceptare a deseurilor la DFDSMA Saligny.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 400, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
a) Cuantumul garantiei de participare: 28.000 Eurob) Cuantumul garantiei de buna executie: 10 %din valoarea contractului de achizitie publica de servicii, in Euro fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este finantat de Uniunea Europeana din programul Phare 2006 Facilitatea de Actiuni Speciale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratia de eligibilitate
2.Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;
3.Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta / Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezule ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;
4.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.
5. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.
6.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor.
7. Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza declaratia privind eligibilitatea. In cazul in care declaratia mentionataeste semnata de o persoana imputernicita se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/administratorilor care a imputernicit aceasta persoana.
8. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii 3 ani financiari (2005, 2006, 2007)
b. Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii 3 ani financiari (2005, 2006, 2007)va depasi
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a. POZITIVAb.4000000 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a finalizat:
b). Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna)va avea:
c)Ofertantul trebuie sa aiba implementat:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) a finalizat cel putin 1 proiect avind ca scop, elaborarea/revizia documentatiilorde securitate si/sau a criteriilor de acceptare deseuri radioactive la depozitarea definitivaOfertantul (Operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a participat laelaborarea / implementarea cel putin a unui program de monitorizare amplasamente pentru instalatii nucleareOfertantul (Operator economic sau membrii asocierii de operatorii economici impreuna) a elaborat cel putin un proiect conceptual sau tehnic pentru un depozit definitiv de deseuri radioactive.b) cel putin 10 angajati fizicieni sau chimisti sau geologi sau hidrogeologi care sa lucreze in domeniul gospodaririi deseurilor radioactive.c) sistem de management al calitatii in domeniul proiectului ISO 9001 sau echivalent;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Oferta tehnica
49%
Descriere:
2.
Oferta financiara (valoare onorariu total)
51%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2008 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.10.2008 12:00
Locul: OPCP - B-dul Mircea Voda nr. 44., Intrarea B, Sector 3, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul PHARE 2006 Facilitatea de Actiuni Speciale
VI.3) Alte informatii
Documentatia este atasata prezentului anunt: www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, ,Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 (21) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
MINISTERUL ECONOMIEI SI FINANTELOR-OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030664, Romania, Tel.+ 40 21 326 55 55, int.181, Email: [email protected], Fax: 3 26 87 30, 326 87 09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei si Finantelor OPCP - Compartimentul juridic
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030664, Romania, Tel.+4021 326 55 55 int. 614, Email: [email protected], Fax: 3 26 87 30, 326 87 09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2008 15:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer