Licitatie Publica - Suportul logistic pentru managementul de proiect
Anunt de participare numarul 80573/20.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare, Tel.+4021326 55.55 int. 215, In atentia: Beatrice Nanis, Email: [email protected], Fax: +4021 326.87.09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Suportul logistic pentru managementul de proiect
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Produsele vor fi livrate la sediul Ministerului Administratiei si Internelor, Bucuresti, strada Leaota nr.2A, sector 6
Prestarea serviciilor de instalare, configurare si punere in functiune va fi la sediul MAI din Bucuresti, Piata Revolutiei, nr.1A, sector1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.Echipamente de tehnica de calcul (laptopuri, multifunctionale laser a/n, imprimante laser color, videoproiector);2. Licente Project Portfolio Svr CAL 2007.;
3. Complete preluare date.(completul este format din camera foto, camera video si telemetru laser);
4. Echipamente de birotica si consumabile (diverse masini, echipamente si accesorii de birou);
5.Cursuri de pregatire a personalului cu atributii in implementarea si administrarea infrastructurii de chei publice (PKI)
6. Mobilier de birou
7. Suport tehnic in vederea implementarii in sistemul informatic de management de proiect al Beneficiarului a unor instrumente de ajutor pentru proiectul tinta.8. Mentenanta intr-un numar de maxim 250 ore pentru corectarea erorilor si actualizarea graficului de proiect.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
30190000-7-Diverse masini, echipamente si accesorii de birou (Rev.2)
39000000-2-Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
80533200-1-Cursuri de informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala este conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 180, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 3.600EURO ; valabilitatea acestei garanti: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei; garantia de buna executie va fi10% din pretul contractului exclusiv TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program: Facilitatea SchengenRO-FSCH 4 Extinderea infrastructurii de chei publice (PKI) la nivelul sistemelor informatice sectoriale din cadrul Ministerului Internelor si Reformei Administrative
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;
2. Adresa de la Instanta Competenta sau Curtea Districtuala sau Agentie Guvernamentala unde isi are sediul compania / sucursala;
3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent.4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.
5. Certificat pentru plata CAS.
6. Cazier judiciar pentru administrator(i) societatii sau un document echivalent emis in tara de origine asa cum sunt mentionate in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181, respectiv Declaratie privind eligibilitatea
7. Cazier judiciar al companiei
Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006 modificata si completata.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr.34/2006 Operatorul economic care se gaseste in oricare din situatiile prezentate in articolele 180 si 181 din OUG nr.34/2006 va fi exclus de la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)b)Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) sa fie pozitiva pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008)b) sa fie minim 500.000 Euro pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat(s-au semnat fara obiectii de catre beneficiar toate acceptantele si/sau receptiile potrivit contractului, echipamentele si serviciile furnizate putandu-se afla in perioada de garantie) cel putin 3 (trei) contracte in domeniul furnizarii de echipament de IT&C in ultimii trei ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei;2.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) sa dispuna de specialisti care sa lucreze (personal tehnic de specialitate) in domeniul IT&C, de care sa dispuna la implementarea contractului pe toata perioada de derulare a acestuia.
3.Ofertantul (sau liderul asocierii) trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii.In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita cel putin de liderul asocierii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.valoarea cumulata a acestor contracte fiind de minim 90.000 Euro, aceasta reprezentand participarea Ofertantului.2.cel putin 5 (cinci) specialisti3.respectiv ISO 9001 sau echivalent, in domeniul IT&C.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se vor organiza 2 (doua) runde de negociere cu durata de 24 de ore fiecare, cu 24 de ore pauza intre runde.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2009 12:00
Locul: Ministerul FinantelorPublice Oficiul de Plati si Contractare Phare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai firmelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Facilitate SchengenProiect RO-FSCH 4Extinderea infrastructurii de chei publice (PKI) la nivelul sistemelor informatice sectoriale din cadrul Ministerului Internelor si Reformei Administrative
VI.3) Alte informatii
Modul de aplicare al cerintelor mentionate la punctul , ,III.2) Conditii de Participare se explica detaliat in documentatia de atribuire. Ofertantul va lua in considerare in prezentarea ofertei descrierea detaliata a acestor cerinte, asa cum sunt prevazute in documentatia de atribuire Fisa de date a achizitiei
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: +4021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+4021 319 51 80, Email: [email protected], Fax: +4021 319 16 74, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in orice faza a procedurii de atribuire, in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre Contestator, cf art.256^2 alin.1 lit.a si art.281, alin.1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Finantelor PubliceOficiul de Plati si Contractare PHARE
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.326.55.55/ intr.615, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2009 13:14